Ja ni får ju inga utvisningar med er ikväll inte, dåreBrynäsStockholm skrev:Tacka domaren om ni vinner den här matchen, det hoppas jag ni är medvetna om. Skitliga.
SHL 19/20 : Brynäs - Djurgårdens IF 1/10-2019
-
Re: SHL 19/20 : Brynäs - Djurgårdens IF 1/10-2019
Fel tråd kanske, förstå mig älskade att vi lyckades värva Berglund, problem ligger dock i att alla media som spelare tror att han besitter samma kunskaper som han slutade i. Vi har spelare de har tagits fram som ledare på pappret, frågan är om inte laget ser en annan spelare som ledare.
Djurgårdens recept till framgång har alltid varit hjärta. Berglund behöver lugn och ro jobba med sig själv. Just nu har vi några få spelare som kan driva Djurgårdsandan vidare, Josefsson är garanterat en av dem(grymt oflyt 2 säsonger) Henke är en annan, Högström kommer troligtvis inte dra till högst bjudande, Norell trots kritiska ord från vissa, Hedman kan mycket väl föra andan vidare,sen vill jag lyfta ett namn som jag personligen tror kommer bli en viktig del i lagbygget på sikt Walli Stor tung lagom elak egen fostrad med hjärta för laget, tror inte han försvinner vidare.
Vi som lag behöver spelare som Ahlén, Fimpen i truppen för att nå framgång det vill säga hjärta framför kunskap.
Långt inlägg ber om ursäkt för det, men vi kommer aldrig kunna skapa framgång som Växjö kunskap utan hjärta.(WM Finland)
Djurgårdens recept till framgång har alltid varit hjärta. Berglund behöver lugn och ro jobba med sig själv. Just nu har vi några få spelare som kan driva Djurgårdsandan vidare, Josefsson är garanterat en av dem(grymt oflyt 2 säsonger) Henke är en annan, Högström kommer troligtvis inte dra till högst bjudande, Norell trots kritiska ord från vissa, Hedman kan mycket väl föra andan vidare,sen vill jag lyfta ett namn som jag personligen tror kommer bli en viktig del i lagbygget på sikt Walli Stor tung lagom elak egen fostrad med hjärta för laget, tror inte han försvinner vidare.
Vi som lag behöver spelare som Ahlén, Fimpen i truppen för att nå framgång det vill säga hjärta framför kunskap.
Långt inlägg ber om ursäkt för det, men vi kommer aldrig kunna skapa framgång som Växjö kunskap utan hjärta.(WM Finland)
Vi löser det.sauron skrev:Troll...BrynäsStockholm skrev:Tacka domaren om ni vinner den här matchen, det hoppas jag ni är medvetna om. Skitliga.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Johanneshov
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med dina tolv fingrar bör du kunna räkna hur många (skumma) utvisningar ni fått med er jämfört med oss.BrynäsStockholm skrev:Tacka domaren om ni vinner den här matchen, det hoppas jag ni är medvetna om. Skitliga.
Exakt så.emilin skrev:Fel tråd kanske, förstå mig älskade att vi lyckades värva Berglund, problem ligger dock i att alla media som spelare tror att han besitter samma kunskaper som han slutade i. Vi har spelare de har tagits fram som ledare på pappret, frågan är om inte laget ser en annan spelare som ledare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tyvärr Svedberg är ingen hit
Ceterum censeo Solna esse delendam
Det är för enkla målDonkels-2.0 skrev:Tyvärr Svedberg är ingen hit
Hank tappar puck och Norell vägrar ta sin gubbe.... Skäms!
It's the hope that kills you.
Så jävla löjligt. Rättvist dock.
har han tagit något skott som dem skjutit högt ?Donkels-2.0 skrev:Tyvärr Svedberg är ingen hit
Högström drar ner tempot i uppspelen hela tiden när han vägrar släppa pucken i tid
Hultströms mål det också.... Jag är fascinerad! Får spela lika mycket ändå. Har han immunitet? Ofta ihop med våra sämre forwards också. Helt ofattbart.
Noll matchning!
Noll matchning!
Senast redigerad av Manijock den 2019-10-01 20:07:45, redigerad totalt 1 gånger.
Guter måste vara den mest överskattade spelaren i världen.
I första fick vi PP och skapade lite momenten, sen gör brunsås 1-0 på första skottet. Nu lite samma i tredje, skapar men släpper en billig kontring 

Bara SirDIF och Mb81 som gillar honom.Morwiin skrev:Guter måste vara den mest överskattade spelaren i världen.