Boorken är uppenbarligen fortfarande lack för att DIF inte ville ha honom kvar som tränare - förutom guldet 83 som vi vann mycketför att vi tränade mer än övriga lag så har han inte varit någon nydanare inom hockeynDoyle skrev:
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Djurgårdens IF (HV71)17/10 2020
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Djurgårdens IF (HV71)17/10 2
Ceterum censeo Solna esse delendam
Där kom anmälan på Högström. De kommer aldrig släppa den.
Gissar på 3 matcher.
Gissar på 3 matcher.
Tycker inte där ska vara matchstraff, och definitivt inte avstängning. Det är möjligen en tripping. För helvete!
Disciplinnämnden dömer nästan alltid till avstängning så fort någon är anmäld. Dels för att de bara dömer efter resultat och inte avsikt och dels för att de måste göra det för att berättiga sin existens.kaminor skrev:Tycker inte där ska vara matchstraff, och definitivt inte avstängning. Det är möjligen en tripping. För helvete!
Slutar de stänga av folk tillräckligt mycket så är de snart arbetslösa.
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Djurgårdens IF 17/10 2020
Finns frustration över saker i livet, som ibland håller mig vaken om nätterna, det går sakta åt rätt håll, jag jobbar på detPraetori skrev:
Tycker personligen att vi skall gå tillbaka till den riktigt gamla Djurgårdsandan och skita helt i domarna och skipa vår egen rättvisa, domarna till trots
Men jag är väldigt tillfreds med att det du nämner alltid varit stenhårt cementerat i mig, ägnar inte många sekunder åt domarnas inkompetens....och det är så sjukt skönt, fler borde testa.
DIF borde vara DIF, oavsett om omgivningen skakar eller är ute på irrfärder.
Missade gårdagens match.
Kollade upp lite stats på utgången av matcher jag missat, typ 80% av dessa har DIF vunnit
Så, jag är öppen för förslag sedan när det börja dra ihop sig, ge mig en "anledning" att missa dessa matcher

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Snusen på rätt sida så löser det sig nog även om du bänkar dig framför TVn.Lee Harvey Oswald skrev: Så, jag är öppen för förslag sedan när det börja dra ihop sig, ge mig en "anledning" att missa dessa matcher
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kör upp den där prillan i röven istället så blir det nog SM-guldPraetori skrev:Snusen på rätt sida så löser det sig nog även om du bänkar dig framför TVn.Lee Harvey Oswald skrev: Så, jag är öppen för förslag sedan när det börja dra ihop sig, ge mig en "anledning" att missa dessa matcher

Säg den glädje som varar
Tror man riskerar att bli allvarligt sjuk av det. Prilla i röven alltså, inte SM-guld.DIF_Soldier skrev: Kör upp den där prillan i röven istället så blir det nog SM-guld

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.