Men tycker du verkligen att det är så?-daniel- skrev:Jag kan fortfarande inte tycka att Aik är en rival när vi pratar hockey. Det är bara något jag har sjukt svårt (in the grand scheme of things, so to speak) att göra. Ja, de kan vinna derbyn men Solna är en parantes i historien.SirDIFalot skrev:Bajen Fans Hockey/Hammarby är luft. För mig. Aik är vår största rival och jag önskar dom olycka.
Sen att det just idag blir en del fokus på aik tycker jag är rätt naturligt då jag och många andra har ett brett hockeyintresse och streckstriden är hett som satan medans DIFs match idag var rätt betydelselös, även om det var trevligt att vinna. Få igång Cehlins målskytte, ha bra PP och BP etc etc
Jag menade inte just idag och fokus på gnaget, utan rent generellt.
Aldrig varit med om ett forum som bryr sig mindre om aik. På allvar. Då är man ändå reggad på ett par.
Det finns en tråd om aik, som väldigt få skribenter faktiskt nyttjar. Och det finns en DIF-matchtråd för varje match som kan komma upp i 20-25 sidor vissa dagar (aik-tråden är 70 sidor lång och har väl funnits i 1 år typ) och säkert 10-15 aktiva trådar i Djurgården Hockey delen.