Han spelade i början av perioden och även ett byte i slutet av perioden!Manijock skrev:Men kära vän han har inte spelat i den här perioden? Varför väljer folk att såga en spelare som inte ens är med. Tycker du att Johner är en idiot för att han är osynlig? Kalus måste bänkas?Datsyuk_13 skrev:Hade jag varit sportchef för ett hårdsatsande division 1-lag (Olofström, Visby/Roma, Kristianstad m.fl.) så hade jag inte värvat Linkan i dagsläget. Den saken är i alla fall säker.
Jisses, sämre än Djurgårn
Asplöven HC - Djurgårdens IF 2/3-13 Sista grundseriematchen
- kurre thulin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 2/3-13 Sista grundseriematc
Hoppas Karlskoga vinner nu.
Tittar på matchen;) och jag drar denna slutsats av hela säsongen;)Manijock skrev:Men för helvete Linkan spelar inte ens längre. Håll bara käften, sitt inte vid en liverapportering och gissa vilka som är dåliga.skoa skrev:Ja linkan skall bort.. Sopa!!
Var detta den bästa värvningen iår?
Har han lyckats med något iår?
Han var slut som hockeyspelare för 3 år sedan.
Fattar inte vad dom förväntade sig av honom?
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Fast Guter är bra. Faktiskt helt ensam om det, möjligen Lidström och Fimpen också.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
När man slår över till aik-BIF för att kolla på rolig hockey, då är det fan illa.
Fan vad jag saknar ES.
Fan vad jag saknar ES.
DIF!
Ohh jaa och det är pågrund av dem två bytena vi ligger under... Kanske ska titta på de spelarna som faktiskt spelar vartannat byte känns det som. Sörensen, Åberg, Otto, Timmy, Lidström, Holm, Hank, Fimpen och Ölvestad som nog inte har något mer sätt att missa klara målchanser nu. Men jag är övertygad om att Jimmie kommer motbevisa mig. Tamefan pinsamt att man ens spenderar lite tid med att titta på denna förutsägbara skit. Hade jag bara vågat spela på DIF hade jag varit miljonär vid det här laget.kurre thulin skrev:Han spelade i början av perioden och även ett byte i slutet av perioden!Manijock skrev:Men kära vän han har inte spelat i den här perioden? Varför väljer folk att såga en spelare som inte ens är med. Tycker du att Johner är en idiot för att han är osynlig? Kalus måste bänkas?Datsyuk_13 skrev:Hade jag varit sportchef för ett hårdsatsande division 1-lag (Olofström, Visby/Roma, Kristianstad m.fl.) så hade jag inte värvat Linkan i dagsläget. Den saken är i alla fall säker.
Senast redigerad av Manijock den 2013-03-02 17:39:23, redigerad totalt 1 gånger.
Zabel ? Har du några ide;er ? nu har kört så illa i snart en hel serie och har inget eget anfalls system ? Kan det få fortsätta så här även under playoff?
- Datsyuk_13
Det anfallsspel som vi presterat i kväll får emellanåt fjolårets legendariska sirapskedja med Carlsson-Almtorp-Tjärnqvist att framstå som "fartfylld" och "kreativ".
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Är detta Zabels fel?Göran skrev:Zabel ? Har du några ide;er ? nu har kört så illa i snart en hel serie och har inget eget anfalls system ? Kan det få fortsätta så här även under playoff?
Kan inte bara någon springa in och bajsa i mittcirkeln?
Det är vad jag känner för det här laget just nu.
Det är vad jag känner för det här laget just nu.
Senast redigerad av Raus den 2013-03-02 17:43:55, redigerad totalt 1 gånger.
Losing all hope was freedom.
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 2/3-13 Sista grundseriematc
Kan inte skylla på zabel. Killarna har ku sämre mentalitet än en 5-åring
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
- kurre thulin
Nej, men han hjälper inte till så det blir bättre. Det är våra gnuggare som åtminstone ser till att skapa chanser. Det tråkiga är att de behöver ibland 10 klara innan de sätter en. Nu blir det full ös i tredje och Asplöven får en kontring och gör mål...Manijock skrev:Ohh jaa och det är pågrund av dem två bytena vi ligger under... Kanske ska titta på de spelarna som faktiskt spelar vartannat byte känns det som. Sörensen, Åberg, Otto, Timmy, Lidström, Holm, Hank, Fimpen och Ölvestad som nog inte har något mer sätt att missa klara målchanser nu. Men jag är övertygad om att Jimmie kommer motbevisa mig. Tamefan pinsamt att man ens spenderar lite tid med att titta på denna förutsägbara skit. Hade jag bara vågat spela på DIF hade jag varit miljonär vid det här laget.kurre thulin skrev:Han spelade i början av perioden och även ett byte i slutet av perioden!Manijock skrev:Men kära vän han har inte spelat i den här perioden? Varför väljer folk att såga en spelare som inte ens är med. Tycker du att Johner är en idiot för att han är osynlig? Kalus måste bänkas?Datsyuk_13 skrev:Hade jag varit sportchef för ett hårdsatsande division 1-lag (Olofström, Visby/Roma, Kristianstad m.fl.) så hade jag inte värvat Linkan i dagsläget. Den saken är i alla fall säker.
-
- Säsongskort: Ja
Du är officiellt den mest efterblivna människa som vistas på detta forum. Grattis.Göran skrev:Zabel ? Har du några ide;er ? nu har kört så illa i snart en hel serie och har inget eget anfalls system ? Kan det få fortsätta så här även under playoff?
25/4-2025
4 man står och kollar, ingen som känner att dem kan åka fram och tackla honom när han laddar i fyra sekunder?
Vi är så ofattbart usla...
Heja bik.
Heja bik.