Vinner väl 80% av tekningarnaminalman skrev:Haga e bra
SHL : Omgång 34 : Rögle - Djurgårdens IF 2/1-2018
Re: SHL : Omgång 34 : Rögle - Djurgårdens IF 2/1-2018
Hade Ante spelat hade vi vunnit med hundra noll och fått SM-Guldet i förskott.Jim Morrison skrev:Livet utan Ante.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
4 raka förluster nu.
Får hoppas att juniorerna åker ut ikväll (trist att säga så) men den här förlustraden kan bli väldigt lång.
Får hoppas att juniorerna åker ut ikväll (trist att säga så) men den här förlustraden kan bli väldigt lång.
Laget är så sjukt förutsägbart just nu. Blir bara förbannad.
Örebro om två dar. Ser nog likadant ut då. Lidandet har bara börjat.
Örebro om två dar. Ser nog likadant ut då. Lidandet har bara börjat.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Snälla ge oss tillbaka någon spelare tills JK-dagen. Jag vill inte förlora en sådan match igen.
Avskaffa tre mot tre.
Med AJF och MacDavid borta och Ante skadad så fallerar 2 av 4 kedjor totalt. De bästa kedjorna, dessutom.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Äh. Torsk på JK-dagen har nästan blivit tradition.Mattias_87 skrev:Snälla ge oss tillbaka någon spelare tills JK-dagen. Jag vill inte förlora en sådan match igen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ganska löjlig kommentar... detta är livet utan Ante.. en spelare som Ante gör skillnad i jämna matcher... Klart vi inte vinner med 10-0 bara för att han är med men av dessa 4 raka torsk hade vi lätt plockat 2 vinster om SHL's bästa lirare varit i laget!Praetori skrev:Hade Ante spelat hade vi vunnit med hundra noll och fått SM-Guldet i förskott.Jim Morrison skrev:Livet utan Ante.
Edit: Sorry, hade en Mora vinst där i högen av uddamålsförlusterna.
Senast redigerad av captcash den 2018-01-02 20:56:38, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
I min mening ofattbar coaching idag. Hank & co må ha jobbat förtjänstfullt och varit en av våra bättre kedjor idag, men de ska inte under några omständigheter starta i offensiv zon över ex. Ljungh eller Vejdemos lina. Hände flera gånger, i princip varje gång slutade det med att Rögle kunde få ut pucken utan större problem.
Vad ska man säga? Otroligt..
Mycket blekt, känns verkligen som om det inte finns någon soppa kvar. Ser inga ljusa tendenser heller vilket oroar mig något oerhört.
Om Ante inte kommer tillbaka så är det otroligt viktigt att spelare som ljungh, burken, Lundh m.fl. höjer sig rejält.
Mycket blekt, känns verkligen som om det inte finns någon soppa kvar. Ser inga ljusa tendenser heller vilket oroar mig något oerhört.
Om Ante inte kommer tillbaka så är det otroligt viktigt att spelare som ljungh, burken, Lundh m.fl. höjer sig rejält.
I framgång och motgång, Djurgården.
Har inte med Ante att göra. Skulle vilja hävda att domarkvaliteten i den här serien, och synnerhet de senaste matcherna, har knäckt spelarna. När t o m en som Burken, som var cool som en filbunke och aldrig hetsade upp sig tidigare, börjar tappa fattningen och bli frustrerad är det ett tydligt tecken hur den fundamentalt ursusla domarnivån satt sig i huvudet på spelarna.Jim Morrison skrev:Livet utan Ante.
Tre matcher utan, tre torsk.
Stolt, men aldrig nöjd
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi måste skeppa Falk. Vad gör killen på isen egentligen?
DIF!
- Jim Morrison
Denial - it's not just a river in Egypt.Praetori skrev:Hade Ante spelat hade vi vunnit med hundra noll och fått SM-Guldet i förskott.Jim Morrison skrev:Livet utan Ante.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ironisk? 33,33% hade han i alla fall.#10 skrev:Vinner väl 80% av tekningarnaminalman skrev:Haga e bra