Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
-
Re: Silly-Season 2019/20 uppdateras i första inlägg
Mycket bra värvning.
Bra åldersstruktur på laget nu tycker jag.
Ger fina möjligheter att spela in en sån som Holtz.
Free agency marknaden har ju öppnat där borta och inget kontrakt på Kruger än. Inte kollat Åberg.
Om någon av dessa via agent indikerar SHL förutsätter jag att vi GÖR plats.
Skiter i om vi får 8 centrar.
Grymt med Patrik. Men om konsekvensen blir Åberg eller Kruger i annat SHL lag dämpas glädjen något
Bra åldersstruktur på laget nu tycker jag.
Ger fina möjligheter att spela in en sån som Holtz.
Free agency marknaden har ju öppnat där borta och inget kontrakt på Kruger än. Inte kollat Åberg.
Om någon av dessa via agent indikerar SHL förutsätter jag att vi GÖR plats.
Skiter i om vi får 8 centrar.
Grymt med Patrik. Men om konsekvensen blir Åberg eller Kruger i annat SHL lag dämpas glädjen något
Svårt att greppa det här. Har lite samma känsla i kroppen som när Samuelsson kritade på för ett år. Jag bara njöt utav att se honom spela i världens finaste tröja, och nu får man chansen att göra detsamma med Berglund. Underbart!
Frågan är om han går som ytterforward eller center?
Sjukt många centrar i truppen nu. Troligtvis lirar Berglund och Haga som yttrar? Centrar gör Josefsson, Strandberg, Wandell och Östman? Skit samma, blir kanonbra oavsett hur dom väljer att ställa upp.

Frågan är om han går som ytterforward eller center?
Sjukt många centrar i truppen nu. Troligtvis lirar Berglund och Haga som yttrar? Centrar gör Josefsson, Strandberg, Wandell och Östman? Skit samma, blir kanonbra oavsett hur dom väljer att ställa upp.

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har något SHL-lag nånsin haft en bättre centeruppställning? Helt sinnessjukt...
Charles Berglund, Nichlas Falk, Mikael Johansson, Joakim Eriksson och Kristofer Ottosson säsongen 00/01 gick inte av för hackor heller.Skidlöparn skrev:Har något SHL-lag nånsin haft en bättre centeruppställning? Helt sinnessjukt...

Edit: Om du nu inte bokstavligen menar SHL som ligan bytte namn till 2013?
Senast redigerad av daaviid den 2019-07-02 12:46:24, redigerad totalt 2 gång.
-
Vi vet ju alla hur den här säsongen kommer sluta. Allsvenskan nästa.
-
Berglund - Josefson - Bemström. Dra mig baklänges.
-
Hultström på blå och Holtz på Brodins position så har vi ett 30%ppDarlingdave skrev:Berglund - Josefson - Bemström. Dra mig baklänges.
HOLY SHIT!
Ok, ok ok ok,,, Vi kommer klara oss utan Dick! Om hela tiden var tanken att det stod mellan dessa herrar så goddamn vilken grej Jocke pullade off! Vilken galen j-a leading line vi har nu! Det är fan en hel NHL lineup, finns inget som kan mäta sig med denna trio i modern tid (bortsett från lockout säsonger).

Ok, ok ok ok,,, Vi kommer klara oss utan Dick! Om hela tiden var tanken att det stod mellan dessa herrar så goddamn vilken grej Jocke pullade off! Vilken galen j-a leading line vi har nu! Det är fan en hel NHL lineup, finns inget som kan mäta sig med denna trio i modern tid (bortsett från lockout säsonger).
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Säsongskort: Ja
12 grader varmt och ösregn. I juli...
Då signar Patrik Berglund.
Vilken underbar dag!
Då signar Patrik Berglund.
Vilken underbar dag!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Faktiskt bästa någonsin. Genom tiderna. I alla lag. I hela världen.daaviid skrev:Charles Berglund, Nichlas Falk, Mikael Johansson, Joakim Eriksson och Kristofer Ottosson säsongen 00/01 gick inte av för hackor heller.Skidlöparn skrev:Har något SHL-lag nånsin haft en bättre centeruppställning? Helt sinnessjukt...
Edit: Om du nu inte bokstavligen menar SHL som ligan bytte namn till 2013?
Tack Västerås för att du ligger så nära stan, tack tack tack!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Bemström har vi dock inte landat än. Tror inte på honom förrän det är helt klart.
Nja jag tror dick gjort sitt i DIF faktiskt genom denna värvning men vem vet. Bara en känsla.Manijock skrev:På Dick? Nu har du nog missförstått allting. Det här är Liljas ersättare? En helt annan diskussion.vr6power skrev:mb81 skrev:AVGÅ JOCKE!!!Jim Morrison skrev:SM-guld. Otrolig värvning.
Patrik fucking Berglund.
Absolut vi skulle ju bränna allt på Dick och lite till för 2 veckor sen, nu har jocke gjort bort sig rejält. haha =)=)
Detta transformerar ju hela laget som det känns. Jag blir fan inte klok på silly seasons..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel