Håller inte med. Chet utstrålar lugn i mitt tycke. Fan vad han är skön i kassen!BaronVonDif skrev:Ribban och stolparna var ju väldigt lägligt placerade också men visst är han bra, utstrålar inget lugn men vad gör det om man håller nollan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag gillar Chet. Tycker han är riktigt bra.AdamPickard skrev:Någon som har nåt att kommentera om Chet? Var han lika bra som mot Örebro eller hade han bara lite att göra? Han höll ju ändå nollan!
Enda funderingen:
Varje gång han ska ut och stoppa pucken ser det märkligt ut. Han står liksom kvar och tar bort medspelarnas åkvägar. Man tror han ska passa pucken vidare men väntar och väntar.
Jag blir helt snurrig och orolig av det. Även backarna ser ut att bli fundersamma.
Men stoppa puckar, det kan han.
Tingsryd AIF - Djurgårdens IF 23/11 2012
Re: Tingsryd AIF - Djurgårdens IF 23/11 2012
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.
"Murray är en rondell" blir tydligen bättre nu när han lämnar. Och en drös tycker att de inte visar hjärta som lämnar för att undvika miljonbelopp i skatt. Oerhört pinsamt.
"Murray är en rondell" blir tydligen bättre nu när han lämnar. Och en drös tycker att de inte visar hjärta som lämnar för att undvika miljonbelopp i skatt. Oerhört pinsamt.
Expert.
BOMBOM BOUCHARD skrev:BaronVonDif skrev:Ribban och stolparna var ju väldigt lägligt placerade också men visst är han bra, utstrålar inget lugn men vad gör det om man håller nollan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag gillar Chet. Tycker han är riktigt bra.AdamPickard skrev:Någon som har nåt att kommentera om Chet? Var han lika bra som mot Örebro eller hade han bara lite att göra? Han höll ju ändå nollan!
Enda funderingen:
Varje gång han ska ut och stoppa pucken ser det märkligt ut. Han står liksom kvar och tar bort medspelarnas åkvägar. Man tror han ska passa pucken vidare men väntar och väntar.
Jag blir helt snurrig och orolig av det. Även backarna ser ut att bli fundersamma.
Men stoppa puckar, det kan han.exakt, dom har fått lite för mycket skit för att vi ligger där vi gör, men nu ser vi bara framåt!
En sak är då säker. Det är INTE målvakterna våra som orsakat att vi ligger så illa till i tabellen.
Han har börjat göra det nu faktiskt, förut så såg han stressad ut typ. Men jag tycker att han blir bättre och bättre för varje match. Två matcher i rad utan en tabbe, bara det säger ju att han blivit bättre.Magnutz skrev:Håller inte med. Chet utstrålar lugn i mitt tycke. Fan vad han är skön i kassen!BaronVonDif skrev:Ribban och stolparna var ju väldigt lägligt placerade också men visst är han bra, utstrålar inget lugn men vad gör det om man håller nollan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag gillar Chet. Tycker han är riktigt bra.AdamPickard skrev:Någon som har nåt att kommentera om Chet? Var han lika bra som mot Örebro eller hade han bara lite att göra? Han höll ju ändå nollan!
Enda funderingen:
Men stoppa puckar, det kan han.
Tycker som dig tror jag, att dom har väl visat hjärta nog och kommit hit och spelat gratis!SirDIFalot skrev:Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.
Vilken tweet då?SirDIFalot skrev:Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.
- SirDIFalot
Den att Gabriel måste lämna om tre matcher.Magnutz skrev:Vilken tweet då?SirDIFalot skrev:Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.
Expert.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ros är väl inte lika bra på att banna troll som duSirDIFalot skrev:Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Håller med, det är SJUKT pinsamt att folk som inte är insatta trots allt ska vara med och tycka.SirDIFalot skrev:Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.
Murray om någon har visat hjärta och den sate som ger skit kan ju dra dit pepparn växer!

-
Pinsamt är bara förnamnet...Stort av våra NHL spelare att komma hit o spela i allsvenskan. Murray ska ha mycket hyll.BobTheBlob skrev:Håller med, det är SJUKT pinsamt att folk som inte är insatta trots allt ska vara med och tycka.SirDIFalot skrev:Fantastiska kommentarer till Ros tweet btw.
Murray om någon har visat hjärta och den sate som ger skit kan ju dra dit pepparn växer!
Hyfsat långt matchuppehåll nu och en tillfällig förkvalplats. Första gången på länge jag faktiskt halvt längtar till nästa match
Gnäller man för att Douglas drar är man dum i huvudet, på riktigt.
Vi klarar oss för övrigt ändå och jag tror att han gjort stor nytta som det varit. Han har satt standarden hoppas jag!
Vi klarar oss för övrigt ändå och jag tror att han gjort stor nytta som det varit. Han har satt standarden hoppas jag!

Ja vad är det för patetiskt gnäll om att våra NHL spelare lämnar landet det är väl självklart att ingen vill bli sköntaxerad av skattemasen
-
Ja han har säkert påverkat backarna:) ..sedan vet man aldrig vad Challe hittar på han kanske har nån bra back på G redan.(hoppas kan man alltid ..vi behöver ett ankare som Murray..men våra backar kanske stiger fram nu när Murray är borta )Magnutz skrev:Gnäller man för att Douglas drar är man dum i huvudet, på riktigt.
- minalman
Tingsryd AIF - Djurgårdens IF 23/11 2012
tröja och mora stjäl ju poäng av varandra i morgon. Bra det! Men minst en av dem går förbi oss.Alexander skrev:Hyfsat långt matchuppehåll nu och en tillfällig förkvalplats. Första gången på länge jag faktiskt halvt längtar till nästa match
Senast redigerad av minalman den 2012-11-23 22:01:31, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)