Mans91 skrev:Vi har många bra spelare redan som inte tex SSk har. vi har tex: Linkan, Bengan, Otto, jimmie och falk......Det är spelare som kan avgöra matcher på egen hand. Jag tror på Slutspel och kommer aldrig sluta tro det
Vi har också bra spelare som inte Ni har å du, Ni har bara EN bra spelare och det är Linkan.
Vad fan har ni da? Robert Carlsson Calle Steen möjligtvis... Enroth?bra ung lovande målvakt. tack vi har Riddarn,Larsson,Owuya.
Sen Otto Ölvestad Bengan Falk, håller mkt högre klass än SSK -JUST NU-
Vi får se sen vad som händer.
Som jag sa; Linus Videll.
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar
Huddinge villken spelare?? jag önskar att klubben tar kontakt med
Jokela på backsidan sammtidigt som man förlängde med Jiri.
Senn om detta e sant med Klasen för Södertällje så tycker jag klubben anntingen kontrakterar Thörn eller varför inte Lundh från j20.
eller så tar man kontakt med Blomdahl.
Men som sagt skulle inte sitta helt fel med Sudden och Rhenis men då tror jag mer på.
Nisse Ekman
Macke nilson
Putte Thoresen
Jag tror på slutspel nässta sässong brynäs vände upp ur en sådan här svacka och då var man nere i Kvalserien!!
Jag fattar inte varför alla tycker det är illa av Ferna att gå till Lhc om det nu är sannt??
Challe drog jju till timrå men ingen klagar på honnom!!
Jag personligen är mer sur på Challe änn vad jag e på Ferna!!
dels för att Challe nässtan är uppfostrad från grunden av djurgården!!
Ferna är uppvuxen i mora!!
han är inte ens från Sthlm som Challe är!!
Kan Challe dra utan klagomål så kann Ferna också dra!!
Hovet skrev:Jag förstår inte hur folk tror att Djurgården skulle kunna matcha Sundins lönekrav? Detta vet han om mycket väl, det är därför han inte vänder hem.
Det är väl knappast troligt att han skulle ha höga lönekrav om han återvände till Djurgården. Han har tjänat sjukt mycket pengar, och skulle nog inte kräva någon monsterlön om han vände hem.
Han har närmare en miljard på kontot med alla reklampengar och dylikt. Det är inte en fråga om pengar om han skulle vända hem. Utan en fråga om motivation. Troligen lägger han av eller kör ett sista år med Toronto.
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-04-09 21:24:24, redigerad totalt 1 gånger.
Enligt #28 Nord på SvenskaFans så ÄR Linus Klasén HELT klara för er. Han signade ett tvårskontrakt för riktigt länge sen *huuummmm* Jag blir såå förvirrad.
en fin fågel satt på en gren,
den flög iväg sen var det bara greeenen kvaaar