Krossa Skaik!
Håller med dig om Lindberg. Enligt mig kan vi lätt ha en J20-kedja nästa säsong. Man bör i alla fall lämna två forwardsplatser öppna för J20 spelare. Dels sparar vi lite stålar på det men dom är så pass bra. Det finns olika spelartyper också. Oscar Bergkvist skulle vara kul att se i a-laget också.Kentta skrev:I ärlighetens namn så tror jag att J20 är lite för tunna för att kunna ta FBK i två raka. När kaffebönderna ställer upp med spelare som Kylington, Westlund och Byström blir det tungt. Riktigt trist att DIF inte kunde peta in 3-2 i tredje, tyckte det fanns tillräckligt med chanser. Istället får Kylington snubbla in 2-3..
Man får ha i åtanke att J20 saknar spelare som Englund, Norell, Kalin och Nyberg. Om dessa herrar skulle spelat så hade dom verkligen kunnat gå långt.
Fortsatt riktigt imponerad av Lindberg, vilket jäkla driv, vilken puckkontroll! Hoppas verkligen att han får chansen på riktigt i A-laget nästa säsong. Ollas-Mattsson var en riktigt backgeneral när övriga backar kanske inte gjorde sitt livs match.
Ändå riktigt starkt av J20 att ta sig till kvartsfinal, med tanke på hur rörigt det har varit runt laget, med tränare som försvinner osv.
Men vem vet, om vi kunde slå ut Skellefteå i två raka kan allt hända!
härligt att dem har 2 djurgårdare i kedjan....kaminor skrev:Ja, J18 lär väl ha goda chanser att ta guldet.
Resterande kvartar är i tredje avgörande matchen idag.
Hoppas, men tror inte, att fuleå besegrar modoh. Modohs förstakedja är fan inte att leka med:
9. Timashov, Dmytro
51. Kempe, Adrian
10. Nylander Altelius, William
Edit: 2-0 till modoh nu, så där dog den förhoppningen.
Mjo, men Timashov är väl egentligen gnagare om jag inte misstar mig.Morwin skrev:härligt att dem har 2 djurgårdare i kedjan....kaminor skrev:Ja, J18 lär väl ha goda chanser att ta guldet.
Hoppas, men tror inte, att fuleå besegrar modoh. Modohs förstakedja är fan inte att leka med:
9. Timashov, Dmytro
51. Kempe, Adrian
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Den kedjan skulle fan vara en toppkedja i allsvenskan!kaminor skrev:Ja, J18 lär väl ha goda chanser att ta guldet.
9. Timashov, Dmytro
51. Kempe, Adrian