Allsvenskan 2012/13
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Allsvenskan 2012/13
Vi har 7 hemmamatcher och 5 bortamatcher kvar. Vi skall vinna hemmamatcherna (tappa några poäng är acceptabelt) och ta poäng i flertalet av bortamatcherna.
Jag tror vi grejar just det, men det skall oerhört mycket till för att vi skall knipa en top 3 plats.
Jag tror vi grejar just det, men det skall oerhört mycket till för att vi skall knipa en top 3 plats.
Ruskigt skönt att det börjar dra ihop sig nu. Vi har en chans att ta oss ifrån den här serien och den chansen ska vi fan ta.
Allsvenskan 2012/13
Tanken på att få uppleva en säsong till i den här serien får mig att vilja gå ut i kylan och bara vandra tills all känsel försvinner och det inre ljuset slocknar.Staten skrev:Ruskigt skönt att det börjar dra ihop sig nu. Vi har en chans att ta oss ifrån den här serien och den chansen ska vi fan ta.
Född till sportchef.
- -daniel-
Vackert, vackert. Sammanfattar min syn på den här öken till bondserie utmärkt väl.android skrev:Tanken på att få uppleva en säsong till i den här serien får mig att vilja gå ut i kylan och bara vandra tills all känsel försvinner och det inre ljuset slocknar.Staten skrev:Ruskigt skönt att det börjar dra ihop sig nu. Vi har en chans att ta oss ifrån den här serien och den chansen ska vi fan ta.
Ja. Så kan man säga. Så kan man säga.android skrev:Tanken på att få uppleva en säsong till i den här serien får mig att vilja gå ut i kylan och bara vandra tills all känsel försvinner och det inre ljuset slocknar.Staten skrev:Ruskigt skönt att det börjar dra ihop sig nu. Vi har en chans att ta oss ifrån den här serien och den chansen ska vi fan ta.

- -daniel-
2-0 till Asplöven efter snart två spelade perioder mot Kalskoga. Verkar enligt rapporterna vara väldigt orättvist. Kämpa, Löven!
EDIT: 3-0!
EDIT2: 3-1.

Fan vad gött, hoppas bara det håller,-daniel- skrev:2-0 till Asplöven efter snart två spelade perioder mot Kalskoga. Verkar enligt rapporterna vara väldigt orättvist. Kämpa, Löven!
Deras tränare lovade ju seger om vi fixade att vinna mot Almtuna. Ser ut som de håller även sin del i dealen.-daniel- skrev:2-0 till Asplöven efter snart två spelade perioder mot Kalskoga. Verkar enligt rapporterna vara väldigt orättvist. Kämpa, Löven!
Vad har hänt med Malmö? Katastrofalt dåliga.
Fan vad gött, hoppas bara det håller,#10 skrev:-daniel- skrev:2-0 till Asplöven efter snart två spelade perioder mot Kalskoga. Verkar enligt rapporterna vara väldigt orättvist. Kämpa, Löven!
Fan, 7 SEK kvar av andra när bönderna får in ettan

