Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Re: Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Vi har ingenting i ett slutspel att göra.
Sedan har även jag börjat tröttna riktigt ordentligt på Hardy nu. Jag brukar sällan föreslå att man sparkar tränare mitt under pågående säsong, men snart ser jag fan ingen annan utväg för det händer verkligen inte halv tre från den karlns sida just nu.
Sedan har även jag börjat tröttna riktigt ordentligt på Hardy nu. Jag brukar sällan föreslå att man sparkar tränare mitt under pågående säsong, men snart ser jag fan ingen annan utväg för det händer verkligen inte halv tre från den karlns sida just nu.
- Jim Morrison
Nu vill jag se Wikegård såga DIF vid fotknölarna i Hockeykväll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag vill se Wikegård tillbaka och träna/coacha DIF!Jim Morrison skrev:Nu vill jag se Wikegård såga DIF vid fotknölarna i Hockeykväll.
- Lee Harvey Oswald
Är inte förvånad ett dugg, helt rättvist dessutom.
Ssk var klart mer förberedda på en fajt om 3p.
DIF viker ner sig på Hovet, för vilken gång i ordningen vet jag inte.
Skön omgång annars, alla bottenlag vann.....utom DIF då..
Börjar bli orolig på riktigt nu.
Skulle tro att DIF:s ledning med SM-finalen fortfarande i färskt minne budgeterat åtminstone med slutspel.
Det kan få katastrofala följder då vi med DIF-mått mätt inte har den billigaste truppen precis.
Skulle tro att DIF:s ledning med SM-finalen fortfarande i färskt minne budgeterat åtminstone med slutspel.
Det kan få katastrofala följder då vi med DIF-mått mätt inte har den billigaste truppen precis.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ledningen måste ta mig FAN agera nu! Vi är på väg ner i kvalserien med det här laget!
Borde vara helt omöjligt! Men Hardy har gjort det möjligt!
Borde vara helt omöjligt! Men Hardy har gjort det möjligt!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Du har varit ruskigt oresonlig i många av dina uttalanden. Nu när din inställning varit närmre det rätta så har du helt plötsligt alltid sagt sanningen? Skona mig.Mäklaren skrev:Var är alla som hela tiden sagt att det kommer vända och att vi var så här dåliga ifjol också? Ni bör be om ursäkt till mig och de andra som ni har hoppat på med personangrepp för att vi har sagt sanningen.
"Varje morgon dag efter dag
Tänk om man en gång fick vara glad
Ständig ångest dag efter dag
Tänk om man en gång fick dö"
Säg den glädje som varar
nån som vet vad vi har för torsdags statistik denna säsong? känns som varje jävla gång man ser hockeykväll har vi förlorat. har för mig om att jag bara sett att vi vunnit en gång denna säsong på hockeykväll.
Satt precis och funderade på det där. Fattas väl bara att man fick hybris och budgeterat för semifinal. Vi blir tia. Förlorar elitlicensen och åker ur. Usch, bättre torsdagar har man väl upplevt.Lee Harvey Oswald skrev:Är inte förvånad ett dugg, helt rättvist dessutom.
Ja har vi gjort någon bra match på Hovet? Det är så jävla pinsamt hur usla vi är hemma. Och hur jävla usel inställning spelarna har! Det är hemskt att se.Lee Harvey Oswald skrev:Är inte förvånad ett dugg, helt rättvist dessutom.
Ja jag skulle vilja att någon i styrelsen svarade på frågan omn vad ett missat slutspel skulle kosta. Järlan borde sitta jävligt löst!
Han har också haft jävligt rätt i mycket. Alla borde kunna se att något är fruktansvärt fel i det här laget!DIF_Soldier skrev:Du har varit ruskigt oresonlig i många av dina uttalanden. Nu när din inställning varit närmre det rätta så har du helt plötsligt alltid sagt sanningen? Skona mig.Mäklaren skrev:Var är alla som hela tiden sagt att det kommer vända och att vi var så här dåliga ifjol också? Ni bör be om ursäkt till mig och de andra som ni har hoppat på med personangrepp för att vi har sagt sanningen.
"Varje morgon dag efter dag
Tänk om man en gång fick vara glad
Ständig ångest dag efter dag
Tänk om man en gång fick dö"
Det kan sluta i fullständig katastrof! Något måste göras NU innan det är för sent.
Jag kan inte vara förbannad, jag är bara så j*vla matt. Var finns stoltheten av att spela för världens vackraste sköld?
NI FÅR PRÖJS AV DIF! KÄMPA FÖRIHELVETE!!!
NI FÅR PRÖJS AV DIF! KÄMPA FÖRIHELVETE!!!
"Vi kräver mer än så."
Så fint av Lassie att låta slöddertäljespelaren gå helt fritt in på mål och stänka in 1-2. Det är riktig kämpaglöd.
Undrar hur fan i helskotta vi ska kunna ändra på något om det ser ut så här, hemma på Hovet mot SSK?!
Att "dom" får lön för det här är så absurt så att det inte finns. Fattar dom inte vad fan dem ställer till med, när dom är så lama?
Fimpen såg däremot rejält förbannad ut efter slutsignalen, tycker synd om den stackarn, han kämpar på bra, men vad fan får han tillbaka när andra är sega som kola..
Så fint av Lassie att låta slöddertäljespelaren gå helt fritt in på mål och stänka in 1-2. Det är riktig kämpaglöd.
Undrar hur fan i helskotta vi ska kunna ändra på något om det ser ut så här, hemma på Hovet mot SSK?!
Att "dom" får lön för det här är så absurt så att det inte finns. Fattar dom inte vad fan dem ställer till med, när dom är så lama?
Fimpen såg däremot rejält förbannad ut efter slutsignalen, tycker synd om den stackarn, han kämpar på bra, men vad fan får han tillbaka när andra är sega som kola..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är så jävla trött på lagets inställning denna säsong. Fattar inte hur vårt på pappret riktigt vassa lag kan vara med och slåss för att undvika kvalserien. Det är så jävla dåligt att man vill gråta. Känner en total uppgivenhet för denna säsong. Går inte att vinna matcher med den helt obefintliga inställningen.
Missat slutspel innebär dessutom missade inkomster från hemmamatcher och att Djurgården går med ännu mer förlust än vad vi skulle göra om vi går till slutspel eller kvalserie. Detta innebär i sin tur att nästa års lag blir ännu sämre än årets bottennapp. Bort med Järlan. Värvar forwards när vi behöver backar, centrar och målvakter. Så jävla trött på detta nu.
Missat slutspel innebär dessutom missade inkomster från hemmamatcher och att Djurgården går med ännu mer förlust än vad vi skulle göra om vi går till slutspel eller kvalserie. Detta innebär i sin tur att nästa års lag blir ännu sämre än årets bottennapp. Bort med Järlan. Värvar forwards när vi behöver backar, centrar och målvakter. Så jävla trött på detta nu.
Brodin, Krüger och Tjärnqvist uttagna till LG Hockey games! Eh?
Vad fan är det som händer?
Gud något måste hända. Jag känner mig helt maktlös. Ledningen måste agera och det nu!
Gud något måste hända. Jag känner mig helt maktlös. Ledningen måste agera och det nu!
Vad ska ledningen göra?V-sign skrev:Brodin, Krüger och Tjärnqvist uttagna till LG Hockey games! Eh?
Panikvärva- ta in någon som bara vill ha pengar?
Sparka tränarna-ännu mera kalabalik i klubben? Ta in någon paniktränare som inte har någon fitta av vad DIF står för?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.