Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
I vilket fall ser jag att vi äntligen har en förstamålvakt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Klart Zabel inte är nöjd med att kamma noll poäng.
- Doyle
Blir så less när laget visar noll inspiration. Man visar upp att det är så trist att spela..Ledarna i båset måste ju faan väcka gänget eller är man nöjd att åka ifrån Mora med en uddamålsförlust. Totalt impotent i både bås och på isen. Finns inte en spelare i hela truppen på isen som vill tävla ikväll. Så jävla trött på den här menlösa krigarmentaliteten... 

- Lee Harvey Oswald
Har egentligen inte en enda gång denna säsong lyckats mobilisera några såna känslor för detta lag.Stulle skrev:Jag är inte arg, jag är besviken.
Det krävs passion för det, den har både jag och laget DIF bajsat ur för sig för länge sen.
Tomhet är ett beskrivande ord, saknaden efter nåt som funnits där större delen av ens liv men som nu tynat bort.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det finns liksom inget mönster i vårt uppträdande och det har det inte gjort sedan Hardys första och andra säsong under hans andra sejour. Med det menar jag att vi, genom ett systematiskt och noggrant spel, vinner matcher på samma sätt i sex-sju omgångar i rad, förlorar någon, och sedan studsar tillbaka. Sådant var det otroligt längesen vi fick uppleva. Jämnhet alltså.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Vi kunde ju göra mål, det vill han ju inteförevigtdjurgården skrev:Vad blåste sopjäveln för nu då?
Har någon spelare eller ledare, under hela säsongen, tyckt att vi spelar dåligt under en match? Jag tänker på TV-intervjuerna. Detta är givetvis något som Zabel sprider. Givetvis är det bra att vara positiv, men detta är vuxna människor med bra betalt för att spela ishockey och då ska tränaren kunna ställa höga krav på dem.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Nu menar jag inte sån bortgång, det vore ju väl drastiskt och tragisktPeterPan skrev:Bortgång är väl lite drastiskt...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

- minalman
Det du pratar om är något som headcoachen skapar, oavsett vilka spelare han förfogar över. Med svag headcoach och kompetenta spelare blir det High Chaparall.Mäklaren skrev:Det finns liksom inget mönster i vårt uppträdande och det har det inte gjort sedan Hardys första och andra säsong under hans andra sejour. Med det menar jag att vi, genom ett systematiskt och noggrant spel, vinner matcher på samma sätt i sex-sju omgångar i rad, förlorar någon, och sedan studsar tillbaka. Sådant var det otroligt längesen vi fick uppleva. Jämnhet alltså.
Jag lovar att det blir poäng idag.
Sämst som alltid jävla skit lag och tränare
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Trodde han skulle blåsa av där när det blev en målchans.
25/4-2025
- Lee Harvey Oswald
skön.......TBoeman skrev:Jag lovar att det blir poäng idag.
Intressant att Mora med endast 2 backpar har mer ork kvar än DIF.
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2014-01-03 20:48:02, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
Vad fan gör Johner?