Kommer ni ihåg Ludwig Blomstrand? Gav inte Vancouver honom en sign on bonus i miljonklassen? Dom där lagen har dessutom svårt att hålla sig under maxgränsen på antal kontrakt som är 50 st. Snubben är inte ens nära AHL utan nöter runt i ECHL.
Tror folk har svårt att se att han ofta skriver med glimten i ögat. (Kanske inte de tweetsen som kommer mitt i natten och tas bort nästa morgon, dock )
Kan själva tycka att han verkar lite dryg och bitter ibland. Men jag kan omöjligt sitta och döma han för det.
Folk verkar ofta väldigt annorlunda från verkliga livet till på internet. Speciellt gammalt folk. De flesta kan skriva bra, med papper och penna, men när det kommer till dator och mobil så är det "för jobbigt" att skriva klokt. Lättare för oss som växt upp med datorer och mobiler. För mig är det definitivt jobbigare med papper och penna än med mobil och dator. Säger inte att just det är anledningen till att tweetsen verkar korkade. Men det är generellt svårt att uttrycka sig i skrift.
Sen att han sitter och retweetar allt gott om sig själv får folk helt enkelt tolka hur dom själva vill.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Godnoken skrev:Tror folk har svårt att se att han ofta skriver med glimten i ögat. (Kanske inte de tweetsen som kommer mitt i natten och tas bort nästa morgon, dock )
Kan själva tycka att han verkar lite dryg och bitter ibland. Men jag kan omöjligt sitta och döma han för det.
Folk verkar ofta väldigt annorlunda från verkliga livet till på internet. Speciellt gammalt folk. De flesta kan skriva bra, med papper och penna, men när det kommer till dator och mobil så är det "för jobbigt" att skriva klokt. Lättare för oss som växt upp med datorer och mobiler. För mig är det definitivt jobbigare med papper och penna än med mobil och dator. Säger inte att just det är anledningen till att tweetsen verkar korkade. Men det är generellt svårt att uttrycka sig i skrift.
Sen att han sitter och retweetar allt gott om sig själv får folk helt enkelt tolka hur dom själva vill.
Nja finns nog inte så mycket ödmjukhet kvar i den killen..
Benjamin L. Willard skrev:
Linkan behöver inte vara så jävla ödmjuk heller. Karln är en Djurgårdslegend på sitt eget sätt även om hans dryga sätt inte faller mig lika väl på läppen som Södergrens.
Inte fan var Linkan någon frälsare när han kom hem men han kom ändå hem.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Linkan behöver inte vara så jävla ödmjuk heller. Karln är en Djurgårdslegend på sitt eget sätt även om hans dryga sätt inte faller mig lika väl på läppen som Södergrens.
Frälsare är det sista man kan säga, har aldrig sett nån som glidit så mycket på planen under en säsong.
Det finns åsikter och uttalanden som lämpar sig bra offentligt och de som är mer anpassade för verandan mellan fyra mycket bekanta ögon över en flaska whisky.
Felet med Linkan är att han inte gör någon distinktion mellan dessa.
Frälsare är det sista man kan säga, har aldrig sett nån som glidit så mycket på planen under en säsong.
Linkan har ALLTID glidit, har har en åkstil som ser loj ut, att han dessutom var gammal och i princip slut som artist gjorde ju inte saken bättre. Snacka med Fimpen eller eller vem som helst i övrigt om vad Linkan tillförde till laget trots att det från läktarplats ibland såg lojt ut.
JohanPez skrev:Det finns åsikter och uttalanden som lämpar sig bra offentligt och de som är mer anpassade för verandan mellan fyra mycket bekanta ögon över en flaska whisky.
Felet med Linkan är att han inte gör någon distinktion mellan dessa.
Hellre en ärlig gris än en smygande orm. Som han spelade och slogs för laget i 16 säsonger och den mängd poäng han gjorde så får han säga precis vad fan han vill.
Jag tycker också att karln är dryg till och från men jag skiter blankt i det.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ni som har koll. Hur går det för Åberg borta i Nordamerika? Är det möjligt att se honom tillbaka nästa säsong förutsatt vi spelar i elitserien? En spelare jag verkligen gillar.
Staten skrev:Ni som har koll. Hur går det för Åberg borta i Nordamerika? Är det möjligt att se honom tillbaka nästa säsong förutsatt vi spelar i elitserien? En spelare jag verkligen gillar.
14 mål och 7 assist på 35 matcher i AHL. Milwaukee är typ ett mittenlag. Så går väl rätt bra. Han gjort några riktiga fina mål också.
Jag tror inte att det är möjligt att han spelar i Sverige nästa år.