HAHA!! :DAndy skrev:Fett coolt med Sundin i souvenirstånden...stolpskott skrev:Nejmen dom tänker nog att dom kan ge han lite extra PGAHovet skrev:Jag förstår inte hur folk tror att Djurgården skulle kunna matcha Sundins lönekrav? Detta vet han om mycket väl, det är därför han inte vänder hem.
: Han är sjukt bra hockey spelare.
: Han kan sälja många souvenier+ Extra publik på matcherna.
Så dom tjänar väll igen allting?
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
- Kung Kollar
- Kung Kollar
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tänkte på det citatet jag också. Om dom inte visade tillräckligt med intresse för Klasen tycker jag att hela sportkommitén bör avgå direkt, om dom inte är på väg att få hem Ekman eller någon annan spelare med högre klass än Klasen. För eftersom att han var i princip klar för oss, så måste det ha kommit upp något som de var mer intresserade av än Klasen, det borde vara en toppspelare.Hovet skrev:"– Det blev SSK. Jag funderade ett tag, men det känns som om Södertälje var väldigt måna om mig."
Det säger väl allt.
Sjunger avgå Johnny...
på back sidan skulle det vara kanon att kontraktera om jiri och Fernholm för inget e klart med han och lhc det e bara rykten ännu.
Frylen e en bra värvning stabil och bättre änn lindman, liwing, ribben
då skulle backsättningen bli:
Eklundh
Frylen
Marusak
Fernholm
Johansson
T,Pettersson
R,Pettersson
Så lånar vi ut persson, Ericson.
Nu är det klart att klasen går till Södertällje som många vet, men nu tycker jag man tar ett snack med Thörn och kanske kontrakterar honnom, eller så tar klubben ett snack med Blomdahl kolla bara på hur killen spelat i slutspelet!!
Jag skulle bli välldigt glad om klubben kontrakterade någon av dessa 2
Sen tor jag inte att sundin och ekman kommer att komma till nässta sässe men det skulle jju vara kanon om dom kom!!
likaså nya Patric "Espen" Thoresen
Eklundh
Frylen
Marusak
Fernholm
Johansson
T,Pettersson
R,Pettersson
Nu är det klart att klasen går till Södertällje som många vet, men nu tycker jag man tar ett snack med Thörn och kanske kontrakterar honnom, eller så tar klubben ett snack med Blomdahl kolla bara på hur killen spelat i slutspelet!!
Jag skulle bli välldigt glad om klubben kontrakterade någon av dessa 2

Sen tor jag inte att sundin och ekman kommer att komma till nässta sässe men det skulle jju vara kanon om dom kom!!

- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du har ju redan postat exakt samma meddelande en gång.smurf02 skrev:på back sidan skulle det vara kanon att kontraktera om jiri och Fernholm för inget e klart med han och lhc det e bara rykten ännu.
Eklundh
Frylen
Marusak
Fernholm
Johansson
T,Pettersson
R,Pettersson
Jag skulle bli välldigt glad om klubben kontrakterade någon av dessa 2![]()
Sen tor jag inte att sundin och ekman kommer att komma till nässta sässe men det skulle jju vara kanon om dom kom!!![]()
Sjunger avgå Johnny...
-
Klasén kanske inte tyckte om att ha Micke som tränare och valde bort DIF just därför...jensa öhling skrev:Uselt, pinsamt.
Förnedrat av Södertälje.
Klasen var en spelare vi bara SKULLE ha. En ung bra spelare från 08-regionen som DESSUTOM hade Micke som tränare i fjol. Att vi missade honom nu får ju klubben att framstå som rena amatörerna.
Djurgårdens ledning med byxorna nere.
i
Bara att instämma. Istället för att satsa ungt och intressant har styrelsen valt att plocka hem Anger och ev. Frylén. WOW!jensa öhling skrev:Uselt, pinsamt.
Förnedrat av Södertälje.
Klasen var en spelare vi bara SKULLE ha. En ung bra spelare från 08-regionen som DESSUTOM hade Micke som tränare i fjol. Att vi missade honom nu får ju klubben att framstå som rena amatörerna.
Djurgårdens ledning med byxorna nere.
Det enda som kan förlåta tappet av klasén är att 2 kanonbackar presenteras ( Frylén är inte en kanonback ) samt en riktigt poängplockare.