- Lee Harvey Oswald
android skrev:Tanken på att få uppleva en säsong till i den här serien får mig att vilja gå ut i kylan och bara vandra tills all känsel försvinner och det inre ljuset slocknar.Staten skrev:Ruskigt skönt att det börjar dra ihop sig nu. Vi har en chans att ta oss ifrån den här serien och den chansen ska vi fan ta.
Pure Indiepop-lyrik, och precis som Streck Daniel-San säger, Vackert!
Fan, den meningen hade ju jag velat skriva..
Har sedan en tid tillbaka slutat tänka på olika scenarion, eventuellt fler HA-säsonger, ev. förkvalserie, ev. KS osv.
Har släppt det nu, det som sker sker i alla fall oavsett hur hårt jag går ner mig i min I-lands-sport-ångest-deluxe
Det är inte värt det..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Men fatta den dan när vi kravlar oss ur det här hålet, vilken obeskrivlig glädje! Tårarna kommer spruta åt alla håll, går liksom inte ens att riktigt ta på känslan...Lee Harvey Oswald skrev:android skrev:Tanken på att få uppleva en säsong till i den här serien får mig att vilja gå ut i kylan och bara vandra tills all känsel försvinner och det inre ljuset slocknar.Staten skrev:Ruskigt skönt att det börjar dra ihop sig nu. Vi har en chans att ta oss ifrån den här serien och den chansen ska vi fan ta.
Pure Indiepop-lyrik, och precis som Streck Daniel-San säger, Vackert!
Fan, den meningen hade ju jag velat skriva..
Har sedan en tid tillbaka slutat tänka på olika scenarion, eventuellt fler HA-säsonger, ev. förkvalserie, ev. KS osv.
Har släppt det nu, det som sker sker i alla fall oavsett hur hårt jag går ner mig i min I-lands-sport-ångest-deluxe
Det är inte värt det..
Om det så är i april i år, nästa år, året efter när serien utökas eller om 10 år. 20 år? Rullator-ärevarv deluxe runt ålderdomshemmets bakgård.
Jag fattar inte hur ni kan vara glada över att Asplöven är på väg att slå Karlskoga... Jag blir bara irriterad och sur, och inser sakta men säkert hur jävla grovt vårt lag har totalsaboterat för sig själva. Vi hade häng, vi var flåsandes i ryggen på dom jävlarna, och så kommer då givetvis två katastrofmatcher mot jumbo ett och jumbo två i hockeyallsvenskan. Med full pott i dom två matcherna, två matcher som vi bara SKA vinna, så hade vi inte bara varit ikapp... Vi hade varit två poäng före Karlskoga med en match mer spelad...
Nej fy fan. Varför kan inte bara Karlskoga krossa Asplöven? Vi förtjänar ändå inte en direktplats till kvalserien, och vi kommer ändå aldrig nå den. Det enda Karlskoga gör är att plåga oss ytterligare, genom att få oss åter börja hoppas för att sedan bli sänkta på nytt... Nä, åt helvette med Karlskoga säger jag.
Nej fy fan. Varför kan inte bara Karlskoga krossa Asplöven? Vi förtjänar ändå inte en direktplats till kvalserien, och vi kommer ändå aldrig nå den. Det enda Karlskoga gör är att plåga oss ytterligare, genom att få oss åter börja hoppas för att sedan bli sänkta på nytt... Nä, åt helvette med Karlskoga säger jag.
Senast redigerad av Salas den 2013-01-23 20:33:29, redigerad totalt 1 gånger.
- -daniel-
Äh, om vi hade gjort vårt jobb hade vi inte huserat i den här jävla skitserien till att börja med. Glöm det förgångna och se framåt, chansen till KS via direktplats finns faktiskt fortfarande. Även om den inte är sådär fantastiskt stor.Salas skrev:Jag fattar inte hur ni kan vara glada över att Asplöven är på väg att slå Karlskoga... Jag blir bara irriterad och sur, och inser sakta men säkert hur jävla grovt vårt lag har totalsaboterat för sig själva. Vi hade häng, vi var flåsandes i ryggen på dom jävlarna, och så kommer då givetvis två katastrofmatcher mot jumbo ett och jumbo två i hockeyallsvenskan. Med full pott i dom två matcherna, två matcher som vi bara SKA vinna, så hade vi varit ikapp. Vi hade varit två poäng FÖRE Karlskoga med en match mer spelad...
Nej fy fan. Varför kan inte bara Karlskoga krossa Asplöven? Vi förtjänar ändå inte en direktplats till kvalserien, och vi kommer ändå aldrig nå den. Det enda Karlskoga gör är att plåga oss ytterligare, genom att åter börja hoppas för att sedan bli sänkta på nytt... Nä, åt helvette med Karlskoga säger jag.
Din jävla optimist!-daniel- skrev:chansen till KS via direktplats finns faktiskt fortfarande. Även om den inte är sådär fantastiskt stor.

Försök inte lura mig till att det finns en chans, för att jag har fullkomligt övertalat min hjärna att chanserna att nå en direktplats inte existerar. Vi har inte en chans, det finns inte på världskartan. Fjärdeplatsen blir kanon, helt perfekt! Hata Västerås!