Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Rhett är en artist. Skulle absolut få en att längta lite mer efter att bevittna DIF kommande säsong.
Sedan in med Blomstrand. Vi behöver krigare också.
Fan vilka märkliga spelare Jocke värvat hittills. Inga järnkaminer direkt.
Sedan in med Blomstrand. Vi behöver krigare också.
Fan vilka märkliga spelare Jocke värvat hittills. Inga järnkaminer direkt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det handlar ju knappast om att "släppa" Dicken utan om att Dick släppt DIF.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tror nog att det är det omvända dessvärre...
Det blir en kamp i botten även nästa år. Får hoppas att Oskarshamn, nya laget från HA och Cluben gör det ännu sämre än oss.
Väntar på att Zibbe och Kempe gör allvar av att avsluta karriären hos oss. Tills dess gäller överlevnad.
Väntar på att Zibbe och Kempe gör allvar av att avsluta karriären hos oss. Tills dess gäller överlevnad.
Min känsla när det gäller att DIF har släppt Dicken baseras mest på det faktum att Dicken är en nyckelspelare i laget och man dröjde med att ta snacket med honom tills veckan efter utsagd tid. Varför tog man inte snacket med honom först?
Ska man bygga ett lag inför nästa säsong så borde man ju vilja knyta upp nyckelspelarna i första hand för att säkra upp att dom inte hamnar i andra klubbar. I stället så förde man samtal först med spelare i klubben som man inte ens tänkte behålla? Vem tusan jobbar så?
Ska man bygga ett lag inför nästa säsong så borde man ju vilja knyta upp nyckelspelarna i första hand för att säkra upp att dom inte hamnar i andra klubbar. I stället så förde man samtal först med spelare i klubben som man inte ens tänkte behålla? Vem tusan jobbar så?
Det e vad jag uppfattar det som också. Sedan lägga över det lite snyggt som att det e Jocke som släppt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Men då är det väl lika bra att DIF lägger korten på bordet? ”Vi ville förlänga men kom inte överens ” eller något.
Dick har klart och tydligt deklarerat att han vill fortsätta spela, gärna i DIF.
DIF har verkligen inte sagt något som tyder på att de velat förlänga.
Kommer det sedan ut att knäna är slut eller att Dick valde att avbryta samarbetet skulle jag bättre förstå vad som precis hänt.
Men är det som allt pekar på, att det är DIF som väljer bort honom, då är det illa.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nu slipper åtminstone alla vi som lider av kronisk pappahumor dra medvetet tråkiga puns i matchtrådarna ett fjärde år i rad.
Ge mig Mario Kempe nu!
Ge mig Mario Kempe nu!
Hur ska laget kunna stå upp för skölden när laget saknar stake?Puckey skrev: ↑2021-04-22 23:59:09 [quote=Zyn79 post_id=476874 time=<a href="tel:1619130949">1619130949</a> user_id=8883]
[quote=Puckey post_id=476873 time=<a href="tel:1619127825">1619127825</a> user_id=8836]
Nu slipper åtminstone alla vi som lider av kronisk pappahumor dra medvetet tråkiga puns i matchtrådarna ett fjärde år i rad.
Ge mig Mario Kempe nu!

[/quote]
Sillyn har knappt börjat,
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... tias-stake
[/quote]
Låter intressant. Corsi för Åmål?
-
- Säsongskort: Ja
Den här sillyn tenderar till att bli den sämsta på länge snackade inte nya VD:n att vi skulle flytta fram positionerna för övrigt tycker jag INTE vår styrelseordförande skall ställa upp för omval behövs nytt blod på den positionen
Ceterum censeo Solna esse delendam
- Lee Harvey Oswald
https://www.eliteprospects.com/player/16078/kyle-kukPuckey skrev: ↑2021-04-22 23:59:09
Sillyn har knappt börjat,
https://www.eliteprospects.com/player/2 ... tias-stake
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan