Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
... Märkligt agerande av domaren..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
?Magnutz skrev:... Märkligt agerande av domaren..
Timmys utvisning var ju helt korrekt. Hade han inte tagit Timmy hade Ljungh kunnat åka.
Inte domarens fel hittils.
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Det här är nog den sämsta skiten jag sett på bra länge. Hur fan professionella hockeyspelare kan sjunka så här lågt är ett mysterium.
Nej nu jävlar skärper ni er, annars blir det torsk. MOT KARLSKRONA!

Känns lite att man ska vara glad över 0-0
Sv: Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Såg det annorlunda. Diving i min bok.#87 skrev:?Magnutz skrev:... Märkligt agerande av domaren..
Timmys utvisning var ju helt korrekt. Hade han inte tagit Timmy hade Ljungh kunnat åka.
Inte domarens fel hittils.
Ingen skärpa i spelet. Bara för att vi har vunnit några matcher i rad och nu möter jumbon finns ingen anledning att slå av på takten.
En domare i Hockeyallsvenskan som tar idiotiska beslut.Magnutz skrev:... Märkligt agerande av domaren..
Var i det ligger det märkliga?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ser inte matchen. Har vi bytt målvakt? Inte särskilt bra rapportering på webradion.SirDIFalot skrev:Ett byte.Magnutz skrev:Chet står i alla fall. Wennberg lirar tydligen också.
Nu är det väl experimenterat färdigt och kan återgå till de vanliga kedjorna igen?
Sv: Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Touché - du har rätt. De agerar planenligt.Edin skrev:En domare i Hockeyallsvenskan som tar idiotiska beslut.Magnutz skrev:... Märkligt agerande av domaren..
Var i det ligger det märkliga?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Håller med. Har märkt att jag knappt kan se matcherna längre. Nu har jag lagat mat och diskat i förstaperren trots att jag gått sysslolös i timmar och väntat på matchen. Jag hatar den här serien av hela mitt hjärta, vi bara måste gå upp!Kentta skrev:Det här är nog den sämsta skiten jag sett på bra länge. Hur fan professionella hockeyspelare kan sjunka så här lågt är ett mysterium.
Och varför i helvete sänker vi oss alltid till motståndarnas usla nivå? Varför vinner vi inte varje match med 7-0? Nej alltid samma visa. 0-0 efter första. Skräll.
Nää, Chet har vaktat målet hela matchen.MGC skrev:Ser inte matchen. Har vi bytt målvakt? Inte särskilt bra rapportering på webradion.SirDIFalot skrev:Ett byte.Magnutz skrev:Chet står i alla fall. Wennberg lirar tydligen också.
Nu är det väl experimenterat färdigt och kan återgå till de vanliga kedjorna igen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej, Chet stod från början.MGC skrev:Ser inte matchen. Har vi bytt målvakt? Inte särskilt bra rapportering på webradion.SirDIFalot skrev:Ett byte.Magnutz skrev:Chet står i alla fall. Wennberg lirar tydligen också.
Wennberg har spelat ett byte.
Expert.
Haha, på radion säger dom Adam hela tiden. Tomtar!#87 skrev:Nää, Chet har vaktat målet hela matchen.MGC skrev:Ser inte matchen. Har vi bytt målvakt? Inte särskilt bra rapportering på webradion.SirDIFalot skrev:Ett byte.Magnutz skrev:Chet står i alla fall. Wennberg lirar tydligen också.
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Våra vassaste chanser hittills har varit i BP. Måste upp många snäpp inför andra nu. Att inte Wennberg får spela är ett stort frågetecken i dagens match.
2014-04-07, vad hände?
Om inte jag såg helt fel så var Sörensen - Johner - Wennberg återförenade mot slutet.Jepe skrev:Våra vassaste chanser hittills har varit i BP. Måste upp många snäpp inför andra nu. Att inte Wennberg får spela är ett stort frågetecken i dagens match.