Pedersen spelade bra i de matcher han hann göra. För lite för att bedöma som bra eller dålig värvning dock.XantE skrev:Keene? Mikkelssen? (stavning) Pedersen?Lasermannen skrev:Spelar ju ingen roll om DIF skulle värva hela Spaniens landslag. Alla floppar i DIF.
DIF Fotboll
- Lasermannen
Re: DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha, blir så lack på alla kommentatorer som ska sitta och säga "Peter Nymann Mikkelsen" varje gång han får bollen.Enbom skrev:Han heter inte Mikkelsen.
Expert.
DIF Fotboll
Knappt så sändningstiden räckerSirDIFalot skrev:Haha, blir så lack på alla kommentatorer som ska sitta och säga "Peter Nymann Mikkelsen" varje gång han får bollen.Enbom skrev:Han heter inte Mikkelsen.

Ungefär som en kommentator envisades med att ständigt skrika: "ENRICO CARDOSO NAZARE" så fort Enrico lyckades toucha bollhelvetet. Släpp ut stångjävlen ur arslet!
Någon som vet ifall det stämmer att Albrechtsen inte klarade läkarundersökningen? Och ifall Peter Larsson fortfarande är aktuell?
- SirDIFalot
Jag hoppas att man själva avbröt Albrechtsen-värvning för att det visade sig att Peter Larsson var sugen på DIF...Enbom skrev:Någon som vet ifall det stämmer att Albrechtsen inte klarade läkarundersökningen? Och ifall Peter Larsson fortfarande är aktuell?
Men båda två kan ju naturligtvis gått åt helvete också.
Expert.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Många bra spelare kopplas plötsligt ihop med DIF fotboll. Hörde rykte om att Wanderson är aktuell som ersättare för Kasper. Men man ska inte tro alla rykten under sillyn...
Är för övrigt glad över att DIF och Kasper vill gå skilda vägar. Han har inte presterat och de senaste matcherna är jag förvånad över att han inte blivit bänkad. "Ut i Europa" - undrar just om klubbarna står i kö...
Är för övrigt glad över att DIF och Kasper vill gå skilda vägar. Han har inte presterat och de senaste matcherna är jag förvånad över att han inte blivit bänkad. "Ut i Europa" - undrar just om klubbarna står i kö...
Ryktas överallt om Wanderson... Jag förstår inte varför. Okej, han slog igenom under MP i GAIS, men vi värvade nyss Erton, vi har Keene, Kamara och Kennedy, och vi behöver verkligen minst en back till. Vore bättre att spendera pengar där istället för ytterligare en tia.
Känns ologiskt.
Känns ologiskt.
Ryktet om Wanderson började väl med att någon skrev något i form av "skulle vara kul med wanderson i DIF" på svenskafans.. Förstår ärligt talat inte varför det blåsts upp!
Losing all hope was freedom.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: DIF Fotboll
Håller med, riktigt intressant match och nog f-n är det dags för en trepoängare!Enbom skrev:Äntligen fotboll igen. Fan vad skönt.
Kenneth Höie
Peter Nymann, Emil Bergström, Joona Toivio (k), Andreas Dahlén
Simon Tibbling, Daniel Sjölund
Kasper Hämäläinen, Erton Fejzullahu, Nahir Oyal
James Keene
---------------------------------
Intressant elva. Oyal gjorde ett bra inhopp senast, men jag tror ändå att Nymann gör mer nytta på mittfältet än på backen.
James Keene
Intressant elva. Oyal gjorde ett bra inhopp senast, men jag tror ändå att Nymann gör mer nytta på mittfältet än på backen.
- SkönaDjurgårn
Sv: DIF Fotboll
Om inte den där elvan presterar är DIF Fotboll ett hopplöst fall. Hejaheja.
Förresten så är jag sjukligt less på Hämä, maken till överskattad spelare har jag aldrig sett (hat trick idag obv).
Förresten så är jag sjukligt less på Hämä, maken till överskattad spelare har jag aldrig sett (hat trick idag obv).
DIF Fotboll
Ja, den ser väldigt intressant ut. Har väntat på att se Oyal få chansen. Nymann känns given som högerback nu när Kebba är borta och PG avstängd.Enbom skrev:Kenneth Höie
James Keene
- Sudden
Tycker Oyal har pissig attityd.Enbom skrev:Kenneth Höie
James Keene
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.