SHL 21/22: Djurgårdens IF - Leksands IF 30/9
Upp med matchtråd... man håller ju på att längta ihjäl sig för att se propagandaspelet..
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grattis i efterskott.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-09-30 21:36:01Tack![]()

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Tack BOMBOM, det värmerBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-10-01 18:55:11Grattis i efterskott.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-09-30 21:36:01Tack![]()
Orkade inte delta i matchtråden, mår bara piss av spelet . Idag vågade jag mig in i tråden och såg att du fyllt år. Blev glad. Kändes tryggt på något vis. Någon att dela bedrövelsen över spelet med.
![]()

Ja, det är kul att du hänger i, du har ju också "varit med ett tag"

Dock har jag fått lite perspektiv på livet de senaste 3-4 åren, vad som verkligen är viktigt, vad man inte vill förlora.
Jämfört med det så känns inte DIF:s kräftgång lika blytung som tidigare, jag säger inte att det är kul, men jag stannar numera väldigt kort tid i "Bedrövelse-energin", för där finns bara frustration att hämta, svårt att gå framåt då
Så, med lite träning går det att vara engagerad och bry sig ......utan att "vilja dräpa" vid förlust

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Läser och begrundar det du skriver. Du har verkligen helt rätt. Har själv skakats om till en del under våren som var. Saker som verkligen fått mig att inse att hälsan är det enda som betyder något, samtidigt inte så mycket du kan göra något åt andra gånger, bara acceptera. Med den insikten står sig vinster och förluster för DIF rätt långt ifrån vad som verkligen betyder något.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-10-02 10:53:59Tack BOMBOM, det värmerBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-10-01 18:55:11Grattis i efterskott.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-09-30 21:36:01Tack![]()
Orkade inte delta i matchtråden, mår bara piss av spelet . Idag vågade jag mig in i tråden och såg att du fyllt år. Blev glad. Kändes tryggt på något vis. Någon att dela bedrövelsen över spelet med.
![]()
.
Ja, det är kul att du hänger i, du har ju också "varit med ett tag"![]()
Dock har jag fått lite perspektiv på livet de senaste 3-4 åren, vad som verkligen är viktigt, vad man inte vill förlora.
Jämfört med det så känns inte DIF:s kräftgång lika blytung som tidigare, jag säger inte att det är kul, men jag stannar numera väldigt kort tid i "Bedrövelse-energin", för där finns bara frustration att hämta, svårt att gå framåt då
Så, med lite träning går det att vara engagerad och bry sig ......utan att "vilja dräpa" vid förlust![]()
Ändå rätt skönt att för någon timme eller två sjunka in i en match och för en stund vila tankarna från annat.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm