Malmö - Djurgårdens IF 4/11 2012
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Malmö - Djurgårdens IF 4/11 2012
Förövrigt så tyckte jag på TV-bilderna att Challe såg bra jävla bakfull ut, alternativt så hade han gråtit krokodiltårar hela dagen eller kanske en kombination av de båda. Stämmer rätt bra in på mig också på sistone; bakfull och gråtfärdig hela tiden. Jag förstår dig, Challe.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- norrlandsgold
Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
- DIF_Soldier
"Jag är en av dem som ska leda laget (i fördärvet)" - #23
Linkan sämst på isen idag. Och i majoriteten av övriga matcher också förövrigt.
När man såg Linkans defensiv förr kunde man iallafall trösta sig med att han öste in poäng.
Vad ska man göra nu?
Linkan sämst på isen idag. Och i majoriteten av övriga matcher också förövrigt.
När man såg Linkans defensiv förr kunde man iallafall trösta sig med att han öste in poäng.
Vad ska man göra nu?
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Han kom på tal i matchtråden igår kväll.norrlandsgold skrev:Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?
Expert.
- norrlandsgold
SirDIFalot skrev:Han kom på tal i matchtråden igår kväll.norrlandsgold skrev:Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?
Okej , så det är inget officiellt då?
- norrlandsgold
- Lidingö DIF
Sammanfatta lite snabbt istället för oss som vägrar bidra till Aftonhorans reklamintäkter.norrlandsgold skrev:Ville bara lägga in denna länk med
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 5721916.ab
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- SirDIFalot
Nu tycker Wennerholm också att "det är dags" för Säcken.Lidingö DIF skrev:Sammanfatta lite snabbt istället för oss som vägrar bidra till Aftonhorans reklamintäkter.norrlandsgold skrev:Ville bara lägga in denna länk med
Expert.
- norrlandsgold
Lidingö DIF skrev:Sammanfatta lite snabbt istället för oss som vägrar bidra till Aftonhorans reklamintäkter.norrlandsgold skrev:Ville bara lägga in denna länk med
Ja det handlar ju om att dom vill se Hans Särkijärvi som tränare i Djurgården. Då han tydligen redan finns inom klubben.
Sen var det ett sammandrag om hur jobbigt det var för aftonbladet att tycka illa om challe då han jobbat åt tidningen..
Men kontensan av det hela var att dom ville se challes avgång helt enkelt som tränare.. Och skulle hålla sig till sportchef
- SirDIFalot
Nej, jag ser ingen artikel om det på vår hemsida.norrlandsgold skrev:SirDIFalot skrev:Han kom på tal i matchtråden igår kväll.norrlandsgold skrev:Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?

Expert.
Moderator ALOT:
Om någon tycker att något är nonchalant i deras ögon är du inte väl inte tvungen att tvinga fram ytterligare resonemang och ge sig på personen i fråga upprepade gånger? Lär dig släppa saker och ting killen, alla kan inte alltid hålla med dig. Ta det bara och gå in och läs lite på twitter eller gör läxor eller något annat skojsigt.
Och förresten, du MÅSTE inte svara på precis ALLT som skrivs här inne bara för att du av någon väldigt konstig anledning är moderator på DIF Hockeys officiella forum. Men det hade du kanske redan koll på?
Kan du inte skriva ordet resonemang en gång till sen så alla verkligen förstår att du lärt dig det ordet och älskar att använda det?
Om någon tycker att något är nonchalant i deras ögon är du inte väl inte tvungen att tvinga fram ytterligare resonemang och ge sig på personen i fråga upprepade gånger? Lär dig släppa saker och ting killen, alla kan inte alltid hålla med dig. Ta det bara och gå in och läs lite på twitter eller gör läxor eller något annat skojsigt.
Och förresten, du MÅSTE inte svara på precis ALLT som skrivs här inne bara för att du av någon väldigt konstig anledning är moderator på DIF Hockeys officiella forum. Men det hade du kanske redan koll på?
Kan du inte skriva ordet resonemang en gång till sen så alla verkligen förstår att du lärt dig det ordet och älskar att använda det?
- norrlandsgold
SirDIFalot skrev:Nej, jag ser ingen artikel om det på vår hemsida.norrlandsgold skrev:SirDIFalot skrev:Han kom på tal i matchtråden igår kväll.norrlandsgold skrev:Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?
Brukar ju man höra långväga innan det står nåt på hemsidan.
Därför jag undrade om det var ett rykte med en gnutta sanning i. "That´s all"
- SirDIFalot
Det kan det mycket väl vara. #87, forumiten som sa det har haft rätt förut.norrlandsgold skrev:SirDIFalot skrev:Nej, jag ser ingen artikel om det på vår hemsida.norrlandsgold skrev:SirDIFalot skrev:Han kom på tal i matchtråden igår kväll.norrlandsgold skrev:Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?
Men officiellt betyder att klubben bekräftat det, och inget annat. Men mer än så har vi inte på Printz-ryktet.
Expert.
- minalman
Malmö - Djurgårdens IF 4/11 2012
Det står inget på hemsidan att han INTE är aktuellnorrlandsgold skrev:SirDIFalot skrev:Nej, jag ser ingen artikel om det på vår hemsida.norrlandsgold skrev:SirDIFalot skrev:Han kom på tal i matchtråden igår kväll.norrlandsgold skrev:Vad är det för surr om printz ? Är han aktuell eller vad har jag missat ?

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Instämmer. Även hans straff.... kändes som att han hade bestämt sig redan innan han tog fart mot pucken att "jag kommer missa".DIF_Soldier skrev:
Linkan sämst på isen idag.
Senast redigerad av Throttle den 2012-11-04 21:34:55, redigerad totalt 1 gånger.
1891