DIF_Soldier skrev:Cirkusen fortsätter. Nu börjar det helt ärligt balla ur. FÅ BORT Cecilia Hagert eller vafan hon heter. Totalt jävla praktusel moralkärringjävel. This is a fucking abomination to the human race.
Haha fyfan, disciplinnämnden är inget annat än ett skämt.
Hur ska man kunna ta en liga som Elitserien på allvar när dom håller på med sånt här skit?
DIF_Soldier skrev:Cirkusen fortsätter. Nu börjar det helt ärligt balla ur. FÅ BORT Cecilia Hagert eller vafan hon heter. Totalt jävla praktusel moralkärringjävel. This is a fucking abomination to the human race.
Haha, man skäms för en sådan disciplinnämnden vi har i Sverige. Minsta lilla som är fel går till disciplinnämnden och vem vet vad de heter på. Det är detta som förstör hockeyn, det är som Kronwall var inne på i 08Hockey idag, vill två personer göra upp, låt dom göra upp och få matchstraff sen är det inget mer med det. Hoppas på en förbättring och att dom tar tag i de grövre attackerna som skadar spelare.
Med att ''ta hand om'' så menar jag att man ska ge rimliga straff, Ekman straff är barnsligt, Hedmans straff är barnsligt. Ja, det är tydligt att de inte kan avgöra vilka straff olika spelare ska ha, fy fan för den s.k disciplinnämnd!
Micke står upp för brorsan och pucklar på Hedman! Väldigt bråkigt just nu, ganska underhållande att titta på
Njaa.....Puckla på skulle jag nog inte kalla det.
Micke tjoffar en handske i ansiktet på Hedman innan han ens är med på en fight,
Sedan när Hedman säger kom då & släpper handskarna då vänder Micke bort ansiktet som en flicka & viftar lite på måfå innan han vänder sig bort (det kan ju göra ont juu)
Hade det blivit en riktig fight skulle Holmqvist fått rejält med smisk.
Annars känns det skönt att se MoDo & TIK just nu.
Vi som slitit vårat hår över DIF:s stundtals bristfälliga spel i egen zon har här 2 lag som lätt spöar DIF på den fronten.
I TIK:s 2-7 mot ajk & Modo:s 2-7 mot lhc bjöds vi på en kavalkad av ickeförsvar, fantastiskt uselt helt enkelt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:
Vi som slitit vårat hår över DIF:s stundtals bristfälliga spel i egen zon har här 2 lag som lätt spöar DIF på den fronten.
I TIK:s 2-7 mot ajk & Modo:s 2-7 mot lhc bjöds vi på en kavalkad av ickeförsvar, fantastiskt uselt helt enkelt.
Ja...men sen ska man inte glömma bort att Modo hade 3 ordinarie backar borta den här matchen, iofs var det mer bristande försvarsspel av forwards än backar som la grunden till hönsgården...
Lee Harvey Oswald skrev:
Ja...men sen ska man inte glömma bort att Modo hade 3 ordinarie backar borta den här matchen, iofs var det mer bristande försvarsspel av forwards än backar som la grunden till hönsgården...
Hade vi varit lite mer slipade offensivt (effektivitet då) så hade våra siffror stuckit iväg också. Men det lossnar väl snart..
Killen argumenterar som en medelsmart åttondeklassare. Seriöst - det där var riktigt jävla pajigt. Äe, fyfan - flosklerna haglar verkligen. Även om han har rätt i sak är det bara så fruktansvärt tragiskt att man nästan tar sig för pannan av skam. Man vill sjunka genom golvet.
Det banala i hela soppan är att han själv sitter på kontoret och jäser;
"Fan, Nyström - det här gjorde du bra! Folk kommer bli rörda till tårar när de läser din oerhört originella text. Jag är nästan värd en afterwork-runk!"
Nej, Nyström. Du är så jävla skrikande average att det saknar motstycke. Jag spyr på dig. Det finns inget i din såkallade krönika som är det minsta nytänkande, och det äckliga är att du och dina IQ-befriade fans stryker dig där du sitter och badar i självgodhet. Du har sagt vissa bra saker, men här vetifan om man ska gråta för din inkompetens, skratta åt dig eller skalla dig. Skärp dig nu förhelvete.
Ska vi inte ta varandra i händerna och sjunga "We shall overcome" när du ändå håller på?
Hemlig plan ska stoppa ny skandal . Vad tror ni dom hittar på nu? Bredare skynken över stolarna? Poliser istället för ordningsvakter mellan raderna? Inget jag tror på åtminstone. Dock hoppas jag att vi Djurgårdare kan hålla oss i skinnet och inte storma våra egna läktare som råttpacket gjorde.