Timrå IK - Djurgårdens IF, 23/11 2009

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 23/11 2009

Inlägg av DIF_Soldier »

Så... får se om jag förstår detta rätt nu... Timråspelarna får haka och dra i Mackan, men efterslängar från DIF-håll är inte ok?

Då är jag med.

Suck.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Och Brynäs vinner mot Färjestad borta... FY FAN vilken värdelös dag.. skulle jag få erbjudandet om en tiondeplats nu så skulle jag fan ta det.
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Suck, november är sannerligen tillbaka.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Ingen skräll att Zigomanis förlorar tekningen klockrent. Det här vill jag utnämna till säsongens sämsta match hittills. Vi spelade nästan propagandahockey mot LHC borta jämfört med idag.. jag är så jävla besviken nu.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Hade förväntat mig en slutforcering i tredje perioden men tydligen så hade dom lagt sömnmedel i kaffet under pausen..
Användarvisningsbild
android
Säsongskort: Ja

Inlägg av android »

Eftersom jag väntar mig att detta ka studsa tillbaka mot Brynäs så blir det sannolikt torsk på torsdag. Blir väl mycket folk och 1-5.
Född till sportchef.
DIF 4 EVER

Inlägg av DIF 4 EVER »

Tredje raka torsken klar där. Wesslaus kassa första period orsaken. Vi borde rent rättvist tagit minst en pinne ikväll, vi var bättre än Timrå.

Kass domare som tillät massor med interference från Timrå spelarna när de höll i och hakade spelare som inte hade pucken.

Vi är inne i en riktig svacka nu. Bäste Djurgårdare ikväll helt klart Andreas Holmqvist, han börjar använda sin räckvidd på rätt sätt. Tycker brorsan hans, Micke, gjorde bland sina bästa insatser i DIF hittills.
Användarvisningsbild
PNY

Inlägg av PNY »

Absolut ingen bra match idag.

Vi har inte vunnit sedan Ragnarsson kom tillbaka efter sin skada. Vi vann tre matcher och spelade oavgjort en när Ragge var borta. Tillfälligheter????
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Blev nästan lite orolig ett tag där & kände mig smått förvirrad, jag menar vi var ju halvvägs in i november & ännu ingen riktigt svacka.

Men nu är man tryggt tillbaka i gamla hjulspår igen, TACK DIF!!!
I en värld i ständig förändring så kan man iaf alltid lita på att DIF spelar bort sina slutspelschansen i November......varje år!

Skön start på veckan, JaaaaDååå
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Nej, det här sög något alldeles oerhört. Vi drar ett streck över det här och så ses vi på torsdag.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Soulsic

Inlägg av Soulsic »

Fantastiskt dålig tredjeperiod. Kanske den sämsta man någonsin skådat.

Brodin var ju helt otroligt dålig idag. Han halkade väl ungefär cirka 96 gånger, o hur fan kan man ta två utvisningar sista fem?!?!?! Och den andra är ju helt otroligt onödig.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Lee Harvey Oswald skrev:Blev nästan lite orolig ett tag där & kände mig smått förvirrad, jag menar vi var ju halvvägs in i november & ännu ingen riktigt svacka.

Men nu är man tryggt tillbaka i gamla hjulspår igen, TACK DIF!!!
I en värld i ständig förändring så kan man iaf alltid lita på att DIF spelar bort sina slutspelschansen i November......varje år!

Skön start på veckan, JaaaaDååå
Du är så trött.

Min spontana kommentar från ppv där hemma är ett stort frågetecken på Brodins agerande med 2 minuter kvar. Ska han försöka ta en fight, om det nu var det han gjorde, får han väl göra det ordentligt?!! Fullständigt makalös utvisning, meningslös fasthållning i ett relativt ofarligt läge under vår slutforcering.

Nya tag på torsdag.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Skönt att Brynäsmatchen blir en måstematch av episka mått.. förlorar vi den är både Brynäs och Rögle ikapp, och sedan väntar två raka bortamatcher mot Färjestad respektive Frölunda.. känslan just nu är att vi är på god väg att ruinera möjligheten att spela slutspel.

Väldigt tråkigt att Zigomanis är på väg att utvecklas till en jätteflopp.. han blir bara sämre och sämre, och skulle garanterat ha varit bänkad idag om han varit junior. Hade det stått Ridderwall på hans rygg hade han aldrig mer fått komma på en träning, varken som spelare eller åskådare.
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

* Dyngtorsk mot det här jävla brödgänget.

* 4-16 i utvisningar. Då lyckades Otto se till att 2:a pp:t inte blev nåt.

* Wesslau är riktigt bedrövlig medans O Eklund, Rangarsson är usla. Vi har förlorat allt sedan Ragnarsson kom tillbaka. Han kanske ska sitta någon match?

* Du kan lura november med röda tröjor. Men november kommer hitta dig. Och äta upp dig.

* Brodins DUBBLA idiot utvisningar gör ju att man börjar undra.

* Kul att stor Honken är tillbaka. Men kom nu tillbaka Ölvestad!
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Är vi vaccinerad nyligt mot nöff, nöff. Är så jäkla tamt så man börjar undra hur länge inkubationstiden håller i sig :(
Skriv svar