Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
Hur tror ni publiksiffran kommer vara i Kvalserien? Står folk upp mer för klubben eller blir det en liten bojkott. Lär bli intressant och se vad som sker om vi åker ner i Allsvenskan.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
...nej exakt ingen jävla Lassen!!Nej tackBOMBOM BOUCHARD skrev:Jo, han var riktigt värdelös. Ska vi börja ropa efter fler usla backar nu?Sudden skrev:Han hade tamejfan inte gjort bort sig i 1-2 backpar asså...ludde- skrev:Trodde aldrig jag skulle få läsa det där, fyfan vad vår defensiv är illa just nu.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
Jag tycker vi i princip är lika dåliga som tidigare men vi börjar bli lite bättre på att dra ner lag till vår usla nivå.
Ok, Mattsson, Lambert, Ryman....kom tillbaka!!!!
Nej, köp in förstärkningar. Inte försvagningar.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ironin gick tydligen inte hela vägen framBOMBOM BOUCHARD skrev:Jo, han var riktigt värdelös. Ska vi börja ropa efter fler usla backar nu?Sudden skrev:Han hade tamejfan inte gjort bort sig i 1-2 backpar asså...ludde- skrev:Trodde aldrig jag skulle få läsa det där, fyfan vad vår defensiv är illa just nu.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
Jag tycker vi i princip är lika dåliga som tidigare men vi börjar bli lite bättre på att dra ner lag till vår usla nivå.

Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag vill inte ens veta.Sline skrev:Hur tror ni publiksiffran kommer vara i Kvalserien? Står folk upp mer för klubben eller blir det en liten bojkott. Lär bli intressant och se vad som sker om vi åker ner i Allsvenskan.
Avskaffa tre mot tre.
Tror helt seriöst att om alla utom typ Wesslan, Övle, Otto, Kempe, Tim o nån mer drar i sommar så kan vi (med de pengarna vi lossat till löner) lätt sätta ihop ett bättre lag till nästa säsong! Dessutom kommer ju inte vi behöva monsterlirare, kan nog lira med rätt mkt lovande och billiga junisar... det är ju Allsvenskan trots allt!Lee Harvey Oswald skrev:Bra idé, typ Självsanering AB.Capcash skrev:Sparka Kyle, han är helt meningslös, kan han inte ta rygg på Bombom?
Alla som inte håller måttet i ES slänger vi bort, spännande att se vem förutom Wesslau som blir kvar.
- Nummer19
Klart att det kommer vara mycket folk! Vi är för i helvete inte ajk!Mattias_87 skrev:Jag vill inte ens veta.Sline skrev:Hur tror ni publiksiffran kommer vara i Kvalserien? Står folk upp mer för klubben eller blir det en liten bojkott. Lär bli intressant och se vad som sker om vi åker ner i Allsvenskan.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Kan våra forwards skjuta ens?
- Lee Harvey Oswald
Otto måste ju vara sjuk, sanslöst blek...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
MEN SÄTT DEN DÅ ERA INKOMPETENTA JÄVLAR.
DEN MÅSTE SITTA ALMTORP!
- super djurgårn
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det gjorde den, men någon gräns måste man dra ibland.Sudden skrev:Ironin gick tydligen inte hela vägen framBOMBOM BOUCHARD skrev:Jo, han var riktigt värdelös. Ska vi börja ropa efter fler usla backar nu?Sudden skrev:Han hade tamejfan inte gjort bort sig i 1-2 backpar asså...ludde- skrev:Trodde aldrig jag skulle få läsa det där, fyfan vad vår defensiv är illa just nu.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Får vi inte stopp på det böljande spelet ringer det snart
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det ser stundtals ut som PP för FBK när dom kommer in i vår zon
- SkönaDjurgårn
Jag var faktiskt och tittade på Lassen så sent som igår och han är nog inte vändningen på det här... Hade ett fint stolpskott dock!
Arwid Strömberg hade tagit plats, för att inte talar om William Karlsson och Broc Little. Nåja. Vi lär ju få spela mot dem nästa år, om inte annat.
Arwid Strömberg hade tagit plats, för att inte talar om William Karlsson och Broc Little. Nåja. Vi lär ju få spela mot dem nästa år, om inte annat.