Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Ursäkta om jag upprepar någon här, men nu (en dag efteråt) är jag förbannad. Jag stog på aktiv och sjöng hela matchen. Det jag nu undrar över är varför inte ni som inte sjöng i klacken skäms? Och hela klacken borde fan skämmas i OT. Jag skiter i om ni höll på att kissa på er för att ni trodde vi skulle torska, är det någon gång man ska sjunga så är det i sudden. Men nej, då står vi tysta och ber en bön om att man hinner hem för att titta på lördagsfilmen och käka popcorn med pojkvännen. Enda som gick bra igår var "Kämpa - Djurgården" som det var jävligt bra tryck på.
För en gångs skull är det inte bara Blue Brigade som ska ha hyll, hela jävla aktiv ska ha hyll.
För en gångs skull är det inte bara Blue Brigade som ska ha hyll, hela jävla aktiv ska ha hyll.
Det är ingen mening att du klagar här Heaty. Det leder ingenvart då vi som står i klacken och skriver här öser på för allt vad vår röst klarar.
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ganska tydlig inflation, inte bara av fjortisar som inte ens försöker, utan även barnfamiljer i klacken, då menar jag barnfamiljer med riktigt små barn typ mellan 7 och 10 år. För det första är det kanske inte den bästa miljön för ett så ungt barn att uppleva sin första hockey, men framförallt så har dessa personer inte ett skit att göra i vår klack, det finns familjebiljetter av en anledning. Riktigt jävla trött på detta, hellre 1000 man i klacken som sjunger än 1500 man där 1/3 antingen är trötta nyblivna föräldrar alternativ kids som lockas av billiga biljettpriser.
Blue brigade-storsatsning.lajjnus skrev:Brigadens egna "tifo" mot Modo var ju i en klass för sig. Fyfan vilka sköna killar. Hyll!
Ingen video/bilder från tifot?Biaas skrev:Blue brigade-storsatsning.lajjnus skrev:Brigadens egna "tifo" mot Modo var ju i en klass för sig. Fyfan vilka sköna killar. Hyll!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Tror knappast att någon var beredd med kameran.Leijon skrev:Ingen video/bilder från tifot?Biaas skrev:Blue brigade-storsatsning.lajjnus skrev:Brigadens egna "tifo" mot Modo var ju i en klass för sig. Fyfan vilka sköna killar. Hyll!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
En av BB-killarna stod nere vid raden längst ner och fotade / filmade om jag inte såg helt fel från min Aktiv Sittplats... Så det lär väl komma upp något.Snazzi skrev:Tror knappast att någon var beredd med kameran.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ojdå..-daniel- skrev:En av BB-killarna stod nere vid raden längst ner och fotade / filmade om jag inte såg helt fel från min Aktiv Sittplats... Så det lär väl komma upp något.Snazzi skrev:Tror knappast att någon var beredd med kameran.

Upp med video!

Snazzi skrev:Ojdå..-daniel- skrev:En av BB-killarna stod nere vid raden längst ner och fotade / filmade om jag inte såg helt fel från min Aktiv Sittplats... Så det lär väl komma upp något.Snazzi skrev:Tror knappast att någon var beredd med kameran.
Upp med video!
Jalla jalla! Vi har väntat nog länge för att få se videon igen!
-
Såg en med Färjestadströja i DIF klacken vid en match förra säsongen. Han gjorde ingen hemlighet av det direkt heller. Fattar inte hur man är funtad!
100% DJURGÅRDSJ***L
Bonde i klacken, illa!Daniel942 skrev:
Denna var nog värre än värst, kolla 0:18 in i klippet...
Btw... är det bara jag som tycker klacken låter mer på gamla videos än nya? Fast de var färre i klacken? Är det ljudet vid inspelningen som har blivit bättre, eller vi i klacken som har blivit sämre?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Helt klart skillnad på ljudet vid inspelningar, det hör man på kvalitén.Leijon skrev:Bonde i klacken, illa!Daniel942 skrev:
Denna var nog värre än värst, kolla 0:18 in i klippet...
Btw... är det bara jag som tycker klacken låter mer på gamla videos än nya? Fast de var färre i klacken? Är det ljudet vid inspelningen som har blivit bättre, eller vi i klacken som har blivit sämre?
Sen om vi är bättre eller sämre låter jag vara osagt.
Vi var ljusår bättre ifjol. Vi kan ju inte ens hålla ut alla vet-ramsan i mer än 30 sekunder nu tack vare att alla snorungar klappar sönder den. Vi borde fan införa klappförbud på Hovet.Snazzi skrev:Sen om vi är bättre eller sämre låter jag vara osagt.
Hellre åldersgräns i klacken, eller att klacken består enbart av säsongsköpare. Och när man köper säsongskortet får man göra teoritest på klacksångerna om hur och när dom ska sjungas.Salas skrev:Vi var ljusår bättre ifjol. Vi kan ju inte ens hålla ut alla vet-ramsan i mer än 30 sekunder nu tack vare att alla snorungar klappar sönder den. Vi borde fan införa klappförbud på Hovet.Snazzi skrev:Sen om vi är bättre eller sämre låter jag vara osagt.