S1: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 1/4 2010
Re: S1: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 1/4 2010
Vem är kommentatorn som tycker att det är Ölvestads fel att Jämtin tacklar honom i ryggen?
Härligt Otto
1-3

1-3
Arto Blomsten.. DIF Ikon..Acke83 skrev:Vem är kommentatorn som tycker att det är Ölvestads fel att Jämtin tacklar honom i ryggen?
Senast redigerad av warrant den 2010-04-01 19:03:30, redigerad totalt 1 gånger.
-
- carl-bysen
Så jävla skönt att Jimmie inte åkte på någon onödig skada där, han behövs i slutspelet. Härligt också med 3-1. Detta tar vi, 4-2.
Tror vi tar serien med 4-2 också.
Tror vi tar serien med 4-2 också.
Men vad är det för kottar till kommentatorer på SR? Man vet ju inte när det blir mål, eftersom de båda verkar deppa ner sig och bli tysta direkt när målet komemer. Att man ska bli arg över sånt en sådan här dag! 

- Remy Lebeau
Ser matchen på Canal+. Blir alltid lika trött när dom gång efter gång pratar om en utvisning när en linköpingspelare faller. Så fort en Djurgårdare faller säger dom ingenting.
Otroligt viktigt med att vi utökar strax innan paus.
Otroligt viktigt med att vi utökar strax innan paus.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
SÅ JÄVLA F**KING UNDERBART!
Jag höll på att explodera av ilska när råttan Jämtin gjorde sin tackling för att skada i vanlig ordning, sen att råttan missar halva tredje perioden samt att 3-1 kommer med 15 sekunder kvar gjorde det hela så sjukt underbart!
Så jävla stolt över hur spelarna står upp och briljerar. Domarinsatser hit och dit, och om vi vinner kommer det vara ett jävla gnäll på domarna, men faktum är att vi skulle ha fått en straff med oss när Cehlin blev kapad med öppet mål, så lhcarna ska inte klaga allt för mycket.
Kämpa nu i tredje. Inget jävla försvarsspel, vi ska framåt!
Djurgårn, heja Djurgårn, heja Djurgårn, å det é full fart framåt!
Jag höll på att explodera av ilska när råttan Jämtin gjorde sin tackling för att skada i vanlig ordning, sen att råttan missar halva tredje perioden samt att 3-1 kommer med 15 sekunder kvar gjorde det hela så sjukt underbart!
Så jävla stolt över hur spelarna står upp och briljerar. Domarinsatser hit och dit, och om vi vinner kommer det vara ett jävla gnäll på domarna, men faktum är att vi skulle ha fått en straff med oss när Cehlin blev kapad med öppet mål, så lhcarna ska inte klaga allt för mycket.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
-
Vet ej vad jag ska säga. Vilken match! Engqvists avslutning är iskall vid 2-1 och för att inte tala om Ottos framspelning! Otto väntar in på millmetern. Sedan Ottos 3-1. Otto har varit fruktansvärt bra och förtjänar snart en tröja i taket. Nr 9 borde inte få användas mer!!!
Jag kommer bli vräkt pga mina glädjeskrik, eller så tror kanske grannarna man håller på med något annat. 

Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Boork intervjuva Jämtin innan matchen och sa att filmingar tillhörde fotboll, men isåfall kör plastcluben fel sport!
Otto är matchens kung än så länge... Framspelningen till Engqvists mål är i klass med Brembergs passningar. Hoppas vi inte backar hem nu och tror att vi kan spela på resultat.
fy faan så bra dom spelar nu!
sitter på o´learys i Kista och bara njuter
vesslan är grym ikväll och räddar oss några ggr men nu tar vi det här!
sitter på o´learys i Kista och bara njuter
vesslan är grym ikväll och räddar oss några ggr men nu tar vi det här!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej fyfan! Håll tätt bakåt!sthlm_dif skrev:
Limma ihop Brodin/Cehlin/Krüger och ställ dem framför kassen! Oslagbar taktik.
Vem ringer Hardy?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!