Just nu ja.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-01-29 20:58:57Så det är Sörens fel att vi har backar som spelar som kärringar för att använda mig av din terminologiBoeman skrev: ↑2022-01-29 20:46:56Ne gillar inte Trump så gamla gubbar får du runka av själv.
Gillar inte att man spelar som kärringar och Sörensen ser ut som en kärring. Den stämpeln måste vi bli av med och bli mer rejäla.
SHL 21/22: Örebro - Djurgårdens IF 29/1
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hmm det där låter som trumpistisk logikBoeman skrev: ↑2022-01-29 21:04:56Just nu ja.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-01-29 20:58:57Så det är Sörens fel att vi har backar som spelar som kärringar för att använda mig av din terminologiBoeman skrev: ↑2022-01-29 20:46:56Ne gillar inte Trump så gamla gubbar får du runka av själv.
Gillar inte att man spelar som kärringar och Sörensen ser ut som en kärring. Den stämpeln måste vi bli av med och bli mer rejäla.
Som en kärring med andra ord?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja verkligen glaskäkevarning på de två järnkaminernaDonkels-3.0 skrev: ↑2022-01-29 20:57:40Ja i form av två skadebenägna centrar som Josef och Strandberg tacka fan att man får dras med Bjerselius och Berglund

Jisses. Snacka om facit i hand...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lugna puckar! Vi blir väl alla griniga iblandBoeman skrev: ↑2022-01-29 21:04:32Jag är väldigt omogen när jag blir tjurig, och jag är väldigt omodern det vet jag. Menade dock inte att vara otrevlig mot dig men jag högg tillbaka för att du börja tjata om Trump.DIF023 skrev: ↑2022-01-29 20:50:13Du verkar vara en mogen personBoeman skrev: ↑2022-01-29 20:46:56Ne gillar inte Trump så gamla gubbar får du runka av själv.
Gillar inte att man spelar som kärringar och Sörensen ser ut som en kärring. Den stämpeln måste vi bli av med och bli mer rejäla.Känns ju otroligt fräscht att säga att man spelar som kärringar. Forntiden ringde och ville ha tillbaka sina värderingar.
Fan jag blir så gubbgrinig.
Dagens jävla pk samhälle är inte ett dyft bättre än forntidens värderingar.DIF023 skrev: ↑2022-01-29 20:50:13Du verkar vara en mogen personBoeman skrev: ↑2022-01-29 20:46:56Ne gillar inte Trump så gamla gubbar får du runka av själv.
Gillar inte att man spelar som kärringar och Sörensen ser ut som en kärring. Den stämpeln måste vi bli av med och bli mer rejäla.Känns ju otroligt fräscht att säga att man spelar som kärringar. Forntiden ringde och ville ha tillbaka sina värderingar.

