Mackan upp till Gustafsson på blå är också godis. Han är fullkomligt underbar.sensei skrev:Alltså denne Kalus.
Han är ju för fan bra på allt. Skjuta, passa, tackla, jävlas, glädjas, hetsa, fokusera, åka skridskor, stressa.
Hur är det möjligt att vi fick honom i laget mitt i säsongen<?!
Han måste ha fått någon form av stockholms-tändning, han är ju komplett och optimal helt enkelt.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Ölvestad se och lär av Kalus!
I övrigt tycker jag vi spelar bra och kontrollerat under period två om man undantar några minuter precis i början.
Vi leder med 3-0 och kan med enkelhet spela smart och vänta in rätt lägen och undvika att gå bort oss.
I övrigt tycker jag vi spelar bra och kontrollerat under period två om man undantar några minuter precis i början.
Vi leder med 3-0 och kan med enkelhet spela smart och vänta in rätt lägen och undvika att gå bort oss.
Nä det gjorde han fan inte! Hoppade tillbaks till början av första perioden med viaplay.. Jävla sopor.Jim Morrison skrev:Det förstnämnda såklart. DJn spelade inte ett skit förrän hen märkte att dom blev utsjungna.dutti skrev:Asså denna jävla DJ.. Är det för att få tyst på vår klack, eller låter det alltid såhär i arena varuintag? Minns det inte från tidigare matcher
Du är med oss överallt, Stefan.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vem då? Mackan?Kentta skrev:Mackan upp till Gustafsson på blå är också godis. Han är fullkomligt underbar.sensei skrev:Alltså denne Kalus.
Han är ju för fan bra på allt. Skjuta, passa, tackla, jävlas, glädjas, hetsa, fokusera, åka skridskor, stressa.
Hur är det möjligt att vi fick honom i laget mitt i säsongen<?!
Han måste ha fått någon form av stockholms-tändning, han är ju komplett och optimal helt enkelt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
En spelare jag verkligen fattat tycke för såhär på sistone är Sörensen, jävlar vad han sliter hårt och tacklas, även med hans storlek. Väldigt roligt att vi får behålla honom två säsonger till.
Försöker du vara rolig nu?minalman skrev:Vem då? Mackan?Kentta skrev: Mackan upp till Gustafsson på blå är också godis. Han är fullkomligt underbar.
- minalman
Typ.Kentta skrev:Försöker du vara rolig nu?minalman skrev:Vem då? Mackan?Kentta skrev: Mackan upp till Gustafsson på blå är också godis. Han är fullkomligt underbar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Ja jäklar vilka två toppen perioder vi gör! Ingen idé att börja nämna spelare då alla gör det bra!
Otto måste väl slå något personligt rekord på utvisningsminuter den här säsongen? Haha!
Lite övertänd kanske? Skit samma, han är topp hur som!
Måste även hylla alla tillresta. Snacka om utsjungna !!
Otto måste väl slå något personligt rekord på utvisningsminuter den här säsongen? Haha!
Lite övertänd kanske? Skit samma, han är topp hur som!
Måste även hylla alla tillresta. Snacka om utsjungna !!
-
Samma. Han är ganska FFF, hela han liksom.Alexander skrev:En spelare jag verkligen fattat tycke för såhär på sistone är Sörensen, jävlar vad han sliter hårt och tacklas, även med hans storlek. Väldigt roligt att vi får behålla honom två säsonger till.
25/4-2025
Haha, jag skrattade..Kentta skrev:Försöker du vara rolig nu?minalman skrev:Vem då? Mackan?Kentta skrev: Mackan upp till Gustafsson på blå är också godis. Han är fullkomligt underbar.
Vi lär ju få se ett äckligt desperat BIK i tredje iallafall. Ruskigt trötta med så få man, och frustrerade efter jakten i andra perioden. Känns som ett recept för att någon i DIF ska åka hem skadad...
Du är med oss överallt, Stefan.
När fan hängde vi en kasse i PP sist? Känns sjukt länge sen...
- SirDIFalot
Kalus är vildare och med mer frenesi än Ölvestad. Jimmie agerar med lite mer rutin och smartness tycker jag. Tror Jimpa har aningen bättre handleder också. Men oavsett, två favoritspelare som jag definitivt vill ha kvar i Djurgården.
Expert.
- Jim Morrison
Denna match.leffe06 skrev:När fan hängde vi en kasse i PP sist? Känns sjukt länge sen...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Idag.leffe06 skrev:När fan hängde vi en kasse i PP sist? Känns sjukt länge sen...
Myter som "Vi är dåliga i PP" och "Kommentatorn håller på motståndarna" odlas verkligen oavsett hur det går. Men visst fan har vi varit svaga i PP den här säsongen.
Expert.
1:a målet eller? Kom in i matchen när det redan var 0-1...men OK, jag kanske kan jinxa igen och fråga när gången före det var?SirDIFalot skrev:Idag.leffe06 skrev:När fan hängde vi en kasse i PP sist? Känns sjukt länge sen...
Myter som "Vi är dåliga i PP" och "Kommentatorn håller på motståndarna" odlas verkligen oavsett hur det går. Men visst fan har vi varit svaga i PP den här säsongen.