SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
Bara vi slipper kval tar jag det som SM-guld, men med detta pärlband av bortatorskar börjar oron krypa på.....rejält.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Problem nummer ett är ju att vi inte ens har landat en riktig sportchef. Problem nummer två är att denna "temporära" lösning inte ens hittat en center än och vi har tre veckor kvar till det är stängt på marknaden.
Hur är läget med Samme? Nån med uppgifter?
Hur är läget med Samme? Nån med uppgifter?
- minalman
Det börjar sjunka in att det fina spelet mot brynäs och frölunda hemma berodde på medstuds. Och formsvagt motstånd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Denna period var vi ju faktiskt bra framåt långa stunder dock problemet att vi inte lyckades sätta våra chanser, bra målvakt i växjö också. det som är illa är ju att vi har börjat spela uselt defensivt och inte bara idag dessvärre. Vad har hänt med vårt försvar?
- Doyle
Vi har haft våran värvarchans. Den dörren är stängd. Vi har haft en alldeles för petig syn på ev kandidater. Suck så jäkla tråkigt det känns nu.... 

- Jim Morrison
Du måste släppa Murray nu. Alla andra har gjort det. Håll det åtminstone till dig själv.Doyle skrev:Vi har haft våran värvarchans. Den dörren är stängd. Vi har haft en alldeles för petig syn på ev kandidater. Suck så jäkla tråkigt det känns nu....
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad var det för rykte du hade hört som det inte blev något av? Holly-Jesus värvningen?Doyle skrev:Vi har haft våran värvarchans. Den dörren är stängd. Vi har haft en alldeles för petig syn på ev kandidater. Suck så jäkla tråkigt det känns nu....
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Ja, just nu känns det som fylle-Conny tom skulle varit ett bra alternativ... men håller med, ibland är det bara att chansa, faller det ut bra så "yay", går det skit så terminera kontraktet och leta vidare...Doyle skrev:Vi har haft våran värvarchans. Den dörren är stängd. Vi har haft en alldeles för petig syn på ev kandidater. Suck så jäkla tråkigt det känns nu....
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kolla Silly tråden från igår kväll.Henke_F skrev:Vad var det för rykte du hade hört som det inte blev något av? Holly-Jesus värvningen?Doyle skrev:Vi har haft våran värvarchans. Den dörren är stängd. Vi har haft en alldeles för petig syn på ev kandidater. Suck så jäkla tråkigt det känns nu....
Ok, vet inte om jag vågar skriva detta men har missat något dygn i den för att jag har varit i Dala-fjällen och kört skoter ;Pciirree skrev:Kolla Silly tråden från igår kväll.Henke_F skrev:Vad var det för rykte du hade hört som det inte blev något av? Holly-Jesus värvningen?Doyle skrev:Vi har haft våran värvarchans. Den dörren är stängd. Vi har haft en alldeles för petig syn på ev kandidater. Suck så jäkla tråkigt det känns nu....
Ikappläst nu och det var mini-magic Robban N. Det hade varit sweet as pudersnö =) ..men synd att det bara var ett dåligt rykte.
Senast redigerad av Henke_F den 2015-01-10 20:28:44, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- SirDIFalot
Förstår inte vad du menar.Jitenu skrev:Nej förtusan, det får fenwick och corsi visa...SirDIFalot skrev:En formsvacka och en skada på Samuelsson kan sätta rejäl press på KG inför sista veckorna på fönstret. Sen tror ju inte jag, som vissa andra verkar tro, att några värvningarna skulle vara garanti på att vi blir ett lag som klarar oss kvar.
Hur drog du den slutsatsen?Vikas skrev:Du tycker inte det är bättre att förstärka även om vi hamnar i kval?SirDIFalot skrev:En formsvacka och en skada på Samuelsson kan sätta rejäl press på KG inför sista veckorna på fönstret. Sen tror ju inte jag, som vissa andra verkar tro, att några värvningarna skulle vara garanti på att vi blir ett lag som klarar oss kvar.
Det finns för fan ingen anledning att spara in. Åker vi ut kommer vi ALDRIG komma upp igen, så varför i helvete är vi så jävla sparsamma?
Klart det gör. Men inga garantier. Vissa verkar tro att värva är att trycka på en knapp som kostar lite pengar sen kan man luta sig tillbaka och allt kommer lösa sig.bastis7 skrev:Det ger oss bättre chans iaf om det är spets som värvas! Modo och Leksand är inte bättre än oss!SirDIFalot skrev:En formsvacka och en skada på Samuelsson kan sätta rejäl press på KG inför sista veckorna på fönstret. Sen tror ju inte jag, som vissa andra verkar tro, att några värvningarna skulle vara garanti på att vi blir ett lag som klarar oss kvar.
Expert.
- Jim Morrison
Luleå kvitterar. Bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alltid nåt. Alla andra resultat går åtminstone vägen så här långt. Men hade hellre sett ett 13-poängsglapp ner till Leksand.Jim Morrison skrev:Luleå kvitterar. Bra.

Vågar inte tänka på när magsjukor och influensor börjar härja i vårat lag
- minalman
Ofarligt. Värre om det drabbar klacken.#10 skrev:Vågar inte tänka på när magsjukor och influensor börjar härja i vårat lag
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)