fan.. var på muggen -_-Edin skrev:Han sa det i intervjun med Jihde i omklädningsrummet efteråt.Baggso skrev:vart hörde du detta?Jim Morrison skrev:"Garanterat tre mål med Bengan i laget på mina framspelningar" - Linkan
Jävligt kul att höra
Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
Re: Malmö - Djurgårdens IF 28/9 2012
Mår bra nu!
Kul att se spelet i tredje perioden där grabbarna gör det jäkligt bra.
Finns att jobba på i PP, Linkans första perioden är grym. Han ser grymt seg ut när han åker men inte många hänger med.
Hoppas vi kan hålla i det här spelet och att man fortsätter bygga vidare på tredje perioden.
Kul att se spelet i tredje perioden där grabbarna gör det jäkligt bra.
Finns att jobba på i PP, Linkans första perioden är grym. Han ser grymt seg ut när han åker men inte många hänger med.
Hoppas vi kan hålla i det här spelet och att man fortsätter bygga vidare på tredje perioden.
2014-04-07, vad hände?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag ser en stor risk i att de inte börjar perioderna bättre. Mål i baken då och hela matchen går fel. Annars en fantastisk inställning i kväll.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Oflytet och nervositeten släppte och vi vinner välförtjänt på bortaplan!
Skönt med 3 poäng.
Hoppas killarna nu inte glömmer allt de gjorde i kväll kvar i malmö.
Men en fin kväll är det allt idag
Och en bra genomförd match!
Hoppas killarna nu inte glömmer allt de gjorde i kväll kvar i malmö.
Men en fin kväll är det allt idag

Och en bra genomförd match!
Alltid Oavsett.
Ni gjorde min dag! Nu ska jag till vännerna och festa sen ses vi på Söndag i ABB Arena!
minalman skrev:Kort analys: Satte in Mackmyra i tredje. Sedan vaknade vi.

- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Underbart! Var iväg på middag och kom hem lagom till tredje. Ett smart drag uppenbarligen - riktigt bra period!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hovet i går kväll. Malmö i kväll. Tjugofyra bra timmar!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tack för en extremt trevlig chatt! Bästa draget någonsin att stänga matchtråden och köra snacket på IRCen.
Där kan man skriva ut sin frustration till fullo, tack ännu en gång för en trevlig kväll! Ses i Västerås!
Där kan man skriva ut sin frustration till fullo, tack ännu en gång för en trevlig kväll! Ses i Västerås!
Fan vad skönt och bra jobb av många spelare idag, få se om trojkan som dissar Tim, Pontus, och Otto uttalar sig efter denna match,
Konstigt att inte folk här på forumet kan lite mera hockey, vi har inte spelat bra långa stunder i år och dom nämnda spelarna har inte heller levererat, MEN, har man lite hockeysinne så ser man (jag) att dom kreativa spelare som kan komma att bidra om och när vi kommer till en ev kvalserie är Tim, Åberg, Linkan, Otto och speciellt Wennberg som kommer att bli en storspelare tro mig, fortsätt ni dissa dessa spelare när hela laget spelar dåligt MEN ni kommer att ha annat ljud i skällan när (om) det börjar Gälla nåt i april!
Mvh #10
Konstigt att inte folk här på forumet kan lite mera hockey, vi har inte spelat bra långa stunder i år och dom nämnda spelarna har inte heller levererat, MEN, har man lite hockeysinne så ser man (jag) att dom kreativa spelare som kan komma att bidra om och när vi kommer till en ev kvalserie är Tim, Åberg, Linkan, Otto och speciellt Wennberg som kommer att bli en storspelare tro mig, fortsätt ni dissa dessa spelare när hela laget spelar dåligt MEN ni kommer att ha annat ljud i skällan när (om) det börjar Gälla nåt i april!
Mvh #10
Sista perioden var magiskt. I slutet vek Malmö ner sig och mot slutminuterna gav man verkligen upp, verkligen grymt att se dom bli så överkörda.
Riktigt stolt över killarnas insats.
Vad gäller Ottosson tycker jag gjorde en riktigt bra match. Vissa spelare gör skillnaden som inte alltid syns, men håller man koll på dom ser man det.
Riktigt stolt över killarnas insats.
Vad gäller Ottosson tycker jag gjorde en riktigt bra match. Vissa spelare gör skillnaden som inte alltid syns, men håller man koll på dom ser man det.
-
#10 skrev:Fan vad skönt och bra jobb av många spelare idag, få se om trojkan som dissar Tim, Pontus, och Otto uttalar sig efter denna match,
Mvh #10
Tur vi har en expert i dig då:)
Var d vissa utvalda som vart inbjudna till en speciell chat eller?
Nä tror det postades en länk tidigare i tråden. Använde den inte själv men gissar på att den var öppen för alla?#10 skrev:Var d vissa utvalda som vart inbjudna till en speciell chat eller?
2014-04-07, vad hände?