Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Örebro Hockey - Djurgårdens IF 27/9 2014
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Som tur är har Falk, Norell och Englund varit riktigt bra istället. Våra tre bästa backar! Tycker Nordlund varit bra i shl också.Donkels skrev:Fernholm har sett ohyggligt trög ut och har hittills befarat mina värsta farhågor - hoppas innerligt att Arnesson kommer hem från den där jäkla rookiekampen snartmb81 skrev:Försvaret såg mycket bätre ut utan Fernholm. En tillfällighet?
Hade antagligen varit en dyrare chansning med Johner.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Måste man välja någon av dom? Tycker ingen av dom tre har i SHL att göra. Johners inledning i Västerås har inte direkt imponerat heller.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
Expert.
Högström är ju snuskigt dålig! Långsam och sävlig och alldeles för övertygad om s7n egen förträfflighet. Herregud!
Största frågetecknet måste nog vara Saviano som fick förlängt.. Han väger för lite för att kunna spela BP och har inte skottet för att bli en målgörare. Tyvärr.. Tycker om honom och han var enastående i HA men i SHL så kommer han ha det svårt.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Och återigen det kostar att ligga på topp när ska DIF lära sig detta istället så värvar Challe ett gäng lågbudgetspelare från Allsvenskan och spelare som Deilert och Rundqvist JR fattar jag bara inte vitsen medGodnoken skrev:Hade antagligen varit en dyrare chansning med Johner.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
Håller med om Johner inget för SHLSirDIFalot skrev:Måste man välja någon av dom? Tycker ingen av dom tre har i SHL att göra. Johners inledning i Västerås har inte direkt imponerat heller.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
Allvarligt. Vart är din verklighetsförankring?Donkels skrev:Och återigen det kostar att ligga på topp när ska DIF lära sig detta istället så värvar Challe ett gäng lågbudgetspelare från Allsvenskan och spelare som Deilert och Rundqvist JR fattar jag bara inte vitsen medGodnoken skrev:Hade antagligen varit en dyrare chansning med Johner.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Johner fick inte ens löneförhandla så det är svårt att veta.Godnoken skrev:Hade antagligen varit en dyrare chansning med Johner.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Min verklighetsförankring är att det kostar om man vill hänga kvar i SHL - enough said!!!Godnoken skrev:Allvarligt. Vart är din verklighetsförankring?Donkels skrev:Och återigen det kostar att ligga på topp när ska DIF lära sig detta istället så värvar Challe ett gäng lågbudgetspelare från Allsvenskan och spelare som Deilert och Rundqvist JR fattar jag bara inte vitsen medGodnoken skrev:Hade antagligen varit en dyrare chansning med Johner.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
Självfallet. Samtidigt är det något en vanlig supporter inte vet något om.BaronVonDif skrev:Johner fick inte ens löneförhandla så det är svårt att veta.Godnoken skrev:Hade antagligen varit en dyrare chansning med Johner.BaronVonDif skrev:Benägen att hålla med.Hade hellre behållit Johner.Vikas skrev:Trukhno...Alvarez....Vad gör dessa spelare i SHL?
Sämst pp som vanligt.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Är vi trögtänkta eller bara oskickliga? Allt går i slowmotion när våra spelare får pucken.