Jag skulle föreslå ett enormt buande och utvisslande av det horribla hemmalaget.Norenfalk skrev:Varför sitter folk i klacken!? Och vart är sången? :s
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Japp. Det är inte vårt säsong i år heller.Hank H skrev:Tre pp för DIF och noll för motståndarna på en period. Med de här domarna. Och det förvaltas i 0-2...
Nog för att vi vänt matcher förr men det krävs att IKO gör detsamma.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Men herregud vad begär du!? Vi är totalt avhängda och spelarna beter sig som h*ror om och om igen. Jag är förvånad över att folk är där ö.h.t.Norenfalk skrev:Varför sitter folk i klacken!? Och vart är sången? :s
Vårt försvar och våra backar skämmer ut oss totalt. Detta är bland det sämsta jag sett i försvarsväg, jag kräks.
Varför? Ska man inte stötta laget? Fine, att försöka väcka dom någon gång men ska ju vara bra ös med tanke på så mycket folk i klacken!Mäklaren skrev:Jag skulle föreslå ett enormt buande och utvisslande av det horribla hemmalaget.Norenfalk skrev:Varför sitter folk i klacken!? Och vart är sången? :s
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Håller med, ingen dricka i paus, bajen fans är mer eller mindre klara för Div 1 så vi ses snart i MB hallen. Så Derbyn ligger nog närmare än vad man trorMäklaren skrev:Jag skulle föreslå ett enormt buande och utvisslande av det horribla hemmalaget.Norenfalk skrev:Varför sitter folk i klacken!? Och vart är sången? :s
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Vart är SirDIFalot? Någon måste försvara EG. Skicka han till Frölunda fort som fan innan dom ångrar sig.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Helt enig. Icke-existerande försvarsspel.Buford skrev:Vårt försvar och våra backar skämmer ut oss totalt. Detta är bland det sämsta jag sett i försvarsväg, jag kräks.
100 % i varje situation!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Oj oj oj.. Nog för att matchen typ är betydelselös men snälla var inte så rädda.
Varför droppar Tim pucken när han är fri i slottet? Rädd för att missa? Gustafsson, Granath, Timmy och Lennhammer agerar som J18-spelare mot A-lagsspelare i egen zon.
Varför ska Linkan behöva skämma ut sig mer? Meddela bara att du lägger av snarast. Gärna i periodpausen.
Chet och Gustafsson är årets svar på Wesslau och Printz. Bäst igenom grundserien för att sedan vara de största syndarna i kvalserien. Sjukt tråkigt.
Varför droppar Tim pucken när han är fri i slottet? Rädd för att missa? Gustafsson, Granath, Timmy och Lennhammer agerar som J18-spelare mot A-lagsspelare i egen zon.
Varför ska Linkan behöva skämma ut sig mer? Meddela bara att du lägger av snarast. Gärna i periodpausen.
Chet och Gustafsson är årets svar på Wesslau och Printz. Bäst igenom grundserien för att sedan vara de största syndarna i kvalserien. Sjukt tråkigt.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Något glad att jag inte gick på matchen idag ...svider nått enorm o se denna inställning varje gång det gäller något..

Det som tynger mig mest just nu är att det här är Linkans sista hockeymatch i karriären, tänk att det skulle behöva sluta såhär, inte värdigt en spelare med hans meritlista.
Tack för allt! Kommer aldrig glömma säsongerna när du nästan på egen hand höll oss kvar i Elitserien.
Tack för allt! Kommer aldrig glömma säsongerna när du nästan på egen hand höll oss kvar i Elitserien.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skit samma! Det var ju avgjort på förhand. Full fokus på fotbollen så hörs vi nästa säsong.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
henka83 skrev:Vart är alla förståsigpåare?
Vem sa att vi har ha:s sämsta målvakt? Jag och övriga tränare.
Tack för mig. Får chet nytt kontrakt så spelar vi snart i div1.
Seriöst??!! Skyller du målen på Chet? Med det underbara försvarsspelet som laget visar upp? Ja jag säger då det.
Man ser ju att EG redan e klar för ny klubb in med falk i andra..
Två baklängesmål av samma typ, i klassisk DIF-anda: DIF-backen slutar åka och bara tittar på när motståndarforward går hårt på kassen och avslutar med klinisk precision. Härligt!