SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Re: SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Vi behöver någon som kan hålla i pucken, Den vi har (Ikonen) får ju ingen speltid alls.
Karlskoga- DIF? Blir ingen rolig matchserie.
Vi kommer göra ett mål per match...
Vi kommer göra ett mål per match...
Ser ut som en proffsboxare som ger sig på en handikappad.minalman skrev:Är det sämsta insatsen denna säsong? Eller var det ännu värre tidigare i höst? Efter att Ljung missade öppet mål i första minuten har vi sett helt uppgivna ut.
Fruktansvärt jobbig period att titta på.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Nästan mest upprörd över Corsin
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nä, nu måste jag gå lös på whiskeyn. Pallar inte detta nykter längre. Skål!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Ska bli kul att med fyra förluster i ryggen möta trottarkanten på lördag, samt deras följe på 1500 bajare...
Edit: läjkärz dräkter är så satans fula.
Senast redigerad av Ohddan den 2016-12-08 20:31:08, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är mest upprörd över att försvarsspelet som var på uppgång är nere i slasken.Lee Harvey Oswald skrev:Nästan mest upprörd över Corsin
Sen är Växjö fruktansvärt bra ikväll så här långt. Och puckarna studsar dessutom deras väg. Då blir det tungt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Leksand kan alltså gå om oss på lördag. Helt sjukt.
Avskaffa tre mot tre.
Dem kommer ju köra över oss....Ohddan skrev:Ska bli kul att med fyra förluster i ryggen möta trottarkanten på lördag, samt deras följe på 1500 bajare...
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ett regelrätt mål bortdömt först och sen får de kvittera karman? Vet inte riktigt om jag kan hålla med. Heller inte eftersom skotten ligger på 14-2 bara i andraperioden.Morwin skrev:Helt jävla otroligt äcklig tur dem har.
25/4-2025
Blir så fruktansvärt förbannad när vi spelar riktigt skithockey. Vill ni inte spela kan ni sitta kvar i bussen istället för att dra på er tröjan, kliva ut på isen och prestera noll. Tycker uppriktigt sagt synd om Tellan som varken KAN eller SKA behöva bära hela laget på sina axlar. Som någon skrev tidigare så är det en ren skam att Tellan ska behöva avsluta sin hockeykarriär i Djurgården som för stunden inte presterar överhuvudtaget och fullkomligt verkar skita i om de spelar i SHL eller Hockeyallsvenskan nästa år.
- minalman
Vi har helt tappat den insikt om krisläget som vi hade innan förra landslagsuppehållet. Nu sitter vi snart i samma skit igen och ett nytt landslagsuppehåll är på ingång. Tråkigt mönster, men det finns potential i laget. Men avstängningen på Varakas verkar ha inneburit att hela laget kastrerats. Inga som helst testosteroner i DIF.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- MarcusDaze
Vi spelar riktigt dåligt. Tellan är godkänd dock.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Ser lite från övriga matcher, oj vad det gör saker där offensivt som precis ingen i DIF klarar av.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
200 studsar och klubba som går av som blir studs på till öppet mål är asså ingen tur? Har aldrig sett DIF ha sådan tur någongång.förevigtdjurgården skrev:Ett regelrätt mål bortdömt först och sen får de kvittera karman? Vet inte riktigt om jag kan hålla med. Heller inte eftersom skotten ligger på 14-2 bara i andraperioden.Morwin skrev:Helt jävla otroligt äcklig tur dem har.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05