Hockeyallsvenskan 14/15
Re: Hockeyallsvenskan 14/15
Haha Forsbergs ständiga "SÄTTER DEN" känns ju som en klassiker redan nu. Det jag saknar med Viasats sändningar har de ju inte kvar alls längre. Det vill säga Johan Tornberg. Sveriges överlägset bästa expert. Förstår inte vad han ska i båset att göra. Karln är född för tv!
Men gud så skönt att slippa Strömberg. Han är motsatsen till Tornberg. Lückner är okej och Jihde är duktig. Södergren är ju den som känns väldigt passé.
Men gud så skönt att slippa Strömberg. Han är motsatsen till Tornberg. Lückner är okej och Jihde är duktig. Södergren är ju den som känns väldigt passé.
Manijock skrev:Haha Forsbergs ständiga "SÄTTER DEN" känns ju som en klassiker redan nu. Det jag saknar med Viasats sändningar har de ju inte kvar alls längre. Det vill säga Johan Tornberg. Sveriges överlägset bästa expert. Förstår inte vad han ska i båset att göra. Karln är född för tv!
Manijock skrev:Haha Forsbergs ständiga "SÄTTER DEN" känns ju som en klassiker redan nu. Det jag saknar med Viasats sändningar har de ju inte kvar alls längre. Det vill säga Johan Tornberg. Sveriges överlägset bästa expert. Förstår inte vad han ska i båset att göra. Karln är född för tv!
Wikegård är bäst! Jihde är den sämsta programledare jag nånsin sett, hans frågor som "exakt hur laddad är du nu?" Är ju idiotiska. Nae Lasse Granqvist skare va!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Alltså Wikegård är ju skön på sitt sätt, men knappast perfekt. Väldigt enspårig.
Expert.
Jihde gör sig väldigt bra som programledare i Viasats hockeypodcast. Tornberg har själv sagt att man glömmer bort att det spelas in för att Jihde är så avslappnad.
It's easier to be an asshole to words than to people
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Man undrar ju lite varför Jan Urbas inte har kommit längre i sin karriär. Fantastisk spelare när han spelar ut.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- minalman
Bra jinx. Nu är han på sjukan.136_Djurgårdare skrev:Man undrar ju lite varför Jan Urbas inte har kommit längre i sin karriär. Fantastisk spelare när han spelar ut.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Karlskrona en match från SHL. Haha.
Re: Sv: Hockeyallsvenskan 14/15
underbartpulverapa skrev:Karlskrona en match från SHL. Haha.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Hoppas vi får möjligheten att boka globen ett par gånger extra nästa år. Lär bli ett makalöst biljettryck mot Karlskrona..
Avgå Jocke.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja, verkligen trist. Nästan så jag hoppas dom inte får dispens för sin arena.
Avskaffa tre mot tre.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Såg inte så bra ut det där, blir nog borta länge.minalman skrev:Bra jinx. Nu är han på sjukan.136_Djurgårdare skrev:Man undrar ju lite varför Jan Urbas inte har kommit längre i sin karriär. Fantastisk spelare när han spelar ut.
Hoppas verkligen inte Khk går upp. Väcker noll känslor hos mig. Dessutom luktar det lite nytt Växjö om dem och jag tror de blir farliga ganska omgående.
Senast redigerad av 136_Djurgårdare den 2015-03-08 20:18:17, redigerad totalt 1 gånger.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Så.. Karlskrona till SHL nästa år.. Blir säkert så att rögle tar sig upp och Karlskoga och Björklöven slår ut varsitt SHL-lag.. Kul.. Riktigt kul..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Jag har inte sett Karlskrona särskilt mycket den här säsongen. Men den här matchen imponerade de inte direkt. De kommer bli uppätna i shl om de väl åker upp.pulverapa skrev:Karlskrona en match från SHL. Haha.
Karlskrona, Karlskoga, Vita hästen och Mora. Drömmen för SHL.Andspe skrev:Så.. Karlskrona till SHL nästa år.. Blir säkert så att rögle tar sig upp och Karlskoga och Björklöven slår ut varsitt SHL-lag.. Kul.. Riktigt kul..
Avgå Jocke.
Haha du är rolig... kommer ju inte vara 10% kvar av lirarna som spelar i Kna nu som kommer lira i SHL nästa säsong.. har du inte klämt detta med kommundoping ännu?Staten skrev:Jag har inte sett Karlskrona särskilt mycket den här säsongen. Men den här matchen imponerade de inte direkt. De kommer bli uppätna i shl om de väl åker upp.pulverapa skrev:Karlskrona en match från SHL. Haha.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).