Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägg
Jävligt synd att vi inte lyckades få Palushaj. Verkar bli en kanonvärvning för Brynäs
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn
Tyst som i graven. 2,5 vecka till seriestart. F5 börjar bli utslitetBengan08 skrev:Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn
Ja inget lär vara klart innan dess tyvärrmb81 skrev:Tyst som i graven. 2,5 vecka till seriestart. F5 börjar bli utslitetBengan08 skrev:Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn
Hur ren e burken?mb81 skrev:Tyst som i graven. 2,5 vecka till seriestart. F5 börjar bli utslitetBengan08 skrev:Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn
Tolkar det där märkliga inlägget som att René Bourque är på väg in eller är spelaren som Bengans kompis hört om.Örnen skrev:Hur ren e burken?mb81 skrev:Tyst som i graven. 2,5 vecka till seriestart. F5 börjar bli utslitetBengan08 skrev:Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn
Vad har vi på René?
Född till sportchef.
Nu small det till! René Bourque klar enligt höken!
35 bast, vänsterskytt och rätt många kilon.. Någon som följde Avs ifjol och vet hur han såg ut?
35 bast, vänsterskytt och rätt många kilon.. Någon som följde Avs ifjol och vet hur han såg ut?
Senast redigerad av Puckey den 2017-08-29 06:32:34, redigerad totalt 1 gånger.
Too smart for my riddlesandroid skrev:Tolkar det där märkliga inlägget som att René Bourque är på väg in eller är spelaren som Bengans kompis hört om.Örnen skrev:Hur ren e burken?mb81 skrev:Tyst som i graven. 2,5 vecka till seriestart. F5 börjar bli utslitetBengan08 skrev:Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn
Vad har vi på René?

-
Difalot följer ju Colorado rätt mycket så han borde väl ha koll?Puckey skrev:Nu small det till! René Bourque klar enligt höken!
Ordvits som jag var på tok för trött för, läste Rene Bourqueandroid skrev:Tolkar det där märkliga inlägget som att René Bourque är på väg in eller är spelaren som Bengans kompis hört om.Örnen skrev:
Hur ren e burken?
Vad har vi på René?

Men jahapp, trodde inte att det skulle bli verklighet men där ser man.
Grymt skeptisk tyvärr, imponerade inte förra året i Avs heller och är till åren. Nu var Landeskogs grabbar tyvärr usla överlag men nej jag tror tyvärr det här blir en megaflopp så Burken får gärna motbevisa mig.
Edit: Och tidningarna verkar ha fått hjärnsläpp. För att klarera det hela så är Burken en powerforward och inte någon BACK som det står i slasken.
Edit2: Nu har de korrat
Senast redigerad av Praetori den 2017-08-29 07:34:41, redigerad totalt 4 gång.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Så det blev min kille trots allt, måste löst försäkringsbitarnaBengan08 skrev:Någon som har hört något? Hörde via en polare att vi skulle varit halvnära någon spelare från AHL/NHL som tydligen hade runt 500 NHL matchen. Sket sig på försäkringen. Har dock inget namn

Happ megaflopp på ingående. Från att vilja värva Pesonen etc till en kille som gjort typ 30poäng totalt på 5 senaste åren...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Om han nu fortfarande håller hög klass så undrar man ju varför han väljer Sverige?
Han kan ju tjäna betydligt mer stålar i någon annan liga....
Han kan ju tjäna betydligt mer stålar i någon annan liga....
Inte helt ologisk som ersättare till Brodin på pappret. Fick inte så mycket speltid i Avs och rinken är större här vilket möjligen kan passa honom. Jag tror tyvärr också att det är flopp på ingående som jag skrev men det finns statistik som gör att jag förstår chanstagningen. Han har haft en otacksam uppgift på senaste så det kan möjligen finnas mer och hämta men jag är riktigt avskräckt av åldern och vad jag tycker mig minnas från de två senaste säsongerna i NHL (men Avs var som sagt sopusla genomgående så det kan vara bias).Morwin skrev:Happ megaflopp på ingående. Från att vilja värva Pesonen etc till en kille som gjort typ 30poäng totalt på 5 senaste åren...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är mest skeptisk till åldern, men är det en tävlingsmänniska som kommer in (vilket mina rapporter trots allt tyder på) så kan det ju ändå fungera. Blir väldigt, väldigt intressant att se hur han acklimatiserar sig till stor rink och hur hans sommarträning varit.