Ja, jävligt imponerande med tanke på avståndet.#10 skrev:Har vi nån klack på plats?
Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Nr 4 petad?
Stackars jävlar om vi förlorar, skulle dit själv (bor bara 15 mil bort) men frugan jobbar och kunde inte få barnvakt!BaronVonDif skrev:Ja, jävligt imponerande med tanke på avståndet.#10 skrev:Har vi nån klack på plats?
Bättre andra period tycker jag. Bremberg effekten? Annars är vi fortfarande allt för dåliga framför mål. Skotten är tama och om vi får ett läge så måste pucken högt upp. Aspis keeper simmar ju runt på isen.
- Datsyuk_13
Kenttä är sannerligen en fascinerande människa. Så otroligt ödmjuk. Nästan lite överdrivet, faktiskt.
Föreställ er bara en liknande situation om Ros hade ställt alla dessa "geniala" frågor till Janne Karlsson, då hade han garanterat flippat ur efter fem sekunder. Om ens det...
Föreställ er bara en liknande situation om Ros hade ställt alla dessa "geniala" frågor till Janne Karlsson, då hade han garanterat flippat ur efter fem sekunder. Om ens det...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Hoppas Gustafsson vaknar ur sin jävla dröm om att han är någon jävla stjärna när landeskog åker hem. Han är en jävla medelmåtta och kommer förevigt att vara en jävla medelmåtta.
PÅHOPP PÅ ENSKILD SPELARE. KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Så, våra pojkar har alltså åkt på kollo till Norr och lirar jämnt med Asplöven HC? Är det en sammanfattning som stämmer?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag gillar ändå Zabels attityd i det här. Bra fokus på våra grejer och bra svar på intervjun med aftonlallaren. Skönt att höra att han skiter i att idioten i höstlövens mål filmar, vi har nog med problem själva. Hoppas laget knyter ihop det här nu så att man kan njuta lite av resten av helgen...
JaMagnutz skrev:Så, våra pojkar har alltså åkt på kollo till Norr och lirar jämnt med Asplöven HC? Är det en sammanfattning som stämmer?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
njae.Magnutz skrev:Så, våra pojkar har alltså åkt på kollo till Norr och lirar jämnt med Asplöven HC? Är det en sammanfattning som stämmer?
Bra spel i början och välförtjänt 1-0. Asplöven får 1-1 på grund av en målvaktstavla och panik utbryter och Asplöven tar över kommande minuter. Honken ramlar sedan i egen zon och ger ett friläge till en snubbe som sätter 2-1. DIF har sedan dess fört matchen och skapat en del chanser och äntligen fått in 2-2.
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Visst är vi dåliga, men Asplöven är fan sämre. Vi får ALDRIG några turmål.
Avskaffa tre mot tre.
- Datsyuk_13
Tänk om Gustafsson spelat i Luleå, med alla hans slarviga misstag och allmänt inkonsekventa backspel. Då hade han fått spela max en period, sedan hade det garanterat blivit raka skoterspåret ner till division 1-laget Piteå...Challen skrev:Hoppas Gustafsson vaknar ur sin jävla dröm om att han är någon jävla stjärna när landeskog åker hem. Han är en jävla medelmåtta och kommer förevigt att vara en jävla medelmåtta.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
SirDIFalot skrev:njae.Magnutz skrev:Så, våra pojkar har alltså åkt på kollo till Norr och lirar jämnt med Asplöven HC? Är det en sammanfattning som stämmer?
Bra spel i början och välförtjänt 1-0. Asplöven får 1-1 på grund av en målvaktstavla och panik utbryter och Asplöven tar över kommande minuter. Honken ramlar sedan i egen zon och ger ett friläge till en snubbe som sätter 2-1. DIF har sedan dess fört matchen och skapat en del chanser och äntligen fått in 2-2.
Ja, det är nog dags att inse att vi är ett "under mitten"-gäng nu och då ingår det att bli besudlade av lag som Apslöven och Karlskrona. Fan vad härligt.
Ska kika på sista perren nu. Har rätt ont i käken, kan bli en fin samklang mellan den smärtan och vad mina ögon kommer rapportera till min hjärna. Pain + Pain = Pleasure
Turmål gör man sig förtjänt av. Mot Löksand gjorde vi oss förtjänta av dem. Efter det, nej.Mattias_87 skrev:Visst är vi dåliga, men Asplöven är fan sämre. Vi får ALDRIG några turmål.
Nu får det faaaan va nog. "Redieborn har spelat upp sig.. eller ... han har inte tappat konceptet i efter inledningen i alla fall..." och "Jag hoppas det går bra för Kentä i tredje perioden". Är de höga i kommentatorsbåset eller?