SHL: Färjestads BK - Djurgårdens IF 31/1 2015
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Färjestads BK - Djurgårdens IF 31/1 2015
Jocke är i vart fall rätt i analysen, återstår att tillämpa.
Jockes analyser hela säsongen är klockrena. Han är 100% där.S. Skuggan skrev:Jocke är i vart fall rätt i analysen, återstår att tillämpa.
- Lee Harvey Oswald
Ingen dum idé.Vikas skrev:Dags att lämna WO resten av säsongen så vi kanske har ett helt lag inför kval?
Eftersom vår enda chans att slippa kvala ändå ligger i att BIF:s kräftgång fortsätter säsongen ut.
Vi är totalt maktlösa att förmå nåt på egen hand
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Säsongskort: Ja
Jocke, böj ner ditt huvud mot ditt hjärta och omsätt i praktiken!!
Är det inte dags för en avstängning på denna herre snart?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Härligt. Jag voodoo-gnällde bort honom.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Alla vi som älskar torskar klappar nu, klapp klapp
Fisken altså
Fisken altså
Get the fuck out of my way,
Med den lilla skillnaden att Widing är en lagspelare...DAHLBERG skrev:Fleury känns lite som när vi värvade Widing.
Jag hoppas vi lyfter upp våra duktiga juniorer nu.
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
Inte så konstigt att det gick betydligt sämre i andra, 3 spelare skadade under matchen ställer förstås till en jäkla oreda.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Widing jobbade allt som oftast hårt i matcherna. Sen producerade han inte i nivå med sin lön. Fleury hittills är ett skämt, meningslös jävla skitspelare.DAHLBERG skrev:Fleury känns lite som när vi värvade Widing.
Senast redigerad av 136_Djurgårdare den 2015-01-31 17:37:43, redigerad totalt 2 gång.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Daniel942
Och vem fan är du och ska bestämma sånt? Låt moderatorerna sköta sitt utan att du lägger näsan i blöt.Godnoken skrev:Är det inte dags för en avstängning på denna herre snart?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Härligt. Jag voodoo-gnällde bort honom.
DIF!
- ANTECKNINGSBLOCK
Du kan snacka när du har besökt Hovet, bonde.Godnoken skrev:Är det inte dags för en avstängning på denna herre snart?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Härligt. Jag voodoo-gnällde bort honom.
Support your local team.
Har jag bestämt något?Daniel942 skrev:Och vem fan är du och ska bestämma sånt? Låt moderatorerna sköta sitt utan att du lägger näsan i blöt.Godnoken skrev:Är det inte dags för en avstängning på denna herre snart?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Härligt. Jag voodoo-gnällde bort honom.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
Kämpa Frölunda.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Ja förutom att båda är högerfattade och volymskyttar så har jag svårt att se någon liknelse. Widing var nyttig för laget även när han inte gjorde mål och var betydligt bättre på att skapa lägen åt sig själv på egen hand. Fleury behöver få allt serverat.Manijock skrev:Med den lilla skillnaden att Widing är en lagspelare...DAHLBERG skrev:Fleury känns lite som när vi värvade Widing.
Expert.