Godnoken skrev:Karlskrona 1-0 Södertälje
Vad har hänt??
Förbannat också... Flickvän och svärisarna håller på coco.
Men tror det är ett övergående fenomen, dem rider lite på vågen av sin fina inledning i år.
Jävla ekoxar! Hade för övrigt ihjäl en när jag var ner till coco-town i somras. Kändes gött!
Vad har hänt??
Förbannat också... Flickvän och svärisarna håller på coco.
Men tror det är ett övergående fenomen, dem rider lite på vågen av sin fina inledning i år.
Jävla ekoxar! Hade för övrigt ihjäl en när jag var ner till coco-town i somras. Kändes gött!
haha jag bor nere i karlskrona och detta är inte bra för denna stadens ego, att dom vinner så..
Vad har hänt??
Förbannat också... Flickvän och svärisarna håller på coco. Men tror det är ett övergående fenomen, dem rider lite på vågen av sin fina inledning i år.
Jag såg hur dom mosade rögle, det var inget flax och tillfälligheter där.
Det var ren klasskillnad.
Karlskrona har växt i allsvenska kostymen, kommer vara klart stabilare denna säsong tror jag.
Janne Karlsson tror jag är helt rätt man för KHK
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fantastisk första period. Kul att vi får lite utdelning också.
Ska man vara lite kritisk så kan backarna spela varandra lite snabbare bakom egen kortlinje så man inte sätter sig i skiten när IKO checkar högt. Sen så är det fortfarande lite för mycket tapp av puck på offensiv blå i anfall. Där måste pucken dumpas fortare så vi inte får 2-1 och 3-2 lägen mot oss.
Annars har det varit en grym första period. Nu gäller det att hålla i det här och inte sjunka in i Mattsson.
Vad har hänt??
Förbannat också... Flickvän och svärisarna håller på coco. Men tror det är ett övergående fenomen, dem rider lite på vågen av sin fina inledning i år.
Jag såg hur dom mosade rögle, det var inget flax och tillfälligheter där.
Det var ren klasskillnad.
Karlskrona har växt i allsvenska kostymen, kommer vara klart stabilare denna säsong tror jag.
Janne Karlsson tror jag är helt rätt man för KHK
Ofan! Har inte sett dem ännu i år faktiskt.
Ja dem tuggar ju onekligen på och vinner mot vra motstånd. Förhoppningsvis lämnar dem in kostymen på kemtvätt lagom till 11:e oktober när dem kommer på besök uppe på Hovet. Orkar verkligen inte gå en hel helg där uppe med dem om dem vinner på fredagen.
captcash skrev:Vi slarvar i uppspelen nu och därav kommer deras chanser.... de är inte bättre än förra, det är vi som missar och får dem att se bättre ut!
Dock är jag inte ens orolig, kassaskåpssäker vinst detta!
Gissa varför vi slarvar...?
För att det är kul, för att vi kan...osv?
Nop, Oskarshamn har ett helt annat driv i skridskoåkningen och ligger mycket närmare DIF i denna period
Edit/
vem har hällt sirap i matchtråden, eller är det bara hos mig det är seeeegt?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan