Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Växjö Lakers - Djurgårdens IF, 18/11 2011
Idioter, hur fan kan man backa hem och tro att det ska funka att rensa puck i 15mins... USCH!
- Jim Morrison
Pajasinsats av Wesslau.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- norrlandsgold
Sjöwall skrev:Haha vad händer nu?
Djurgården händer.. Ser du inte de..

Det finns bara ett mål.. Träffa det!
- Jim Morrison
Det här är det ÄKTA Djurgården. Nykomlingen Växjö lägger in en till växel och vi hänger inte med. ALLS. FINNS INGEN SPELIDÉ - VI SPELAR PÅ ATT DET ANDRA LAGET SKA VARA DÅLIGT.Capcash skrev:Idioter, hur fan kan man backa hem och tro att det ska funka att rensa puck i 15mins... USCH!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Har tomtarna i båset tagit time out? missade det i så fall.
Kan inte slå ut pucken och försvara oss i 15 min. SPELA HOCKEY FÖRFAN!
- Lee Harvey Oswald
Tim plockar fram ärtbössan
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Som sagt!
Det spelar fanimej ingen roll.
DET ÄR FAN MIG ALLTID SAMMA SAK NÄR DET JÄVLA DJURGÅRDEN SKA BEVAKA ELLER UTÖKA EN LEDNING!!
De flesta jävlarna i laget har varit med om såna saker förut då DIF spelat på ledning. Och vad har hänt? jo motståndarna har både reducerat,kvitterat och tagit emd sig alla 3 p hem och vi stått där med byxorna nere och undrat va fan som hände i tredje perioden. Ingen har spelarna verka ha lärt sig något av gamla misstag
Sen kommer en löjlig kommentar av tränarna efter matchen om att vi va värda 3p som vi förde matchen.
Det spelar fanimej ingen roll.
DET ÄR FAN MIG ALLTID SAMMA SAK NÄR DET JÄVLA DJURGÅRDEN SKA BEVAKA ELLER UTÖKA EN LEDNING!!
De flesta jävlarna i laget har varit med om såna saker förut då DIF spelat på ledning. Och vad har hänt? jo motståndarna har både reducerat,kvitterat och tagit emd sig alla 3 p hem och vi stått där med byxorna nere och undrat va fan som hände i tredje perioden. Ingen har spelarna verka ha lärt sig något av gamla misstag
Sen kommer en löjlig kommentar av tränarna efter matchen om att vi va värda 3p som vi förde matchen.
Senast redigerad av Bigge den 2011-11-18 21:06:58, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alla som trodde det hade vänt efter förra matchen kanske tänker om igen. Tyvärr är jag inte förvånad. Vi har en lång och jobbig resa framför oss. Detta var ett stort svaghetstecken.
Besviken....så jävla besviken.
Besviken....så jävla besviken.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
En sak kan man konstatera i allafall och det är att en DIF spelare med största sannorlighet kommer göra världens första mål goenom att skjuta pucken genom bröstet på målvakten.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Dubbelpost.
- Jim Morrison
Vilken jävla kollaps - som vanligt. Gräv ned er själva. ÄCKLIG jävla ursäkt till hockeylag, FY FAN.
Undra vad Wesslau gjorde på sista där..
Rakt ut i banan bara!
Rakt ut i banan bara!