HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
jobbigt att det bara skiljer 3 mal mellan oss och LHC skulle inte farvana mig om dom kommer avgora. Kom igen satt ettan nu DIF!
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Hur ser det ut?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Modo spelar hysteriskt dåligt, om de inte ökar 200% så lär LHC köra över dem totalt, bara tur det är 1-1!Nummer19 skrev:Hur ser det ut?

För oss ser det jävligt krampaktigt ut, bra första 5-6mins, nu är det sunkigt och dump/sarg-snurr. Känns som vi lirar på resultatet och inte fattat riktigt att LHC går förbi oss då (iom att de lär ta 3p)!
Nervöst!!
Vi hade nyss ramträff :/
Spelat upp oss lite igen nu på slutet... bara hoppas krampaktiga perioden är avklarad nu och att vi kan släppa loss lite!
Usel förstaperiod. Det defensiva är väl ok än så länge men varannat anfall ges bort till en motståndare och när vi kommer in i zon så låser dom fast oss och tar pucken.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ser Modo-Lhc.
Lhc började piggast första 7-8 minuterna. Sedan tog Modo över och hade en 3-4 byten där Lhc knappt fick lämna zon.
Modo tog över sista delen. Tyvärr slarv som gav 1-1.
Kämpa DIF och Modo.
Lhc började piggast första 7-8 minuterna. Sedan tog Modo över och hade en 3-4 byten där Lhc knappt fick lämna zon.
Modo tog över sista delen. Tyvärr slarv som gav 1-1.
Kämpa DIF och Modo.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hoppas tränarna kan ta tag i spelarna i paus, vet att alla är nervösa och otroligt mycket står på spel men fan vi måste våga gå för vinst. Finns inget annat på kartan. Modo spelar dåligt och LHC känner blodvittring. KÄMPA DIF!
Sitter nu typ 300 mil ifrån Jönköping och lyssnar på radion. Kan vara det värsta som jag varit med om. Mår illa av nervositet.
Så vinn nu för fan, det SKA bara vara 40 minuter kvar av den här säsongen, och då ska vi fan prestera!
Så vinn nu för fan, det SKA bara vara 40 minuter kvar av den här säsongen, och då ska vi fan prestera!
-
Trist att Mattias Carlsson inte spelar ikväll. (Ironisk)
- Datsyuk_13
Tänk om alla dessa resultat är oförändrade när det är 2 min kvar - ja, då är det lika bra att ringa ambulansen...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
-
40 min kvar på säsongen, hoppas jag. Kämpa nu DIF i de sista två perioderna!!!!
- minalman
- Säsongskort: Ja
HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Brynäs underläge motiverar inte HV att kämpa. Ställningen för Växjö motiverar Modo. Några ljuspunkter från omvärlden.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)