Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
Har slutat titta. Lyssnar istället. Mindre smärtsamt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
DIFRobbex skrev:Fy fan alltså. Monten står och skrattar i båset.. Vidrigt gjort!!
Tänkte precis kommentera det. Inte läge att stå och skratta i båset

- Lee Harvey Oswald
Kanske, kanske det sämsta jag bevittnat med DIF hockey, någonsin.
Men, det kan säkert bli sämre
Men, det kan säkert bli sämre
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT nu kommer 1-1
Det finns INGEN BOTTEN i detta DIF.
Vi möter det sämsta laget på år o dar på ES nivå på hemmaplan. Har fått spela 25% av matchen i PP hittills men ändå är Timrå bättre. Trots att dom har en andramålvakt från Sundsvall i kassen.
Bara i Djurgården detta är möjligt.
För övrigt har Timrå spelat bättre PP på 45 sek än DIF på 600.....
Vi möter det sämsta laget på år o dar på ES nivå på hemmaplan. Har fått spela 25% av matchen i PP hittills men ändå är Timrå bättre. Trots att dom har en andramålvakt från Sundsvall i kassen.
Bara i Djurgården detta är möjligt.
För övrigt har Timrå spelat bättre PP på 45 sek än DIF på 600.....
Oj vilken klasskillnad i PP.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Tränar vi på PP??
Eller kommer det som en total överraskning i varje match??
Seriöst även om våran första lina är borta. Så borde vi väl i alla fall ha en andra lina som kan etablera ett spel i anfallszon???
Tycker Holmqvist tar mycket ansvar idag, Bäst på plan om han bara kunde träffa mål med...
Eller kommer det som en total överraskning i varje match??
Seriöst även om våran första lina är borta. Så borde vi väl i alla fall ha en andra lina som kan etablera ett spel i anfallszon???
Tycker Holmqvist tar mycket ansvar idag, Bäst på plan om han bara kunde träffa mål med...
- Jim Morrison
Sämsta DIF-laget jag någonsin sett
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-01-17 20:16:26, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Usch. Timrå är verkligen inte bra och vi har bekymmer med dem. Vafan.
Detta lag slutar aldrig överraska.
Frågan är: Skäms man inte som spelare då man lirar på detta vis?
Jag skulle skämmas så jävla mycket att jag knappt skulle vilja ställa min fot på isen.
Men det är klart. Vi har ju 3 blinda möss i båset, som knappt orkar höja rösten eller visa lite jävlaranamma.
Frågan är: Skäms man inte som spelare då man lirar på detta vis?
Jag skulle skämmas så jävla mycket att jag knappt skulle vilja ställa min fot på isen.
Men det är klart. Vi har ju 3 blinda möss i båset, som knappt orkar höja rösten eller visa lite jävlaranamma.
- Lee Harvey Oswald
Haha..
Det var en dråplig situation framför DIF-kassen innan utvisningen på #17, påminde en hel del om knattehockeyn från pausunderhållningen med 5-6åringar.
Det var en dråplig situation framför DIF-kassen innan utvisningen på #17, påminde en hel del om knattehockeyn från pausunderhållningen med 5-6åringar.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja och nu är det inte längre varken ett skämt eller en överdrift. Detta är det mest ruttna jag någonsin har sett.Jim Morrison skrev:Sämsta DIF-laget jag någonsin sett
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Det här är det sämsta jag sett.
Vi är så usla så det finns inte. PP är katastrof.
Claesson är klart sämst. Gett bort pucken i enkla lägen jag vet inte hur många gånger.
Seriöst, hamnar vi i kvalserien åker vi ur. Det är så bottenlöst sämst att jag skäms och mår illa.

Claesson är klart sämst. Gett bort pucken i enkla lägen jag vet inte hur många gånger.
Seriöst, hamnar vi i kvalserien åker vi ur. Det är så bottenlöst sämst att jag skäms och mår illa.
Fingertoppskänsla av "experterna" - "Bremberg är nog missnöjd med sitt eget spel..." Jag tror han vanrivs i lag som spelar skithockey. Att sedan möta ett lag som bjuder upp till dans måste vara outhärdligt.
Matchens höjdpunkt så här långt är ju endå reaktionen på kameramannen när timråspelaren slår sönder klubban
Jag är inte arg, och inte besviken.