Semifinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 13/4-2018
Re: Semifinal 6: Skellefteå - Djurgårdens IF 13/4-2018
Vi är tyvärr inte bättre än såhär. Här ser man hur ett PP ska fungera. Samt att Adam agerar som den gamla Adam
Den där Falk. Återkommer ofta i kommentarerna. Övervägande i negativa sammanhang.sauron skrev:Falk står ju och täcker Adam, lägg av med det för i helvete!!
Skickat från min G8141 via Tapatalk
Stolt, men aldrig nöjd
-
För en gångs skull håller jag med digPraetori skrev:Tight och jämt. Då måste man ha bra special teams OCH sätta chanserna.
Sent from my XT1580 using Tapatalk

Avgörande!!
Så jävla förbannad på Falk.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan fortfarande inte släppa spelaren som drällde och vägrade lägga ut puck som senare skapade utvisning pga alla var helt slut, där kom första målet. Nu är det i stort sett kört.
Spela fult
Lagesson.minalman skrev:Det är ju fan i mig inte Falks fel att Ortio är en vägg. 41 var ju inte ens på isen vid 1-0.
Skäll på Urbom lika gärna.
Skillnaden är effektivitet. Än så länge. Adam kan ej lastas för målen.Skidlöparn skrev:Skillnaden är målvakterna tyvärr.
Skulle vi gjort mål vid Davidsson läget skulle vi vunnit matchen. Som jag sa, den kostade oss säsongen
Sätt in Musse på isen för att offras på Ortio.Lee Harvey Oswald skrev:Som sagt, karbonkopia på 6-1 matchen.
Vårat icke-PP fäller oss tills slut, synd
Stolt, men aldrig nöjd
Lugn o fin, halva matchen kvar
Märkligtär det att liknande situationer på saik inte ger 2 min. Kanske läge att båset kallar t sig nord eller annan och påtalar det.
Nej. Vi har tappat två 2-0-ledningar denna matchserie. 1-0 betyder inte ett skit när man slutar spela efter förstaperioden.HavrenDIF skrev:Skulle vi gjort mål vid Davidsson läget skulle vi vunnit matchen. Som jag sa, den kostade oss säsongen
Har tänkt på det Tellan sa om att en slutspelsmålvakt letar puck hela tiden och sällan sätter sig och bara hoppas få pucken på sig, tycker man ser Adam göra det sistnämnda relativt ofta.
Hoppas han kan ta denna erfarenheten och bli ännu bättre i dessa sammanhang, för han är en duktig målvakt.
Hoppas han kan ta denna erfarenheten och bli ännu bättre i dessa sammanhang, för han är en duktig målvakt.
-
Lagesson snackar säkerligen.Malto skrev:Lagesson.minalman skrev:Det är ju fan i mig inte Falks fel att Ortio är en vägg. 41 var ju inte ens på isen vid 1-0.
Skäll på Urbom lika gärna.
Försöker byta med Urbom. Urbom måste navigera.
Inte man man i PK!!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi gjorde en bra första period och det här kunde mycket väl bli vår match, tills vissa bestämmer sig för att börja spela naivt och ta onödiga utvisngar.HavrenDIF skrev:Vi är tyvärr inte bättre än såhär. Här ser man hur ett PP ska fungera. Samt att Adam agerar som den gamla Adam
Spela fult