Hockeyallsvenskan 14/15

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hockeyallsvenskan 14/15

Inlägg av Manijock »

Haha Forsbergs ständiga "SÄTTER DEN" känns ju som en klassiker redan nu. Det jag saknar med Viasats sändningar har de ju inte kvar alls längre. Det vill säga Johan Tornberg. Sveriges överlägset bästa expert. Förstår inte vad han ska i båset att göra. Karln är född för tv!

Men gud så skönt att slippa Strömberg. Han är motsatsen till Tornberg. Lückner är okej och Jihde är duktig. Södergren är ju den som känns väldigt passé.
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Manijock skrev:Haha Forsbergs ständiga "SÄTTER DEN" känns ju som en klassiker redan nu. Det jag saknar med Viasats sändningar har de ju inte kvar alls längre. Det vill säga Johan Tornberg. Sveriges överlägset bästa expert. Förstår inte vad han ska i båset att göra. Karln är född för tv!

Men gud så skönt att slippa Strömberg. Han är motsatsen till Tornberg. Lückner är okej och Jihde är duktig. Södergren är ju den som känns väldigt passé.
Manijock skrev:Haha Forsbergs ständiga "SÄTTER DEN" känns ju som en klassiker redan nu. Det jag saknar med Viasats sändningar har de ju inte kvar alls längre. Det vill säga Johan Tornberg. Sveriges överlägset bästa expert. Förstår inte vad han ska i båset att göra. Karln är född för tv!

Wikegård är bäst! Jihde är den sämsta programledare jag nånsin sett, hans frågor som "exakt hur laddad är du nu?" Är ju idiotiska. Nae Lasse Granqvist skare va!
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Alltså Wikegård är ju skön på sitt sätt, men knappast perfekt. Väldigt enspårig.
Expert.
Användarvisningsbild
Rojk

Inlägg av Rojk »

Jihde gör sig väldigt bra som programledare i Viasats hockeypodcast. Tornberg har själv sagt att man glömmer bort att det spelas in för att Jihde är så avslappnad.
It's easier to be an asshole to words than to people
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Man undrar ju lite varför Jan Urbas inte har kommit längre i sin karriär. Fantastisk spelare när han spelar ut.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

136_Djurgårdare skrev:Man undrar ju lite varför Jan Urbas inte har kommit längre i sin karriär. Fantastisk spelare när han spelar ut.
Bra jinx. Nu är han på sjukan.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Karlskrona en match från SHL. Haha.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Sv: Hockeyallsvenskan 14/15

Inlägg av Morwin »

pulverapa skrev:Karlskrona en match från SHL. Haha.
underbart :) slippa vik

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Hoppas vi får möjligheten att boka globen ett par gånger extra nästa år. Lär bli ett makalöst biljettryck mot Karlskrona..
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Ja, verkligen trist. Nästan så jag hoppas dom inte får dispens för sin arena.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

minalman skrev:
136_Djurgårdare skrev:Man undrar ju lite varför Jan Urbas inte har kommit längre i sin karriär. Fantastisk spelare när han spelar ut.
Bra jinx. Nu är han på sjukan.
Såg inte så bra ut det där, blir nog borta länge.

Hoppas verkligen inte Khk går upp. Väcker noll känslor hos mig. Dessutom luktar det lite nytt Växjö om dem och jag tror de blir farliga ganska omgående.
Senast redigerad av 136_Djurgårdare den 2015-03-08 20:18:17, redigerad totalt 1 gånger.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Användarvisningsbild
Andspe

Inlägg av Andspe »

Så.. Karlskrona till SHL nästa år.. Blir säkert så att rögle tar sig upp och Karlskoga och Björklöven slår ut varsitt SHL-lag.. Kul.. Riktigt kul..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Staten

Inlägg av Staten »

Jag har inte sett Karlskrona särskilt mycket den här säsongen. Men den här matchen imponerade de inte direkt. De kommer bli uppätna i shl om de väl åker upp.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Andspe skrev:Så.. Karlskrona till SHL nästa år.. Blir säkert så att rögle tar sig upp och Karlskoga och Björklöven slår ut varsitt SHL-lag.. Kul.. Riktigt kul..
Karlskrona, Karlskoga, Vita hästen och Mora. Drömmen för SHL.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Staten skrev:
Jag har inte sett Karlskrona särskilt mycket den här säsongen. Men den här matchen imponerade de inte direkt. De kommer bli uppätna i shl om de väl åker upp.
Haha du är rolig... kommer ju inte vara 10% kvar av lirarna som spelar i Kna nu som kommer lira i SHL nästa säsong.. har du inte klämt detta med kommundoping ännu? ;) Varenda jävla kotte kommer de byta ut mot diverse trottarer, reklampelare, 1kr-hyror o annat kul som man kan hitta på i Karlsbodaskogamålakrona.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skriv svar