Coach LeMat 2011/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Nummer19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Coach LeMat 2011/12

Inlägg av Nummer19 »

mb81 skrev:
Sjöwall skrev:Jag hade Max Friberg i laget som nätade. Hade även Johan Davidsson som stod för 2 assist.. I övrigt är det inte mycket att hurra över.

Det roligaste är att jag hade Grillfors och Torp som backpar och de kostade typ 5 mille tillsammans och ger nog runt 50 pinnar!

Sweet!
Köp en lott... :wink:
Själv hade man boom boom på backen. Ett val jag inte är så stolt över. :|

EDIT: Fan va dom är sega på att uppdatera.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
kaminor

Inlägg av kaminor »

Dagens genidrag (inte) : Byta ut Fasth och sätta in Tellqvist. Utbytt efter fem insläppta på 1½ period. :|
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

kaminor skrev:Dagens genidrag (inte) : Byta ut Fasth och sätta in Tellqvist. Utbytt efter fem insläppta på 1½ period. :|
Jag var en Windowsuppdatering från att göra samma misstag fast skulle bytt ut Daniel Larsson istället :)
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Hur går det för er? :)
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
kaminor

Inlägg av kaminor »

Nummer19 skrev:Hur går det för er? :)

Sådär. Ligger 7:a, lyckades få ihop några pinnar trots att jag byggt ett lag av modoiter.

Siktar mest på hela säsongen, snarare än rond 3. För säsongen som helhet ligger jag 3:a. Hoppas kunna landa en pallplats.
mb81

Inlägg av mb81 »

Går sådär! massa modoiter i lagen just nu då de matchar tätt men ingen lycka ikväll! Ligger iaf tvåa och trea i ligan efter en rätt lökig inledning!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Avd. genidrag att byta in Wesslau i båda mina lag en kvart innan matchen började. Det behövde jag! :)
mb81

Inlägg av mb81 »

Som tur är gjorde jag det i det lag som går bäst den här omgången men nu gäller det att hushålla med bytena lite mer!
Salas du kommer vara däruppe som vanligt är jag säker på men nu ska jag ta hem ligan!!!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

mb81 skrev:Som tur är gjorde jag det i det lag som går bäst den här omgången men nu gäller det att hushålla med bytena lite mer!
Salas du kommer vara däruppe som vanligt är jag säker på men nu ska jag ta hem ligan!!!
Totalen i ligan är ju klart viktigast dock, och den leder jag med lite marginal! Känns bra ändå, även om min start på den här ronden varit smått katastrofal. Jag har lyft mig ordentligt dock och jagat ikapp mycket de senaste omgångarna vilket är positivt.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Sista omgången gick bra. Fasth i målet och bytte in Gynge före omgången. Det var ett genidrag. Att byta in Tärnström var inte lika smart. Han var väl inte ens med?
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Bytte inför denna omgången in P.Petterström, R.Rosen och R.Gynge. Totalt typ 58 poäng på dessa tre herrar. Bra Henrik.
mb81

Inlägg av mb81 »

Trodde som Djurgårdare att ni har bättre smak än att ha gngare i era lag! Jag har haft fiskrensare samer, skoterraggare, bönder, sektmedlemmar mfl men inga jävla solnaiter!!!
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

mb81 skrev:Trodde som Djurgårdare att ni har bättre smak än att ha gngare i era lag! Jag har haft fiskrensare samer, skoterraggare, bönder, sektmedlemmar mfl men inga jävla solnaiter!!!
Äsch, det är ett spel..
mb81

Inlägg av mb81 »

Sjöwall skrev:
mb81 skrev:Trodde som Djurgårdare att ni har bättre smak än att ha gngare i era lag! Jag har haft fiskrensare samer, skoterraggare, bönder, sektmedlemmar mfl men inga jävla solnaiter!!!
Äsch, det är ett spel..
Ja men betyder iaf att ni tror på ganget! Jag sitter inför varje omgång och hoppas det är en fasad som ska spricka snart men verkar ju aldrig få rätt!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

mb81 skrev:
Sjöwall skrev:
Äsch, det är ett spel..
Ja men betyder iaf att ni tror på ganget! Jag sitter inför varje omgång och hoppas det är en fasad som ska spricka snart men verkar ju aldrig få rätt!
Sen så råkar ju Fasth bara vara Sveriges bästa målvakt.
Bättre att ha Svedberg för han inte spelar i Aik?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Skriv svar