Den som letar efter nåt kul att läsa kan gå in på gnagarforum nu, de varvar inlägg om att hockeyn är död och ger förklaringar till varför ingen gnagare vill gå på den...
Tydligen ska TV4s sändning från fotbollsgalan vara en av förklaringarna till den dåliga publiksiffran.
Daniel942 skrev:Den som letar efter nåt kul att läsa kan gå in på gnagarforum nu, de varvar inlägg om att hockeyn är död och ger förklaringar till varför ingen gnagare vill gå på den...
Tydligen ska TV4s sändning från fotbollsgalan vara en av förklaringarna till den dåliga publiksiffran.
Intressant med folk som kallar sig Bangura1891... hahahahahhaaahha... men du har rätt.Stor humor inne på sorkforum.
Kentta skrev:Ryktas om att Fasth är på g till KHL, eller ja, knappt ens det. Tror inte att aik är villiga att sälja Fasth också, men man vet ju aldrig.
Vart har du hört detta?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Kentta skrev:Ryktas om att Fasth är på g till KHL, eller ja, knappt ens det. Tror inte att aik är villiga att sälja Fasth också, men man vet ju aldrig.
Vart har du hört detta?
Det står bland annat på Eliteprospects, vissa hockeyforum osv osv.
Vart har du hört detta?
Det står bland annat på Eliteprospects, vissa hockeyforum osv osv.
Men det lär ju inte hända!
Isåfall kan dom hämta ut sin biljett till allsvenskan.
Challen skrev:Tycker det är väldigt lite hets för att vara dagen innan ett derby
Är personligen rätt taggad men allt stök från arrangörernas sida med enorma köer etc lägger sig lite som en våt matta över hela eventet IMO. Nu hetsas det tom om vilken tunnelbana jag ska ta hem. Som betalande åskådare betackar jag mig för den typen av överförmynderi.
Är det någon mer än jag som märkt att AIKare ofta ser undernärda och taniga ut, att jämföra med djurgårdare som alltid, ungefär, ser välmående och stabila ut. Jämför till exempel Aikaren i senaste 08fotboll med Wille Bäckström från samma program. Wille ser stabil och mätt ut, Gnagaren ser ut som raka motsatsen...
JIIR skrev:Är det någon mer än jag som märkt att AIKare ofta ser undernärda och taniga ut, att jämföra med djurgårdare som alltid, ungefär, ser välmående och stabila ut. Jämför till exempel Aikaren i senaste 08fotboll med Wille Bäckström från samma program. Wille ser stabil och mätt ut, Gnagaren ser ut som raka motsatsen...
Synd bara att även laget DIF uppträder proppmätt & lönnfett när det är derby, medan aik är som utsvultna vargar...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan