Djurgårdens IF - Färjestads BK, 18/11 2010
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 18/11 2010
Grejen är ju den att det så fantastiskt viljelöst ut. Dutta med klubban här, åk lite grillor på halvfart där... förstår inte vad problemet är egentligen.
Sen undrar jag dessutom vad i hela helvete Hardy håller på med; vankar runt lite i båset, antecknar, petar sig i näsan & käkar kråkan, byter ett ord med Montén on helgens travtips, skämtar med Micke om gammal anekdot från 1978 då han minsann var Hårde Hardy på isen... MEN INTE FAN GÖR HAN NÅGOT ÅT VÅRT TAFATTA SPEL. Ge lite direktiv för i helvete! Visa lite engagemang! När det är powerbreak och man ligger under med 2 puckar så kan man väl åtminstone LÅTSAS se intresserad ut? Nä så jävla trött på det här laget just nu så det finns inte.
Sen undrar jag dessutom vad i hela helvete Hardy håller på med; vankar runt lite i båset, antecknar, petar sig i näsan & käkar kråkan, byter ett ord med Montén on helgens travtips, skämtar med Micke om gammal anekdot från 1978 då han minsann var Hårde Hardy på isen... MEN INTE FAN GÖR HAN NÅGOT ÅT VÅRT TAFATTA SPEL. Ge lite direktiv för i helvete! Visa lite engagemang! När det är powerbreak och man ligger under med 2 puckar så kan man väl åtminstone LÅTSAS se intresserad ut? Nä så jävla trött på det här laget just nu så det finns inte.
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
"Kamrater" och er andra som kallar er klack.
Jag hatar er.
Ni som packar er samman på A18 och där ikring, med billiga säsongskort. Ni är en skam för Djurgården. En match som denna bekänner ni färg. Små gnagare i Djurgårdens färger. Efter en match som denna är mitt sinne inte fyllt av sorg för att vi förlorade matchen, utan för att vi har en klack som förvandlats till ett dagis.
Ni, ni som inte sjunger, i med och motgång, ni hör inte hemma här. Ni är inte Djurgårdare. Ni bara tror att ni är det.
Förr fick man stryk på klackläktaren om man inte var delaktig. Det fanns en outtalad regel - är du inte en av oss så var någon annan stans. Den har försvunnit med 90-talisternas intåg. Med fotbollsklackens intåg på hockeyn.
Jag säger försvinn. Om du inte vill vara här, köp inte den billigaste biljetten, köp inte en biljett till klacken. Den kommer med ett krav om att dyka upp på jobbet... förlåt mig.... i skolan, med sårig hals.
Endast då kan man stå upp dagen efter och säga att vi kan ha förlorat matchen, men vi gjorde vårt bästa från läktarna.
Ni som står i i klacken idag, ni gjorde att jag skämdes. Åter igen. Jag hatar er. Ni är inte värdiga vår sköld. "Ni" vet vilka ni är.
Jag hatar er.
Ni som packar er samman på A18 och där ikring, med billiga säsongskort. Ni är en skam för Djurgården. En match som denna bekänner ni färg. Små gnagare i Djurgårdens färger. Efter en match som denna är mitt sinne inte fyllt av sorg för att vi förlorade matchen, utan för att vi har en klack som förvandlats till ett dagis.
Ni, ni som inte sjunger, i med och motgång, ni hör inte hemma här. Ni är inte Djurgårdare. Ni bara tror att ni är det.
Förr fick man stryk på klackläktaren om man inte var delaktig. Det fanns en outtalad regel - är du inte en av oss så var någon annan stans. Den har försvunnit med 90-talisternas intåg. Med fotbollsklackens intåg på hockeyn.
Jag säger försvinn. Om du inte vill vara här, köp inte den billigaste biljetten, köp inte en biljett till klacken. Den kommer med ett krav om att dyka upp på jobbet... förlåt mig.... i skolan, med sårig hals.
Endast då kan man stå upp dagen efter och säga att vi kan ha förlorat matchen, men vi gjorde vårt bästa från läktarna.
Ni som står i i klacken idag, ni gjorde att jag skämdes. Åter igen. Jag hatar er. Ni är inte värdiga vår sköld. "Ni" vet vilka ni är.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
-
Tyvär måste jag oxå fråga vad speciellt nedre delen av klacken gjorde .Gillar inte negativ energi .Men såg allt för många som bara stog tysta,eller tystnade efter 10 sek.
season skrev:"Kamrater" och er andra som kallar er klack.
Jag hatar er.
Håller fullkomligt med ovanstående. Är helt körd i halsen för att man sjungit och svurit åt klacken som inte gjort ett skit.
Dags att höja priset på klacken med 100% så folk som bara är där för att det är billigt inte har råd. NI kommer inte saknas för ni hörs i alla fall inte.
Det är något sjukt pinsamt att ni kommer hit och sjunger 5 minuter utav 60 sedan pillar med mobilen och snackar med polaren bredvid er.. Den som inte är hes och har svårt att prata efter VARJE match skall fan köpa sittplats i stället.
NEDRE DELEN UTAV KLACKEN DET ÄR DAGS ATT VAKNA FÖR FAN!
Senast redigerad av Taskman den 2010-11-18 22:14:09, redigerad totalt 1 gånger.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
-Dålig match
-Dålig stämning
-Dålig vilja
Dålig kväll.
Jag fick inte ens alla 5 felen i "Finn 5 fel". Allt går tamefan åt helvete.
-Dålig stämning
-Dålig vilja
Dålig kväll.
Jag fick inte ens alla 5 felen i "Finn 5 fel". Allt går tamefan åt helvete.
Senast redigerad av Edin den 2010-11-18 22:16:48, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Med 99% chans så vet inte dessa personer att detta forum finns och ser ändå inte det du skriver... tyvärr!season skrev:Ni som står i i klacken idag, ni gjorde att jag skämdes. Åter igen. Jag hatar er. Ni är inte värdiga vår sköld. "Ni" vet vilka ni är.

Avgå nedre!
Fyfan för att stå tyst i 60 minuter!

- -daniel-
Ja, alltså klacken var bedrövlig idag. Riktigt pinsam. Men det blir kanske så när tofflorna på planen glider runt utan att ha ett jävla rätt på banan...? Inte riktigt så att våra "hockeykrigare" gör skäl för lönen just nu.
-
Heder åt din kung ragge flagga kentta den var fin:)
Blir nog inte så mkt bättre den här säsongen. Har hoppats på att de ska vända snart men dom visar inget på att de ska hända. Väldigt tråkit.
Skärper dom till sig så kan de bli bra, men just nu är de uselt.
Älska Djurgården
Skärper dom till sig så kan de bli bra, men just nu är de uselt.
Älska Djurgården
Haha, tack! Den kommer nog hänga där många gånger framöver, även om jag inte har säsongskort! Dock så kommer den hänga på långsidan på lördagspocksbeard skrev:Heder åt din kung ragge flagga kentta den var fin:)

Håll käft eller rikta kritken dit kritiken bör riktas mot en gäng överbetalda bekväma kärringar som verkar vara mer intresserade av sina bankkonotn än att prestera på isen. Presterar de kommer klacken också att prestera och detta utan att få betalti runda slängar mellan 100-300k i månaden. Tycker snarast det är starkt att folk är villiga att pröjsa för den här sk underhållningen.season skrev:"Kamrater" och er andra som kallar er klack.
Jag hatar er.
även om jag "vet" hur matcherna slutar så kollar jag såklart.... Dif i ur och skur.... Sen gämföra döden med en hockeymatch är lite å ta i.. och säg inget annat. Jag kan trots allt inte styra ödet. Sen kan en magkänsla ha väldigt fel.. gäller å se upp med vad man äter;)
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hålla käft? Det hade ni fullt upp av i klacken idag. Jag antar då att du då är en av de "underbetalande kärringarna" i klacken. I mitt inlägg riktade jag ingen kritik mot laget, det tar jag vid ett annat tillfälle.Kall-El skrev:
Håll käft eller rikta kritken dit kritiken bör riktas mot en gäng överbetalda bekväma kärringar som verkar vara mer intresserade av sina bankkonotn än att prestera på isen. Presterar de kommer klacken också att prestera och detta utan att få betalti runda slängar mellan 100-300k i månaden. Tycker snarast det är starkt att folk är villiga att pröjsa för den här sk underhållningen.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Kall-El - Väl talat!Kall-El skrev:Håll käft eller rikta kritken dit kritiken bör riktas mot en gäng överbetalda bekväma kärringar som verkar vara mer intresserade av sina bankkonotn än att prestera på isen. Presterar de kommer klacken också att prestera och detta utan att få betalti runda slängar mellan 100-300k i månaden. Tycker snarast det är starkt att folk är villiga att pröjsa för den här sk underhållningen.
Senast redigerad av Millwall den 2010-11-18 22:30:29, redigerad totalt 1 gånger.