SM-Final 1 : Frölunda - Djurgårdens IF 21/4-2019
Re: SM-Final 1 : Frölunda - Djurgårdens IF 21/4-2019
Fattar inte vad de gnäller på? Ärligt talat, haha vad gnäller de på???
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ska bli kul att höra bror #2 gnälla i ref-cam, samt Rååger gnälla i presskonferens!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Linus har fan aimbot! Hur fan hittar han den luckan 

Fotbollssupportrar?sensei skrev:Fattar inte vad de gnäller på? Ärligt talat, haha vad gnäller de på???
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Överlägset bäst i SHL just från den positionen.SirDIFalot skrev:Alltså skillsen på #33
25/4-2025
Mycket vackrare än så blir det inte!diftobbe89 skrev:Vilket underbart jävla hockeymål..
Skulle få en massiv kräksjuka om jag va på plats i den där förbannade sillstryparladan..
De har klappor?
De har trummor?
De har speakerledda hejaheja?
Starkt av alla på plats att stå ut.
De har klappor?
De har trummor?
De har speakerledda hejaheja?
Starkt av alla på plats att stå ut.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fan va klena dom är i fisk.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Chockerande att ett lag kan gnälla mer än kaffe men det lyckas fisk med.
Jag njuter!
Jag njuter!
De, kommentatorerna, fokar på så sjukt skeva grejer.. Virtanens tackling verkar vara en liten godbit nu.. som om den var ngt att prata om.
Sen tycker jag nog de ska hålla lite koll på vad som händer kring vår 31a. Han har ju ont av en eller flera anledningar.
Sen tycker jag nog de ska hålla lite koll på vad som händer kring vår 31a. Han har ju ont av en eller flera anledningar.
Till deras försvar så tyckte dom ju den var okMagnutz skrev:De, kommentatorerna, fokar på så sjukt skeva grejer.. Virtanens tackling verkar vara en liten godbit nu.. som om den var ngt att prata om.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skönt att se att vi verkligen är med i matchen. Den här matchserien kommer bli minst sex matcher lång.
Avskaffa tre mot tre.
Äh men detta är ju kul hockey! Fan så mkt trevligare att titta på än mot FBK känner jag iallafall!
SM final är ju fan nice, vi borde lira det oftare!
SM final är ju fan nice, vi borde lira det oftare!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Alltså jag brukar inte kommentera kommentatorerna men fan vad Sanny är obegåvad helt enkelt. Klart han kan hockey men vräker hela tiden ur sig helt ogenomtänkta påståenden, utan reflektion.
Den där tacklingen ska fan inte problematiseras alls, det ska liknas med en snygg passning etc. Sluta babbla nu.
Den där tacklingen ska fan inte problematiseras alls, det ska liknas med en snygg passning etc. Sluta babbla nu.
Precis. Känns jävligt oskarp den snubben.sensei skrev:Alltså jag brukar inte kommentera kommentatorerna men fan vad Sanny är obegåvad helt enkelt. Klart han kan hockey men vräker hela tiden ur sig helt ogenomtänkta påståenden, utan reflektion.