Innan vi är på topp igen kommer vi inte se en ny Otto pga av det de försvinner direkt efter en bra säsong läs Wennberg.minalman skrev:Den jag egentligen saknar mest är Otto. Han hade alltid en räv bakom örat en sån här match.
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Re:
Re:
Saknar Jimmie och Fimpen också. Jimmie kunde grisa tillbaka och Fimpen hade garanterat retat gallfeber på nån tjomme och fått dem ur balans.minalman skrev:Den jag egentligen saknar mest är Otto. Han hade alltid en räv bakom örat en sån här match.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Re: Sv: Re:
Jag vågar nog påstå att det aldrig någonsin kommer spela en liknande klasspelare i DIF någonsin igen. Alla Victoria's secret modeller och Kate Beckinsale, ni må ursäkta vad jag skriver, men en Otto på isen är min våtaste dröm.SkönaDjurgårn skrev:Håller med. Det värsta är att det kommer ta evigheter innan vi ser en liknande klasspelare i DIF igen.minalman skrev:Den jag egentligen saknar mest är Otto. Han hade alltid en räv bakom örat en sån här match.
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Frågan är om han behöver glasögon eller tjockare sulor i grillorna. Det ser snarare ut som att han försöker göra sönder klubban istället för att träffa pucken ibland.ciirree skrev:den enda som skjuter direkt är Lofquist men då missar han istället!
Kan dock inte gnälla på Sammy, han gör nog så gott han kan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Då är det ju lugntPraetori skrev:Frågan är om han behöver glasögon eller tjockare sulor i grillorna. Det ser snarare ut som att han försöker göra sönder klubban istället för att träffa pucken ibland.ciirree skrev:den enda som skjuter direkt är Lofquist men då missar han istället!

Jo precis! Känns lite mer som att han MÅSTE skjuta 170 km/h varje match, om man skjuter lite lugnare och försöker sikta mer så tror jag att han gör mer mål! Dragskotten är horribla, hatar!Praetori skrev:Frågan är om han behöver glasögon eller tjockare sulor i grillorna. Det ser snarare ut som att han försöker göra sönder klubban istället för att träffa pucken ibland.ciirree skrev:den enda som skjuter direkt är Lofquist men då missar han istället!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
SkönaDjurgårn skrev:Han har varit så jävla usel idag så det är inte sant. Inte kan jag släppa hans gamla kebabintervju heller.Zephyrox skrev:Är det bara jag som tycker Nils Andersson gör miss efter miss?
Och domaren sparkar pucken ur anfallszonen. AAARRRGGGHHHHH!

Stör mig också fortfarande på den.
Spela fult
Jag förväntar mig inte att backarna skall vara tongivande i målskyttet, var lite mer så jag menade.Glory1 skrev:Då är det ju lugntPraetori skrev:Frågan är om han behöver glasögon eller tjockare sulor i grillorna. Det ser snarare ut som att han försöker göra sönder klubban istället för att träffa pucken ibland.ciirree skrev:den enda som skjuter direkt är Lofquist men då missar han istället!
Kan dock inte gnälla på Sammy, han gör nog så gott han kan.Alla ska med!
Jag skulle faktiskt vara nöjd med ett kryss i denna matchen!
Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Det vet du själv att det aldrig kommer hända.ciirree skrev:Jag skulle faktiskt vara nöjd med ett kryss i denna matchen!
Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
ohh.. det kommer, var så säker... 3-3 och straffar, efter rövkn-et så är vi tillbaka i gammal god form!ciirree skrev:Jag skulle faktiskt vara nöjd med ett kryss i denna matchen!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nudå in med pucken för fasiken!!
Haha blir lite så när vi ligger under med 1 mål bara, att man efter denna höst tänker: "Fan det är lugnt, minst en poäng iaf!"captcash skrev:ohh.. det kommer, var så säker... 3-3 och straffar, efter rövkn-et så är vi tillbaka i gammal god form!ciirree skrev:Jag skulle faktiskt vara nöjd med ett kryss i denna matchen!