DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av Hawk »

Tyckte detta var hur jävla bra som helst med 08HOCKEY!!

Mera sånt tack :)
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av android »

Borde komma som podcast snart tycker jag så att även jag orkar titta.
Född till sportchef.
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Salas skrev:08HOCKEY-avsnitten är dock på tok för långa. Jag orkade med del 1 och 2, sen blev det ju bara uttjatat så jag stängde efter det. Dom borde korta ner det och göra fler avsnitt, det blir lite långtråkigt att sitta 50-60 minuter och lyssna på dom, då ser jag hellre på en långfilm.
Men intressant var det dock till en början.
Tycker dom hade bra snack hela vägen. Precis perfekt längd. Intressant diskussion om spark,kompensations utvisningar osv. Bra jobbat!!!
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

DIFVästertorp skrev:
Salas skrev:08HOCKEY-avsnitten är dock på tok för långa. Jag orkade med del 1 och 2, sen blev det ju bara uttjatat så jag stängde efter det. Dom borde korta ner det och göra fler avsnitt, det blir lite långtråkigt att sitta 50-60 minuter och lyssna på dom, då ser jag hellre på en långfilm.
Tycker dom hade bra snack hela vägen. Precis perfekt längd. Intressant diskussion om spark,kompensations utvisningar osv. Bra jobbat!!!
Mycket bra tugg, ändå så är det bara Fjälls konfetti i början av del 2 man minns! :lol:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Mash

Inlägg av Mash »

Edin skrev:
DIFVästertorp skrev:
Mycket bra tugg, ändå så är det bara Fjälls konfetti i början av del 2 man minns! :lol:
Tyckte det var riktigt roligt :lol: Satt och skrattade i flera minuter.

Jag tycker avsnitten är bra, 20minuter är lagom för varje avsnitt. Man går och hämtar något varje 20:de minut och så startar man nästa avsnitt. Bra snack också, dock så hade jag gärna velat sett mera av Kempe, han verkade lite blyg.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Kul med Kempe i studion. Tycker samtliga gäster var bra, däremot var ju Fjäll lika dålig som han är på SVT. Tycker precis som någon skrev att programmet kanske hade tjänat på att vara ungefär hälften så långt.
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Fjäll e klockren som programledare måste jag säga. Trots att han håller på ett pisslag
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

DIFVästertorp skrev:Fjäll e klockren som programledare måste jag säga. Trots att han håller på ett pisslag
Bara att hålla med. Han har utvecklats enormt från hans allra första EHT-sändningar och har nu ett humoristiskt och naturligt flow.

08 Hockey var riktigt bra! Fortsätt så!
Säg den glädje som varar
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Riktigt bra förstaprogram... Även fast jag saknar den där bajaren från 08Fotboll som alltid spyr galla på domarna. Klockren människa! Måste vara den härligaste bajaren tillsammans med Sparven...

Måste också säga att jag gillade samtliga gnagare i studion. Fjäll tycker jag nästintill gör bort sig i SVT men här känns det mycket mer naturligt och stadigt. Given programledare även i framtiden! Nemeth och den andra snubben hade väldigt bra åsikter och ingen hade hör och häpna något som helst spår av Hybris.

Wille skötte sig som vanligt prickfritt och är tamefan Mr Djurgården i mediavärlden. Härligt dryg och samtidigt väldigt ödmjuk och kunnig. Djurgården personifierat 8) Kempe borde ta för sig mycket mer. Har bra åsikter och verkar vara en skön snubbe. Kanske lättar lite när han blir varmare i kläderna så att säga.

Konfettiregnet var det bästa på länge :lol: Garvade mig nästan till en bråckoperation här borta...
100% DJURGÅRDSJ***L
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Fan-tv gör rejält bra grejer oftast.

Längden på en timma känns klockrent och en gång i veckan är också det rätt.

Däremot kunde Eurotalk gott gå två gånger i veckan på måndagar och fredagar.

Allting hänger ju på att man får med rätt gäster framför allt till de första programmen, men det fixar säkert Wille.

DIF borde ställa upp med spelare för här snackar vi jävligt fin reklam för klubben.

Drömgästen måste vara Janne J kombinerat med att det ställs frågor om hur man tänkte med värvningarna inför denna säsong. Tror att väldigt många är intresserade av detta...
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

08 Hockey var ju riktigt riktigt jävla bra. Wille!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Kronwall gästar i 08 hockey imorgon. Skriver ni ner några frågor så ska jag se till att Wille får dom.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Kronwall gästar i 08 hockey imorgon. Skriver ni ner några frågor så ska jag se till att Wille får dom.
Staffan-frågor:
Fråga 1) När bestämmer du dig för att krita på ett 3-års kontrakt (snälla vänta inte till i vår...)?
Fråga 2) Har brorsan nämnt något om han vill avsluta sin karriär i DIF?
Fråga 3) Hur långt är ett snöre?
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

-daniel- skrev:
SirDIFalot skrev:Kronwall gästar i 08 hockey imorgon. Skriver ni ner några frågor så ska jag se till att Wille får dom.
Fråga 2) Har brorsan nämnt något om han vill avsluta sin karriär i DIF?
Det svarade han på i chatten om jag inte minns fel. Har även för mig att svaret var att det ska till väldigt mycket om han ska dra på sig DIF-tröjan igen.

EDIT: Letade upp.

Buzz
Tjena staffan! Du har varit helt underbar i djurgårdströjan och jag hoppas verkligen att du stannar! Så min fråga blir väl om du har några planer på att byta klubb efter sommaren eller om du helst vill stanna? :)
Staffan Kronwall
Tar en dag i taget faktiskt, trodde inte riktigt själv att det skulle lösa sig att komma hem och spela redan i år men ingen är gladare än jag, skulle naturligtvis gärna fortsätta i DIF, men vi får se vad som händer.

Tony Burlin
Hej staffan tror du att Niklas din bror drar på sig DIF tröjjan i framtiden?
Staffan Kronwall
Svår fråga, men inte omöjligt, men chansen e nog ganska liten.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Längtar redan till 08-Hockey!

Skönt att höra Wille dryga sig över vinsten idag och att gnaget har 5(?) raka torsk och inga backar.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skriv svar