ET: Tappara - Djurgårdens IF 13/8 2013 | EP Trophy
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: ET: Tappara - Djurgårdens IF 13/8 2013 | EP Trophy
Ljungh spelade upp sig i 3:e, han såg mest förvirrad ut de två första perioderna.
Jocke Eriksson känns verkligen som en Otto-light.
I övrigt så var det väl totalt sett kanske inte sådär jätterättvist, men skönt att inleda med en vinst. Reideborn gjorde verkligen skäl för lönen.
Jocke Eriksson känns verkligen som en Otto-light.
I övrigt så var det väl totalt sett kanske inte sådär jätterättvist, men skönt att inleda med en vinst. Reideborn gjorde verkligen skäl för lönen.
- -daniel-
ET är bra mycket mer spännande än Hockeyallsvenskan i mitt tycke. Sen är det naturligtvis en helt annan sak, men ruskigt mycket mer intressant att möta ett lag av bra internationell standard än typ Troja / Ljungby...SirDIFalot skrev:Det där är väl det enda som är lite tråkigt. Vem fan vill att ET fortsätter när allsvenskan dragit igång? Det är en försäsongsturnering för mig. Så fort allsvenskan börjar är det ointressant. Skicka J20 i så fall.mb81 skrev:Dags att planera för resa till Salzburg i vinter då!#87 skrev:Inte en chans att vi håller det här, tyvärr.
Sv: Re: ET: Tappara - Djurgårdens IF 13/8 2013 | EP Trophy
Hahaha-daniel- skrev:ET är bra mycket mer spännande än Hockeyallsvenskan i mitt tycke. Sen är det naturligtvis en helt annan sak, men ruskigt mycket mer intressant att möta ett lag av bra internationell standard än typ Troja / Ljungby...SirDIFalot skrev:Det där är väl det enda som är lite tråkigt. Vem fan vill att ET fortsätter när allsvenskan dragit igång? Det är en försäsongsturnering för mig. Så fort allsvenskan börjar är det ointressant. Skicka J20 i så fall.mb81 skrev:Dags att planera för resa till Salzburg i vinter då!#87 skrev:Inte en chans att vi håller det här, tyvärr.
- Jim Morrison
Kom precis hem från jobbet. Synd att europeantrophy.com är en sådan skitsida att den inte pallar trafik. Kunde inte ens följa liveuppdateringen...
Skönt med vinst. Ser fram emot highlights.
Skönt med vinst. Ser fram emot highlights.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ok första match men helvete vad jag kommer sakna Printz när han troligen lämnar.
Nämensåattvadheterdet...Staten skrev:
Tror vi vinner med 3-2 efter två mål från Johner och en styrning av Honken.
Ja inte för vi kommer gå dit men om vi gör det ställer det ju bara till massa med spelschema osv. Det är ju planerat efter att man ligger i högsta serien!SirDIFalot skrev:Det där är väl det enda som är lite tråkigt. Vem fan vill att ET fortsätter när allsvenskan dragit igång? Det är en försäsongsturnering för mig. Så fort allsvenskan börjar är det ointressant. Skicka J20 i så fall.mb81 skrev:Dags att planera för resa till Salzburg i vinter då!#87 skrev:Inte en chans att vi håller det här, tyvärr.
Första inlägget här på ett par månader, skönt med en vinst i första matchen (har dock inte en aning om hur det såg ut) uppladdningen mot året har börjat.
- -daniel-
Re: Sv: Re: ET: Tappara - Djurgårdens IF 13/8 2013 | EP Trop
Oklart vad som var roligt, men kul att jag kan underhålla.pulverapa skrev:Hahaha-daniel- skrev:ET är bra mycket mer spännande än Hockeyallsvenskan i mitt tycke. Sen är det naturligtvis en helt annan sak, men ruskigt mycket mer intressant att möta ett lag av bra internationell standard än typ Troja / Ljungby...SirDIFalot skrev:Det där är väl det enda som är lite tråkigt. Vem fan vill att ET fortsätter när allsvenskan dragit igång? Det är en försäsongsturnering för mig. Så fort allsvenskan börjar är det ointressant. Skicka J20 i så fall.mb81 skrev:Dags att planera för resa till Salzburg i vinter då!#87 skrev:Inte en chans att vi håller det här, tyvärr.

Så jävla härligt med hockey! Skön vinst, skön Challe!!
-
Tycker spelet såg bra ut men tanke på hur länge dom har varit på is. Kan tänka mig att många av spelarna är sega i benen och har ont i ljumskar etc etc
Powerplay såg förvånansvärt stabilt ut. Fortfarande lite slarv imellanåt men sett över hela matchen helt klart godkänt.
Saviano bruten tå, men borde vara ok om några veckor.
Tycker spelarna såg hungriga ut och det var många som ville smälla på, alltid härligt att se.
Jag tror detta kan bli en riktigt bra säsong
Powerplay såg förvånansvärt stabilt ut. Fortfarande lite slarv imellanåt men sett över hela matchen helt klart godkänt.
Saviano bruten tå, men borde vara ok om några veckor.
Tycker spelarna såg hungriga ut och det var många som ville smälla på, alltid härligt att se.
Jag tror detta kan bli en riktigt bra säsong
- Jim Morrison
VäsbyMental skrev:
Saviano bruten tå

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tror det kan bli bra med Sundberg och Kruger. Kalin såg också het ut.
Fan vad skönt att säsongen är igång.. och fan vad skönt med en inledande seger.
Fan vad skönt att säsongen är igång.. och fan vad skönt med en inledande seger.
Vinst första matchen, fan.. nu känner jag att mina förväntnings och lyckorus bubblor att bubbla upp i magen och att solen skall lysa på oss Djurgårdare hela tiden i HockeyAllsvenskan med flera segrar och det blir en skogspromenad till SHL.. 

Skönt med vinst!
Matchen i sig var rätt bra, chanser åt båda håll och Adam fick jobba hårt för pengarna.
Jocke imponerade på mig, vann enormt med viktiga tekningar. Printz open ice tackling var klockren men man får tydligen inte tacklas i Finland.
100 + till Challe, den bästa mest opartiska kommentatorn någonsin.
Matchen i sig var rätt bra, chanser åt båda håll och Adam fick jobba hårt för pengarna.
Jocke imponerade på mig, vann enormt med viktiga tekningar. Printz open ice tackling var klockren men man får tydligen inte tacklas i Finland.
100 + till Challe, den bästa mest opartiska kommentatorn någonsin.