Jim Morrison skrev:Jag kommer sluta kolla på svensk hockey snart om ingenting görs åt domarnivån. Hur i helvete kan det där vara utvisning? En klockren tackling på Alvarez.
Det är dessutom vår absolut mest rutinerade domare som tar den.
Har längtat efter Kubens pension länge. En hockeyfiende utgår då äntligen.
Tibbe skrev:Vad har hänt med DIF? Ingenting som stämmer längre. Vad hände med laget som gjorde 11mål på två matcher?
Verkligheten hände...
Ja, det är ju bara att inse hur galet mkt medstuds vi hade i början av säsongen.. 40 skott i röven och vinner... nu är turen slut och vi får kämpa oss till varje liten poäng, och det går inte helt lysande!
Uppehållet är välkommet, kan vi starta efter det med en 3poängare direkt så kommer nog lite momentum, torskar vi första efter uppehållet så kommer holmgången fortsätta! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Går det bra för Stoppels pojkar tycker ni? Sorgligt menlöst lag vi skrapat ihop. Halvt äcklad när jag ser på skiten. Blir tryckna i tvåan av ett väldigt dåligt Luleå. I nuläget är vi i klass med Gnaget skulle jag tippa. Fullt allvarligt!
Bytt gråten mot skratt vilket gör det hela lättare. DIF är en charad av dåligt spel. Lite skillnad när Luleåspelarna försvarar sin kasse gentemot Djurgårdens flickor till backar. Arnesson kryper ihop som en utmobbad skolflicka när pucken spelas in.
Varför accepterar DIF-publiken när de inavlade Luleåsupportrarna rippar av Djurgårdens måljingel?
Manijock skrev:Går det bra för Stoppels pojkar tycker ni? Sorgligt menlöst lag vi skrapat ihop. Halvt äcklad när jag ser på skiten. Blir tryckna i tvåan av ett väldigt dåligt Luleå. I nuläget är vi i klass med Gnaget skulle jag tippa. Fullt allvarligt!
Bytt gråten mot skratt vilket gör det hela lättare. DIF är en charad av dåligt spel. Lite skillnad när Luleåspelarna försvarar sin kasse gentemot Djurgårdens flickor till backar. Arnesson kryper ihop som en utmobbad skolflicka när pucken spelas in.
Varför accepterar DIF-publiken när de inavlade Luleåsupportrarna rippar av Djurgårdens måljingel?
Challes lag*
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.