Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/1 2010
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 29/1 2010
Claesson <3 <3 <3
Haha, satan vilken fin propp av Claesson.
Ni vänder kappan efter vinden, vi är precis lika dåliga fortfarande. 5 minuter bra hockey förändrar ingenting för mig... 

Jodå. Nu blir det SM-guld.henka83 skrev:Ni vänder kappan efter vinden, vi är precis lika dåliga fortfarande. 5 minuter bra hockey förändrar ingenting för mig...

Haha, hur menar du nu?DIFwishes skrev:Vi vinner 2:a perioden. Helt otroligt! Måste vara Owuya's fel.

Dom som inte kämpar nu i tredje borde Hardy sätta på bänken, det är nu vi behöver ett lag som kan samarbeta, ett lag som vill spela istället för att bara glida runt. Kämpa nu!
Så när dom har vänt 2-0 till 3-3 så ska vi fortfarande vara lika negativa?henka83 skrev:Ni vänder kappan efter vinden, vi är precis lika dåliga fortfarande. 5 minuter bra hockey förändrar ingenting för mig...
Rolig människa.
HahaPNY skrev:Jodå. Nu blir det SM-guld.henka83 skrev:Ni vänder kappan efter vinden, vi är precis lika dåliga fortfarande. 5 minuter bra hockey förändrar ingenting för mig...

Först: Klagar DU på mark är du utvecklingsstörd. Så. Punkt.
Sen: Bra krigat, faktiskt. Men det krävdes tjärnas mål innan det lossnade lite under skridskorna på oss. Det har sett bedrövligt segt ut idag annars. Bättre fart nu.
Sen ska kommentatorn på Canal + skjutas eller på annat sätt avsätta. Sitter och säger att den där jävla skoterraggren inte kan rå för att han är kortare än andra och därför var DIFspelarens tackling ful.. jävla idiotkommentator.
Nu grisar vi in 3 pinnar i tredje. Inte nåt jävla finlir utan pang, smäll på!
(förutsatt att Bombom kan sluta ta helt psykstörda 2or)
Sen: Bra krigat, faktiskt. Men det krävdes tjärnas mål innan det lossnade lite under skridskorna på oss. Det har sett bedrövligt segt ut idag annars. Bättre fart nu.
Sen ska kommentatorn på Canal + skjutas eller på annat sätt avsätta. Sitter och säger att den där jävla skoterraggren inte kan rå för att han är kortare än andra och därför var DIFspelarens tackling ful.. jävla idiotkommentator.
Nu grisar vi in 3 pinnar i tredje. Inte nåt jävla finlir utan pang, smäll på!
(förutsatt att Bombom kan sluta ta helt psykstörda 2or)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kommentatorn måste vara SAIKsupporter, kyligare reaktion vid 3-3 målet har jag aldrig varit med om.
Mäklaren, ja måste bara säga detta.. ANDREAS HOLMQVIST <3. I pp är han guldvärd, han träffar iaf mål stenhårt.
Du tyckte inte att dialekten var en tillräcklig give-away?luncano skrev:Kommentatorn måste vara SAIKsupporter, kyligare reaktion vid 3-3 målet har jag aldrig varit med om.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Halvdåligt spel perioden igenom, men Skellefteå känner väl sympati för ''fjolårets succélag'' och vill släppa upp oss lite. Fem mot tre-spelet är fortfarande horribelt och enbart Honkens bra skott räddade upp situationen.
Mark lika instabil som alltid.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Honken räddade just mig från att skriva ett riktigt ilskeinlägg.
Att det ska ta en sån tid att göra mål i 5 mot 3, för fan! Skönt att det blev mål i alla fall, tack Honken.
Att det ska ta en sån tid att göra mål i 5 mot 3, för fan! Skönt att det blev mål i alla fall, tack Honken.
Han har inte alltid koll men han vinner matcher åt ossMäklaren skrev:Halvdåligt spel perioden igenom, men Skellefteå känner väl sympati för ''fjolårets succélag'' och vill släppa upp oss lite. Fem mot tre-spelet är fortfarande horribelt och enbart Honkens bra skott räddade upp situationen.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Grejen är att vi inte gör några ''riktiga'' fem mot tre-mål, d v s överspelning och öppet mål eller snabbt passningsspel och direktskott. Det är det som gör att vi så oerhört sällan gör mål i fem mot tre. Inget riktigt spel enligt skolboken, som andra lag, t o m SSK, behärskar.
Mycket bra skott av Honken dock, men inget riktigt fem mot tre-mål, som kan upprepa sig i match efter match.
Inget inövat spel utan en individuell prestation.
För övrigt så vinner Saik med 6-4.
Mycket bra skott av Honken dock, men inget riktigt fem mot tre-mål, som kan upprepa sig i match efter match.
Inget inövat spel utan en individuell prestation.
För övrigt så vinner Saik med 6-4.
Senast redigerad av Mäklaren den 2011-01-29 17:39:51, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.