Djurgårdens IF - Södertälje SK 24/2 2014
Re: Sv: Djurgårdens IF - Södertälje SK 24/2 2014
Haha det går bra nu!
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 24/2 2014
Gött Rögle!!
2p rövle!!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHH!
SÅÅÅÅJAAA!!! Så jävla skönt! 5 poäng ner till KHK nu och bara 1 upp! Fantastiskt!
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skön...t
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Sådärja! FAN VAD FINT!
Tack Rögle!
Tack Rögle!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
1 poäng och 4 mål upp till kvalserieplats! 3 matcher kvar!! Omg, detta blir spännande!
Yes. Skåne.
Malmö kommer göra allt för att bevara seriesegern nu och det ska mycket till att BIK ska slå dem på Onsdag, dem är riktigt stabila nu! Där har vi vår chans att gå om!
Trixet kvar är ju att slå KKHKKHcooco-whatever, de har ju sjukt bra statistik mot oss senaste tiden!ciirree skrev:Malmö kommer göra allt för att bevara seriesegern nu och det ska mycket till att BIK ska slå dem på Onsdag, dem är riktigt stabila nu! Där har vi vår chans att gå om!
Vilken slutspurt, hockey är KUL igen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
captcash skrev:Trixet kvar är ju att slå KKHKKHcooco-whatever, de har ju sjukt bra statistik mot oss senaste tiden!ciirree skrev:Malmö kommer göra allt för att bevara seriesegern nu och det ska mycket till att BIK ska slå dem på Onsdag, dem är riktigt stabila nu! Där har vi vår chans att gå om!
Håller med, det blir tufft. MEN, vi är inne i en bra fas och det har sin sämsta dipp under hela säsongen nu - och DIF logiken finns inte längre så det ska inte till med något trendbrott på onsdag här inte!
Hoppas hoppas! Dock känns ju 7 raka 3poängare som något helt övermänskligt, men Säcken är ju Säcken!ciirree skrev:captcash skrev:Trixet kvar är ju att slå KKHKKHcooco-whatever, de har ju sjukt bra statistik mot oss senaste tiden!ciirree skrev:Malmö kommer göra allt för att bevara seriesegern nu och det ska mycket till att BIK ska slå dem på Onsdag, dem är riktigt stabila nu! Där har vi vår chans att gå om!
Håller med, det blir tufft. MEN, vi är inne i en bra fas och det har sin sämsta dipp under hela säsongen nu - och DIF logiken finns inte längre så det ska inte till med något trendbrott på onsdag här inte!

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
De rutinerade måste sätta sina chanser nästa match så att de orutinerade inte kissar på sig. Så länge junisarna inte är nervösa står de upp fantastisk bra. Man måste betänka att ssk inte hade något alls som stod på spel i kväll samtidigt som varje minut är säsongens viktigaste för oss.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)