Kan hålla med om att det kan gå för långt åt båda hållen. Men man behöver ju inte dissa egna spelare för det. Sen kan man ju skriva att en spelare spelar dåligt om man tycker det, istället för att skriva att han spelar som en kärring. Men nog om det nu. Vi tycker väl olika helt enkeltdaaviid skrev: ↑2022-01-29 21:36:10Dagens jävla pk samhälle är inte ett dyft bättre än forntidens värderingar.DIF023 skrev: ↑2022-01-29 20:50:13Du verkar vara en mogen personBoeman skrev: ↑2022-01-29 20:46:56Ne gillar inte Trump så gamla gubbar får du runka av själv.
![]()
Ha det gott du ocksåDIF023 skrev: ↑2022-01-29 21:17:37Lugna puckar! Vi blir väl alla griniga iblandBoeman skrev: ↑2022-01-29 21:04:32Jag är väldigt omogen när jag blir tjurig, och jag är väldigt omodern det vet jag. Menade dock inte att vara otrevlig mot dig men jag högg tillbaka för att du börja tjata om Trump.DIF023 skrev: ↑2022-01-29 20:50:13Du verkar vara en mogen personKänns ju otroligt fräscht att säga att man spelar som kärringar. Forntiden ringde och ville ha tillbaka sina värderingar.
Fan jag blir så gubbgrinig.Jag nämnde Trump bara för att det lät som hans sätt att uttrycka sig. Ha det gott!
❤
![]()
Det tar lite tid, och mycket tålamod, att skapa en rustning av beskar…
Stolt, men aldrig nöjd
Vilken match tittar du på??? Ngt slags youtube-klipp???Boeman skrev: ↑2022-01-29 20:46:56Ne gillar inte Trump så gamla gubbar får du runka av själv.
Stolt, men aldrig nöjd
Jockes ”garderingar” har jag aldrig haft ngt förtroende för, och det visade sig tyvärr. Shiit vilken sits han satt föreningen i!!!
Stolt, men aldrig nöjd
Det är "fy fan så lätt" att sätta sig på höga hästar med facit i hand men att både JJ och Basse skulle ryka är fan helt osannolikt.Wishes skrev: ↑2022-01-29 22:07:56Jockes ”garderingar” har jag aldrig haft ngt förtroende för, och det visade sig tyvärr. Shiit vilken sits han satt föreningen i!!!
Folk skrävlar om Basse och glaskäke NU men grabben har knappt varit skadad under hela sin sejour I DIF.
Folk gäller dessutom (med facit i hand) på hans insatser när han tidigare varit landslagsklass.
Jag gillar forumet och forumiterna som Djurgårdare men jag är innerligt trött på alla medgångs och facit-i-hand orakel. Gnagartakter och pissa på skölden och våra spelare har blivit "woke" men jag personligen tycker att det är dålig stil.
Jag hade mina skarpa dubier och synpunkter på JE’s lagbygge och filosofi redan för några år sedan, tyckte att att det fanns tydliga tecken redan då att han inte var rätt man för sin uppgift. Scrolla tillbaka, och tyvärr hade jag rätt. Fy faan säger jag!Praetori skrev: ↑2022-01-29 22:18:22Det är "fy fan så lätt" att sätta sig på höga hästar med facit i hand men att både JJ och Basse skulle ryka är fan helt osannolikt.Wishes skrev: ↑2022-01-29 22:07:56Jockes ”garderingar” har jag aldrig haft ngt förtroende för, och det visade sig tyvärr. Shiit vilken sits han satt föreningen i!!!
Folk skrävlar om Basse och glaskäke NU men grabben har knappt varit skadad under hela sin sejour I DIF.
Folk gäller dessutom (med facit i hand) på hans insatser när han tidigare varit landslagsklass.
Jag gillar forumet och forumiterna som Djurgårdare men jag är innerligt trött på alla medgångs och facit-i-hand orakel. Gnagartakter och pissa på skölden och våra spelare har blivit "woke" men jag personligen tycker att det är dålig stil.
Stolt, men aldrig nöjd
Är inte Wikens sågningar i pausen rätt trötta? Man kunde ju räknat ut med lilltånageln att det här manskapet inte skulle ha en suck under matchen eller?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bara dra ett streck över denna och gå vidare. Med nuvarande lag har vi lite och inget att hoppas på mot ett spelsuget Örebro på deras hemmaplan.
Vi måste få in en toppcenter omedelbart. Med Toms skada behövs en backklippa lika snabbt.
Igår var visserligen Gragnani totalt värdelös liksom den nya ”Killing” eller vad han nu heter.
Men jag hoppas båda kan bättre framöver.
Cederqvist är lagets motor nu. Tyvärr lär han vara en ny Linus Johansson. Någon man blir omåttligt förtjust i, en riktig järnkamin på plan, men som rätt säkert kommer gå till bättre klubbar inom kort.
Men jag ska verkligen passa på att njuta av honom så länge han är kvar. Tänk om Sörensen eller Lillfimp spelade med den energin i varje byte? Men så är de ju NHL- stjärnor…..i mångas ögon.
Kämpa KG.
Vi måste få in en toppcenter omedelbart. Med Toms skada behövs en backklippa lika snabbt.
Igår var visserligen Gragnani totalt värdelös liksom den nya ”Killing” eller vad han nu heter.
Men jag hoppas båda kan bättre framöver.
Cederqvist är lagets motor nu. Tyvärr lär han vara en ny Linus Johansson. Någon man blir omåttligt förtjust i, en riktig järnkamin på plan, men som rätt säkert kommer gå till bättre klubbar inom kort.
Men jag ska verkligen passa på att njuta av honom så länge han är kvar. Tänk om Sörensen eller Lillfimp spelade med den energin i varje byte? Men så är de ju NHL- stjärnor…..i mångas ögon.

Kämpa KG.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm